Brokkelige coke?

Mirella18

Newbie
Hallo,
ik heb vandaag een halve gekocht (niet mijn eerste) maar ik wilde de brok dus poederig maken met mijn pasje maar het werd geen poeder… ik bleef maar schuren met mijn pasje maar het werden gewoon kleine klontjes/ brokjes… hoe kan dit en waarom word het geen geheel (poeder) ?? Als ik dit snuif valt de helft weer uit mijn neus… omdat ik de kleine brokjes gewoon niet weg krijg. Iemand tips/advies?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Waarschijnlijk heb je het van een groot brok die flink geperst is. Om het fijn te maken is het bijvoorbeeld mogelijk fijn te stampen met een harde ondergrond van metaal , of als je het hebt een koffiemolen grinder. Maar klinkt alsof je pech hebt

Mirella18

Newbie
Ja volgens mij heb ik ook pech.. haha ik zal even een foto toevoegen. Het lijkt wel kaarsen vet..

Bijlagen

• FE744E41-C070-4EA1-92C3-E41E73EF5D07.jpeg
    FE744E41-C070-4EA1-92C3-E41E73EF5D07.jpeg
    87,2 KB · Weergaven: 60

heyol

Bewuste gebruiker
Komt vaker voor hoor (vooral bij coke van lagere kwaliteit - hiermee spreek ik niet over jouw coke specifiek, die kwaliteit kan ik niet weten).
Je coke is een beetje nat.

Warm een bordje een minuut op in de magnetron zodat het goed heet is. Haal het bordje uit de magnetron en leg je coke er goed verspreid af. Dan droogt het wat. Dat zal het al wat beter maken. Wil je een stapje verder gaan kan je het met aceton uitwassen voordat je het droogt op een bordje. Dat snuift ook leuker.

Bovenaan