Britney spears is de weg kwijt!

Mindless1985

Badass junkie
Hier een aantal nieuwsberichten over onze ooit zo lekkere Britney!

Britney Spears scheert zichzelf kaal

Popster Britney Spears heeft vrijdagnacht in een tatoeagezaak in San Fernando Valley haar hoofd kaal geschoren en een nieuwe tattoo laten zetten. Ze kreeg op haar pols een kleine tattoo van rode lippen.

Een videofilm op de Amerikaanse zender KABC-TV toonde de pas geschoren Spears met minuscule tatoeëringen op de achterzijde van haar hals toen zij afgelopen nacht voor een nieuwe tatoeëring op de stoel zat. (De video kun je hier zien)

De website X17 heeft een aantal foto's waarop te zien is hoe Spears zich aan het kaalscheren is.

Britney spears naar ontwenningskliniek

De voormalige popster Britney Spears is opgenomen in een ontwenningskliniek. Dat heeft haar zaakwaarnemer dinsdag gezegd tegen het showbizzmagazine People. Spears zit in de kliniek omdat haar leven naar de knoppen zou gaan. Een voormalige assistent van Spears heeft aan de website Hollywood.com laten weten dat Spears totaal gek geworden is.

Spears zorgde vorige week voor opschudding, nadat ze spontaan haar hoofd kaal liet scheren bij een kapper in Los Angeles. Later kwam de zangeres onaangekondigd in een tattooshop, waar ze een rozerode mondje op haar pols liet tattoeëren.

Nadat Spears en haar man Kevin Federline uit elkaar gingen in november, heeft de popdiva gekozen voor een nieuwe levensstijl. Daarin besteedt ze al haar tijd aan feesten, drinken en uitgaan. De sterren hebben twee zoontjes, één van anderhalf en één van vijf maanden.

Britney Spears opnieuw naar afkickkliniek

Britney Spears heeft opnieuw haar intrek genomen in een afkickkliniek. Dat meldde de website van het Amerikaanse tijdschrift People donderdag. Spears ging dinsdag al naar zo'n instelling, maar vertrok daar een dag later alweer. Dit tegen het advies van de deskundigen. Inmiddels heeft ze zich voor de derde keer in een ontwenningskliniek laten opnemen. Amerikaanse media schrijven niet over de precieze reden van Spears' opname.

Wel is duidelijk dat de 25-jarige de laatste tijd opmerkelijk gedrag vertoont. Zo besloot ze onlangs haar hoofd kaal te scheren. Spears lijkt haar leven niet meer onder controle te hebben na haar plotselinge scheiding in november van Kevin Federline, die ze overigens zelf aanvroeg. Die volgde kort op de geboorte van hun tweede kind.

Donderdag stond er een rechtszaak op het programma over de voogdij van de twee zoontjes van Spears en Federline. De laatste wil namelijk een aangepaste voogdijregeling wegens de recente problemen van Britney. Door de nieuwe opname van de zangeres is die rechtszaak donderdag afgelast, wat natuurlijk een toevallige samenloop van omstandigheden is.

Britney draait door

Britney Spears is deze week totaal uit haar dak gegaan toen ze naar het huis van haar aanstaande ex Kevin Fenderline in San Fernando Valley ging. Op haar aanbellen werd niet opengedaan, waarna de 25-jarige kaalgeschoren zangeres haar woede koelde op de auto van een opdringerige paparazzo. Later is Spears voor de derde keer binnen deze maand naar een afkickkliniek gebracht.

Foto's van de doorgedraaide Britney zijn verschenen op de Amerikaanse website X17online.

Ondertussen heeft Amanda Alexander, het zusje van Britney's ex Jason, laten weten dat La Spears al langer drugs gebruikt: ''In 2003 heb ik haar al XTC zien gebruiken. En later was er ook cocaïne in het spel.'' Jeugdvriend Ken Smith beaamt: ''Ik heb Britney ook meerdere malen onder invloed van drugs meegemaakt. Die meid weet wel hoe ze een feestje moet bouwen.''

Gisteren stond er een rechtszaak op stapel over de voogdij van de twee zoontjes van Spears en Federline. De laatste wil namelijk een aangepaste voogdijregeling wegens de recente problemen van Britney. Door de nieuwe opname van de zangeres is die rechtszaak gisteren afgelast.

