Lastig te zeggen idd. Maar obv ervaring en dus zeer subjectief, zou ik gokken op een halfwaardetijd van 6-8 uur.Weet iemand toevallig de half waarde tijd van bromazolam rc ? Kan niet echt informatie vinden erover . Pyrazolam was iets van 17 uur .
Werking en halfwaardetijd zijn wel twee verschillende dingen. Diazepam heeft een halfwaardetijd van 24 uur, maar 'werkt' veel korter. Ook het woord 'werken' moet je hier op een bepaalde manier beschouwen.Voor mijn gevoel werkt het een pak langer dan Pyrazolam, maar wel minder potent Mg-Mg
En dit komt ook omdat die pellets veel te hoog gedoseerd zijn. 1 of 1.5 mg was normaler geweest.Na 3 mg pyrazolam had ik om en nabij 4 uurtjes een behoorlijk overweldigend dizzy gevoel wat vrij snel weer afnam.
Werking en halfwaardetijd zijn wel twee verschillende dingen. Diazepam heeft een halfwaardetijd van 24 uur, maar 'werkt' veel korter. Ook het woord 'werken' moet je hier op een bepaalde manier beschouwen.
En dit komt ook omdat die pellets veel te hoog gedoseerd zijn. 1 of 1.5 mg was normaler geweest.
Je vergeet de zwaartekracht en de windrichting eve's 🤪i know, maar laten we het simpel houden haha,
5 halfwaarde tijden ÷ door de stand van de zon ten opzichte van pluto × de evenaar 🤣🤣🤣
Ik moet zeggen dat ik die pyra veel beter voel na een aantal keer 3mg te hebben genomen . Waarin bromazolam redelijk snel tolerantie vormd.En vergis je niet in de doseringen van de pellets. Zowel pyra als broma zijn erg overgedoseerd met 3mg
Dat is dan net te zwak man , 1mg broma voel ik niet . Ik denk dat 3mg broma gelijk staat aan 20mg diazepam ongeveer .En dit komt ook omdat die pellets veel te hoog gedoseerd zijn. 1 of 1.5 mg was normaler geweest.
Ze willen mensen snel afhankelijk hebben , zodat mensen blijven halen .En dit komt ook omdat die pellets veel te hoog gedoseerd zijn. 1 of 1.5 mg was normaler geweest.
Ik denk persoonlijk 1 tot 1.5 broma gelijk aan 10 mg diazepam. Maar blijft gissen dit. Dat je niet of minder voelt kan ook aan tolerantie liggen.Dat is dan net te zwak man , 1mg broma voel ik niet . Ik denk dat 3mg broma gelijk staat aan 20mg diazepam ongeveer .
En 3 mg pyra is dus veel te veel. 10 jaar geleden kwamen ze ook al op de markt en toen in 0.5 en 1 mg pellets. 3 mg ga je al richting een strong dose.Ik moet zeggen dat ik die pyra veel beter voel na een aantal keer 3mg te hebben genomen
Ja maar dat hangt echt van de persoon af , de meeste mensen die het af en toe nemen nemen echt wel 1 pallet of meer .. voor mij begint het pas een beetje bij 3 mg , maar ik ben sterke intoxicatie gewend bijv ghb .Ik denk persoonlijk 1 tot 1.5 broma gelijk aan 10 mg diazepam. Maar blijft gissen dit. Dat je niet of minder voelt kan ook aan tolerantie liggen.
En 3 mg pyra is dus veel te veel. 10 jaar geleden kwamen ze ook al op de markt en toen in 0.5 en 1 mg pellets. 3 mg ga je al richting een strong dose.
Weet je hoe vaak ik hoor dat iemand 10mg diazepam niet voelt ,zovelen.Dus nee eigenlijk klopt het niet wat je zegt .Ik denk persoonlijk 1 tot 1.5 broma gelijk aan 10 mg diazepam. Maar blijft gissen dit. Dat je niet of minder voelt kan ook aan tolerantie liggen.
En 3 mg pyra is dus veel te veel. 10 jaar geleden kwamen ze ook al op de markt en toen in 0.5 en 1 mg pellets. 3 mg ga je al richting een strong dose.
"From a pharmacological point of view, pyrazolam is generally more potent than diazepam (12-fold) and has an elimination half-life of around 6 hours after ingestion [63]. There are no further data about clinical, pharmacological or toxicological properties."Weet iemand toevallig de half waarde tijd van bromazolam rc ? Kan niet echt informatie vinden erover . Pyrazolam was iets van 17 uur .
Dat hangt van allerlei factoren af. Nouja. Ik ga niet weer in herhaling vallen. Zoals @Neo-Shulginist hier zegt klopt het iig wel: veel onduidelijkheden...Weet je hoe vaak ik hoor dat iemand 10mg diazepam niet voelt ,zovelen.Dus nee eigenlijk klopt het niet wat je zegt .
Mooi artikel👌‘New/Designer Benzodiazepines’: An Analysis of the Literature and Psychonauts’ Trip Reports - PMC
NPS belonging to the benzodiazepine (BZD) class, e.g., ‘legal/designer BZDs’/‘research chemicals’, have recently emerged in the drug (mainly online/virtual) market. While certain NPS belonging to the BZD class possess pharmacological profiles ...www.ncbi.nlm.nih.gov
Zeer goeie tip!De tip die ik niet vaak genoeg kan geven is: houd altijd een benzo-dagboek bij waarin je precies noteert hoeveel je inneemt en hoe laat. Denk ook niet: 'dat schrijf ik later wel op', want je vergeet het allemaal.
Je kunt ook een stukje afbijten van die 3 mg pellets doe ik ook wel eens . Maar iemand die af en toe een benzo'tje doet neemt echt wel 1 zn pellet in .Dat hangt van allerlei factoren af. Nouja. Ik ga niet weer in herhaling vallen. Zoals @Neo-Shulginist hier zegt klopt het iig wel: veel onduidelijkheden...
Dit kan ik bevestigen, soms denk je niets te voelen en dan blijk je uiteindelijk degelijk onder invloed te zijn. Ook de dagen erna moeten niet onderschat worden. Ik had ooit 3 bromas genomen, na elkaar omdat ik dacht niets te voelen, en heb de volgende dag een soort stuiptrek achtige nachtmerries gehad met kinderwagens die in de fik stonden en mensen die van gebouwen sprongen, was echt niet tofDe tip die ik niet vaak genoeg kan geven is: houd altijd een benzo-dagboek bij waarin je precies noteert hoeveel je inneemt en hoe laat. Denk ook niet: 'dat schrijf ik later wel op', want je vergeet het allemaal.
ik let hier helemaal niet op ik slik alles weg en zie het wel ,ik ga ervan ervan uit dat alles wel weer uitwerktWeet iemand toevallig de half waarde tijd van bromazolam rc ? Kan niet echt informatie vinden erover . Pyrazolam was iets van 17 uur .
Dan mag ik hopen dat je geen rijbewijs en/of auto hebtik let hier helemaal niet op ik slik alles weg en zie het wel ,ik ga ervan ervan uit dat alles wel weer uitwerkt
Ik kom niet in kroegenja precies je hebt het gevoel nuchter te zijn en dan kom je ergens in de kroeg of wat dan ook en die zeggen wat doe je raar![]()
Superslecht idee! Also: denk aan harmreductieik let hier helemaal niet op ik slik alles weg en zie het wel ,ik ga ervan ervan uit dat alles wel weer uitwerkt