Bromazolam Blackouts

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker
Wat is het meeste aantal MG Bromazolam wat je op 1 dag hebt ingenomen?
De meest erge benzo blackout die je ooit hebt gehad?
Reacties over andere RC Benzo's zijn ook welkom.

Sheaira

Wijs gebruiker
Hmm echt black outs niet (weet alles nog wel) maar ik ken er wel in één seconde van knock out van raken.

Meeste wat ik heb is 6 mg maar wel per pilletje maar dan laat ik wel wat uren tussen zitten.

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker
Hmm echt black outs niet (weet alles nog wel) maar ik ken er wel in één seconde van knock out van raken.

Meeste wat ik heb is 6 mg maar wel per pilletje maar dan laat ik wel wat uren tussen zitten.
Nice.
Disclaimer: Black Outs zijn niet cool. Soms hebben mensen zulke erge PTSS symptonen dat dat het enige wat helpt om je hartslag een gezond ritme te geven.

Practuna

Belezen gebruiker
Heb vorige week woensdag een blackout gehad toen ik bromazolam (3mg tablet) had in genomen en toen de 2-FDCK begon te nemen, De reden dat ik dat pilletje er bij had genomen was omdat ik 2-FDCK eerder had gebruikt en toen was het leuk spul maar toen werd ik er niet angstig van, dat was om één of andere reden nu wel zo. Deze 2F veer sterker te zijn ofzo.

Kan mij alleen nog herinneren dat ik de eerste lijn had genomen en de 2 laatste lijnen, van alleen benzo's, zelfs uber serke benzo's krijg ik nooit een blackout maar icm die 2FDCK blijbaar wel en ik weet dat het een gevaarlijke combinatie is maarja ik koos zelf om dat risico te nemen, heb nooit problemen gahad met dit soort combinatie's.

Dacht tot kort best wel lang, laatst ook nog.. dat benzo's niets meer deden bij mij maar de laatste tijd merk ik toch echt wel degelijk dat ik er kalm, sloom, en angst dempt.. en je slaapt er lekker van, had ook Pyrazolam, jeetje die is echt een goede angst demper en ervaar van alleen Pyrazolam een soort 'euforie' doordat ik gewoon durf te praten met mensen en happy voel.

Het heeft wel veel minder effect op mij dan op anderen die benzo's.
In totaal heb ik 8g 2FDCK weg gesnoven zonder enige recolection van de leuke effecten die ze wel hadden gehad was ik niet blackout gegaan voor 2 dagen, heb dat dus in 2 dagen gebruikt er zaten constant hulpverleners naast m'n bed, blijkbaar zat ik bijna constant in een hele mooie droom, ze zeiden dat ik zei dat ik 'Ik heb zoooon mooie droom gehad', zat volgensmij in K-hole. Heb voortaan een stuk meer respect voor benzo's.. en de 2FDCK nou dat laat ik maar voorgoed staan, bedoel als je er pil voor moet nemen om niet doodsangst te ervaren met gebruik ervan.

Wel weer dikke lading Pyrazolam besteld, niet goed idee want vind het nogal leuk spul maarja vervolgens ga ik het toch tegen advies nemen tot het op is, wat ik wel doe altijd onder dit spul dat ik scooter sleutel en fiets sleutel aan de begeleiding geef. Ook ga ik vragen of begeleiding de grootste lading pyrazolam ervan in m'n medicatiekluis mag/willen stoppen, maakt het iets veiliger voor mij en anderen.

Maar wauw, blackout van 2 dagen is wel vaag, heb dagen in bed gelegen en, bijna niets gegeten, hebben mij wel veel water gegeven. Vind het echt klote voor hen, ze dachten soms dat ik zou overlijden ofzo, schaam mij echt rot en ben wel verdrietig heb ook heel vaak m'n excuses aan geboden maar ze hebben het mij wel vergeven ondertussen.

Weet niet, heb wel eerder Pyrazolam genomen tijdens de vorige 2FDCK sessie maar bromazolam kan je dus absoluut niet samen met die 2FDCK nemen.

Weet wel dat het dom was hoor dat heb ik al toe gegeven, heb voortaan meer respect met die benzo/combo's.. maar denk waarschuw mensen toch door m'n verhaal te doen misschien red het ooit iemand die net zulke domme dingen doen als ik wel eens doe.

Heb trouwens ook een leuk 1P-LSD tripje gehad van 450ug, 3 zegels, maar had benzo's in genomen dus trip is erg uitgedoft maar het was ECHT wel heftig en gaaf plus het heeft mij geholpen met mijn sociale angst!, Gebruik nu geen benzo's tijdje niet nu en heb nog steeds verminderde angst, heeft mij iets moediger gemaakt zelfs, m'n family kon het gewoon aan mij merken. En noop geen benzo's :grin:

Bovenaan