Britney probeerde zelfmoord te plegen

Volgens verschillende Amerikaanse media zou Britney Spears een zelfmoordpoging hebben ondernomen, vlak voordat ze deze week haar hoofd kaal schoor. Motief hiervoor zou de angst voor het verliezen van haar kinderen aan ex Kevin Federline zijn. Britneys moeder liet eveneens weten dat haar dochter het hier erg moeilijk mee had.

Britney deed de poging door tegen het toekomende verkeer in te lopen. Familie en vrienden van de popdiva houden haar nu in de gaten.

willem1984

Belezen gebruiker
Zo zie je maar weer dat geld en materie niet gelukkig maakt.

Ze zoekt naar mijn idee ook wel beetje erg veel aandacht iedereen heeft zijn problemen ik ook, alleen omdat ze een celebrity is zitten de papparatzi er bovenop enzo kan de hele wereld meegenieten hoe ze zichzelf voor schut zet.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Britney is nogal een gek wijf. Zou me niets verbazen als dit alles een publiciteits stunt is, ze wil namelijk al jaren van haar 'verwend-kind' imago af :rolleyes:

davie

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Britney is nogal een gek wijf. Zou me niets verbazen als dit alles een publiciteits stunt is, ze wil namelijk al jaren van haar 'verwend-kind' imago af :rolleyes:

Ik dacht eerst ook zal vast wel een stunt zijn, maar ik denk dat ze echt gek is geworden.

Dzy zei:

Ze pakt het dan echt verkeerd aan met haar stunt.

willem1984

Belezen gebruiker
GabberSnoePie zei:
heb je zoveel geld geniet er dan van, zij draait meteen door :rolleyes:

Al je zo verward bent dan boeit alles je niet meer denk ik geld maakt niet gelukkig zo zie je maar weer, anna nicole smith idem dito.

Deranged

Badass junkie
Zou wel mooi zijn als dit betekent dat ze nooit meer zal zingen. Vanaf het begin al bullshit geweest. En als ze dan ook nog zulke achterlijke muziek voor je schrijven dan is het niet raar dat het op een dag zo eindigt.

jaja

Bewuste gebruiker
Op die fiets zou 90% van de muziekindustrie met 'n kaal koppie, en dreigend met 'n paraplu moeten rondlopen.

spacekonijn

Badass junkie
ik moet echt hard lachen om die foto's waarop ze strak staat

billy: your right, your right. aan de andere kant is lachen altijd beter dan huilen. t zal haar leven toch niet veranderen.

BillyBilo

Badass junkie
MALIBU - Britney Spears' vreemde gedrag van de afgelopen tijd wordt niet veroorzaakt door drank of drugs, maar door een postnatale depressie. Dat hebben diverse Amerikaanse media gemeld.

Spears' artsen in de afkickkliniek in Malibu waar ze verblijft, zouden ook de optie openhouden dat de zangeres manisch depressief is. Alcohol zou Spears alleen hebben gebruikt om te kunnen omgaan met een groter probleem.

De zangeres scheidde eind vorig jaar van Kevin Federline, kort na de geboorte van hun tweede kind, en leek daarna losgeslagen. Onlangs schoor ze in een kapperszaak haar hoofd kaal en checkte ze zich meerdere malen in en uit een afkickkliniek. Haar vader noemde haar een ,,ziek, klein meisje''.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Whahaha dat wijf is gewoon gek in der kop :mrgreen:
Ik gok nog steeds op een publiciteits stunt om van haar meisjes imago af te komen, ik vind er nog steeds achterlijk

willem1984

Belezen gebruiker
Solidius zei:
Pfff wat een stierenpoep excuus om te redden wat er (nog) van haar carrière te redden valt.

Ben ik het wel met jou eens, veel carriere's komen en gaan dat zie je overal de sportwereld, muziekwereld Britney haar hoogtepunt van haar carriere was vooral de periode 1999-2003 denk ik vooral de eerste paar jaar.

Maar aan alles komt een eind, ook aan haar succes ben benieuwd hoe ze ermee omgaat de laatste tijd niet goed iedergeval. Ze zou best een comeback kunnen maken daarniet van maar het zal niet meer zijn zoals het ooit geweest is.

jaja

Bewuste gebruiker
Misschien dat 'n zwaar verkeersongeval, met blijvende invaliditeit als gevolg, haar carriere nog 'n nieuwe impuls kan geven.
Koos Alberts heeft er destijds, geloof ik, enige baat bij gehad.

Bovenaan