breakthrough ?

burnevil92

Belezen gebruiker
wat het precies is, ik heb het woord zien staan in een dmt tripreport, maar kon er niet uit afleiden wat het precies was..

W.F.L.

Badass junkie
:tearsofjoy:

Out gaan en in een andere wereld belanden toch? Is mij nu nog niet gelukt helaas :( Als ik nog een keer tegen DMT aanloop ga ik het doen :grin:

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Breakthru is 'verder' gaan dan het slome 'fractiële-visual' patroon van DMT te roken..

Je lichaam gaat in een soort van slaapmodus, maar je geest blijft alert in een andere 'ruimte'...
Mijn breaktru was (in 't heel kort!):
mezelf zien zweven naar een lichtje, terwijl er allemaal kronkels langs me heen-liepen,
eenmaal in het licht zag ik me staan in een compleet witte 'leegte', waardoor ik wat paniekerig werd (er was gewoon niets meer dan de kleur WIT, zo ver als 'ik' kon zien)...
Vervolgens werd het weer donker en verschenen er rare wezentjes ,in allerlei veranderbare kleuren, die wat wartaal uitspreken..
Uiteindelijk word je weer wakker alvorens te beseffen wat er allemaal gebeurt, en ben je een súper-ervaring rijker.. :hearteyes:

Het lukt niet altijd om door te breken met de DMT... spijtig genoeg; maar koop gewoon wat mimosa aan, en je geraakt er wel eens een keertje.. na eerst wat chemie toe te passen ofc :grin: ..

Tripper

Wijs gebruiker
Scopolamine zei:
Mijn breaktru was (in 't heel kort!):..

Hoeveel DMT had je gerookt?

Dmt kun je wel vertellen, maar dat moet je eigenlijk zelf ondervinden, je moet het zelf zien evenals met een breakthrough. Het gaat erom dat je in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk DMT binnen krijgt. Je moet er echt voor gaan en helemaal niet angstig zijn over wat er gaat gebeuren. De 2e breaktrough is dan ook veel moeilijker, je moet echt een kerel zijn wil je de 2e keer er ook voor gaan, want het is allemaal heel shockerend. Een goeie manier is om MAOi te nemen, dan is de DMT niet heftiger als je hem rookt, ook niet langer, maar het voordeel ligt in het deel dat je niet meer aan een tijd verbonden bent, de "45 sec". Je kan 2 of 3 pijpjes klaar leggen voor als de eerste niet genoeg was, hier is vaak wel hulp bij nodig van een DMT buddy. Ook kun je je trips beter onthouden, je kun meer onthouden dan zonder MAOi.

Dit is een breakthrought report van mij: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14302&hilit=demonstratie+van+god

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
Scopolamine zei:
Mijn breaktru was (in 't heel kort!):..

Hoeveel DMT had je gerookt?

Dmt kun je wel vertellen, maar dat moet je eigenlijk zelf ondervinden, je moet het zelf zien evenals met een breakthrough. Het gaat erom dat je in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk DMT binnen krijgt. Je moet er echt voor gaan en helemaal niet angstig zijn over wat er gaat gebeuren. De 2e breaktrough is dan ook veel moeilijker, je moet echt een kerel zijn wil je de 2e keer er ook voor gaan, want het is allemaal heel shockerend. Een goeie manier is om MAOi te nemen, dan is de DMT niet heftiger als je hem rookt, ook niet langer, maar het voordeel ligt in het deel dat je niet meer aan een tijd verbonden bent, de "45 sec". Je kan 2 of 3 pijpjes klaar leggen voor als de eerste niet genoeg was, hier is vaak wel hulp bij nodig van een DMT buddy. Ook kun je je trips beter onthouden, je kun meer onthouden dan zonder MAOi.

Dit is een breakthrought report van mij: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14302&hilit=demonstratie+van+god

Wegens een grote aankoop van mimosa H., en goede kennis van chemie gooi ik altijd 'een lampje' vol met twee grote spatelpunten DMT...
Wat ik zo binnenkrijg zal zo wel altijd 'voldoende' zijn...
ALS ik DMT 'gebruik' (buiten in ayahuasca vorm), rook ik het om door te breken, het effect 'zonder door te breken' spreekt me niet echt zo aan.. Daar heb ik wel betere dingen voor.. :grin:

Dreuge

Badass junkie
zou je zeggen dat een breakthrough net zo veel respect verdient als een ego dood in de trip-scene, of niet?

Oom Klaas

Badass junkie
W.F.L. zei:
Wtf is een trip-scene..?

Iedere vorm van gebruikt heeft een "scene" of je nu wilt of niet.

Dreuge zei:
zou je zeggen dat een breakthrough net zo veel respect verdient als een ego dood in de trip-scene, of niet?

Maar dit snap ik niet echt, want een ego dood heb ik geen respect voor als iemand dat heeft gehad. Ik heb eerder zoiets dat hij/zij er beter niet teveel aandacht en waarde aan schenkt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dreuge zei:

Waarom zou een van beide respect moeten verdienen ? De een kan het aan, de ander niet. Bewondering past hier nog meer op zijn plaats vind ik dan.

Tripper

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Dreuge zei:

Maar dit snap ik niet echt, want een ego dood heb ik geen respect voor als iemand dat heeft gehad. Ik heb eerder zoiets dat hij/zij er beter niet teveel aandacht en waarde aan schenkt.

Klaas zegt het juist, het gaat erom of degene die het heeft meegemaakt er wel waardes aan zou willen geven, dat denk ik niet.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Deze kan wel naar natuurlijke empathogenen aangezien het over DMT gaat.

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb intussen al een tiental keer DMT gerookt en toch durf ik me nog altijd niet boven de 50mg te roken :( Denk dat dit ook wel te maken heeft met het aanzicht van mn tripmate die 60mg gerookt had. Zijn ogen trokken helemaal wit, begonnen te flashen (op en neer links naar rechts tegen hoge snelheid) en maakte heel rare geluiden. Ik was nogal ontdaan van dat aanzicht :P

Zelfs na een zieke combo waar ook DMT bij zat kan ik me er nog altijd niet achter zetten. Wat ik zie gebeuren is dat ik als de trip over is, zo geshockeerd ga zijn dat ik nooit meer DMT ga aanraken. Maar ach, ik zal er ooit wel eens klaar voor zijn :sunglasses:

Bovenaan