Bromazolam halfwaarde

Pleuny

Bewuste gebruiker
Weet iemand toevallig de half waarde tijd van bromazolam rc ? Kan niet echt informatie vinden erover . Pyrazolam was iets van 17 uur .

Zanza

DF-koning
Weet iemand toevallig de half waarde tijd van bromazolam rc ? Kan niet echt informatie vinden erover . Pyrazolam was iets van 17 uur .
Lastig te zeggen idd. Maar obv ervaring en dus zeer subjectief, zou ik gokken op een halfwaardetijd van 6-8 uur.

Correctie: ik zeg hier halfwaardetijd maar bedoel werkingstijd. De halfwaardetijd zal vermoedelijk hoger liggen.

Laatst bewerkt:

Eve's drop

Badass junkie
Voor mijn gevoel werkt het een pak langer dan Pyrazolam, maar wel minder potent Mg-Mg.

Na 3 mg pyrazolam had ik om en nabij 4 uurtjes een behoorlijk overweldigend dizzy gevoel wat vrij snel weer afnam.

Bij bromazolam had ik een minder dizzy gevoel maar meer een couch-lock relaxed effect wat zeker 8 uurtjes duurde met tot 12 uur na-effecten.

Laatsgenoemde had ook een bijzonder stapeleffect, daardoor waren de rebound effecten pas na een dag of 2 abstinentie aanwezig, bij pyrazolam had ik dat nagenoeg niet.

Ook was bromazolam een koning in het verzieken van mijn kortetermijn geheugen wat wel bijzonder lang aanhield.

Slaap Bromazolam>Pyrazolam
Spierontspanning Bromazolam>Pyrazolam
Angstremming Pyrazolam>Bromazolam

(in mijn ogen)

stay safe!

Pleuny

Bewuste gebruiker
En vergis je niet in de doseringen van de pellets. Zowel pyra als broma zijn erg overgedoseerd met 3mg
Ik moet zeggen dat ik die pyra veel beter voel na een aantal keer 3mg te hebben genomen . Waarin bromazolam redelijk snel tolerantie vormd.

Zanza

DF-koning
Dat is dan net te zwak man , 1mg broma voel ik niet . Ik denk dat 3mg broma gelijk staat aan 20mg diazepam ongeveer .
Ik denk persoonlijk 1 tot 1.5 broma gelijk aan 10 mg diazepam. Maar blijft gissen dit. Dat je niet of minder voelt kan ook aan tolerantie liggen.
Ik moet zeggen dat ik die pyra veel beter voel na een aantal keer 3mg te hebben genomen
En 3 mg pyra is dus veel te veel. 10 jaar geleden kwamen ze ook al op de markt en toen in 0.5 en 1 mg pellets. 3 mg ga je al richting een strong dose.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ik denk persoonlijk 1 tot 1.5 broma gelijk aan 10 mg diazepam. Maar blijft gissen dit. Dat je niet of minder voelt kan ook aan tolerantie liggen.

En 3 mg pyra is dus veel te veel. 10 jaar geleden kwamen ze ook al op de markt en toen in 0.5 en 1 mg pellets. 3 mg ga je al richting een strong dose.
Ja maar dat hangt echt van de persoon af , de meeste mensen die het af en toe nemen nemen echt wel 1 pallet of meer .. voor mij begint het pas een beetje bij 3 mg , maar ik ben sterke intoxicatie gewend bijv ghb .

Pleuny

Bewuste gebruiker

Weet je hoe vaak ik hoor dat iemand 10mg diazepam niet voelt ,zovelen.Dus nee eigenlijk klopt het niet wat je zegt .

Neo-Shulginist

Badass junkie
"From a pharmacological point of view, pyrazolam is generally more potent than diazepam (12-fold) and has an elimination half-life of around 6 hours after ingestion [63]. There are no further data about clinical, pharmacological or toxicological properties."

"Bromazolam was first identified in a sample of 0.74 grams of yellow powder seized by Swedish Customs in Stockholm on 3 August 2016. The substance was analytically confirmed by the Swedish National Forensic Centre using GC-MS, GC-IRD (Gas Chromatography with infrared detection), LC-HRMS and NMR [9, 135]. There are limited clinically significant anecdotal reports from psychonaut fora. A low dose is 0.5-1 mg, a typical dose is 1-3 mg, and a high dose is 3-5 mg or more [58]. Symptomatology onset occurs 15-45 minutes after oral intake, effects may last 5-8 hours and after-effects for 1-12 hours after administration [58]."

Veel meer info is er niet over te vinden, behalve gebruikersverklaringen. Die tripreports zijn echter niet heel betrouwbaar omdat de subjectieve effecten van benzo's niet altijd merkbaar zijn. Bovendien worden veel benzodiazepinen afgebroken tot een stof die ook weer psychoactief is. Of dat ook zo bij bromazolam werkt, dat weten we gewoon niet. Ergens op Reddit las ik wel dat het wordt gemetaboliseerd tot lorazepam, wat een lange halfwaardetijd zou hebben. Maar die bewering krijg ik zo 1,2,3 niet geverifieerd.

In ieder geval: heel erg oppassen met dit soort benzo's. Hoe minder informatie erover bekend is, des te groter het risico dat jij moet gaan ontdekken wat er allemaal mis kan gaan.

Neo-Shulginist

Badass junkie
De tip die ik niet vaak genoeg kan geven is: houd altijd een benzo-dagboek bij waarin je precies noteert hoeveel je inneemt en hoe laat. Denk ook niet: 'dat schrijf ik later wel op', want je vergeet het allemaal.

Zanza

DF-koning

Pleuny

Bewuste gebruiker
Dat hangt van allerlei factoren af. Nouja. Ik ga niet weer in herhaling vallen. Zoals @Neo-Shulginist hier zegt klopt het iig wel: veel onduidelijkheden...
Je kunt ook een stukje afbijten van die 3 mg pellets doe ik ook wel eens . Maar iemand die af en toe een benzo'tje doet neemt echt wel 1 zn pellet in .

Dirkdirk

DF-koning
De tip die ik niet vaak genoeg kan geven is: houd altijd een benzo-dagboek bij waarin je precies noteert hoeveel je inneemt en hoe laat. Denk ook niet: 'dat schrijf ik later wel op', want je vergeet het allemaal.
Dit kan ik bevestigen, soms denk je niets te voelen en dan blijk je uiteindelijk degelijk onder invloed te zijn. Ook de dagen erna moeten niet onderschat worden. Ik had ooit 3 bromas genomen, na elkaar omdat ik dacht niets te voelen, en heb de volgende dag een soort stuiptrek achtige nachtmerries gehad met kinderwagens die in de fik stonden en mensen die van gebouwen sprongen, was echt niet tof

Danny46

Bewuste gebruiker
ik let hier helemaal niet op ik slik alles weg en zie het wel ,ik ga ervan ervan uit dat alles wel weer uitwerkt

Bovenaan