Hoi leden , ik ben bang dat ik net iets te vaak broma heb genomen . De afgelopen 2 weken vaak om de 2 of 3 dagen 1.5/3mg . Ik merk na 24/48 uur erge neerslachtigheid , woede , gedachtengang etc . Maar omdat ik ook met mezelf in de knoop en ellende zit kan ik niet altijd plaatsen of iets echt afkick is . Heb net weer een halve broma genomen en voel me wat beter na enorme woeden buien en enorme depressie . Ik ben meestal ghb ontwenning gewend wat zich meer uit in angst en nerveus en rillerig . Is dit afkick van broma ? Het is niet dat ik denk dat er iets ergs aan de hand is en cold turkey nu zal niet gevaarlijk zijn verder , maar toch voel ik me niet helemaal in orde meer.
Ik heb ernstige persoonelijkheids problematiek en ghb gebruikte ik al medicijn tegen mijn emotionele pijn en kwelling . Er is verder niks wat ik kan nemen om dit weg te halen of ik moet aan de heroine gaan. Wat moet ik doen met die benzo's nu , ik heb nog een paar broma maar dit moet echt de laatste geweest zijn voor minimaal 72 uur . Of zal ik diazepam aanvragen huisarts en het afbouwen met 5 mg ?
Ik heb ernstige persoonelijkheids problematiek en ghb gebruikte ik al medicijn tegen mijn emotionele pijn en kwelling . Er is verder niks wat ik kan nemen om dit weg te halen of ik moet aan de heroine gaan. Wat moet ik doen met die benzo's nu , ik heb nog een paar broma maar dit moet echt de laatste geweest zijn voor minimaal 72 uur . Of zal ik diazepam aanvragen huisarts en het afbouwen met 5 mg ?