Bromazolam

KoLijntje

Belezen gebruiker
Hi, ik heb 4 dagen geleden eens bromazolan geprobeerd. Een pellet van 3 mg. Daarna heb ik gewoon 2 dagen geheugenverlies gehad. Ik ben letterlijk alles kwijt. En nog steeds voel ik me vreemd. Is dit normaal? Ik heb verder geen andere drugs of RC’s gehad.

_shikantaza

Badass junkie
Hi, ik heb 4 dagen geleden eens bromazolan geprobeerd. Een pellet van 3 mg. Daarna heb ik gewoon 2 dagen geheugenverlies gehad. Ik ben letterlijk alles kwijt. En nog steeds voel ik me vreemd. Is dit normaal? Ik heb verder geen andere drugs of RC’s gehad.
Weet je zeker dat je 1 pellet hebt gehad en niet het halve zakje leeg hebt gesnaaid? Klinkt nogal heftig voor 3mg maarja of die pellets accuraat gedoseerd zijn is natuurlijk maar de vraag. Het klinkt alsof je te veel Benzo's binnen hebt gehad - dan zijn dit soort ervaringen te verwachten.

KoLijntje

Belezen gebruiker
Weet je zeker dat je 1 pellet hebt gehad en niet het halve zakje leeg hebt gesnaaid? Klinkt nogal heftig voor 3mg maarja of die pellets accuraat gedoseerd zijn is natuurlijk maar de vraag. Het klinkt alsof je te veel Benzo's binnen hebt gehad - dan zijn dit soort ervaringen te verwachten.Ik had een zakje van 10 pellets
Daar dacht ik ook even aan, maar het waren 10 pellets en er zitten er nog 9 in het zakje. Normaal ben ik niet heel gevoelig voor RC’s en drugs, maar met benzo’s heb ik heel weinig ervaring. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik het halve zakje had leeggemaakt.

Spyro

DF-koning
Daar dacht ik ook even aan, maar het waren 10 pellets en er zitten er nog 9 in het zakje. Normaal ben ik niet heel gevoelig voor RC’s en drugs, maar met benzo’s heb ik heel weinig ervaring. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik het halve zakje had leeggemaakt.
Het is ook echt een heel potente benzo.

Ik heb ooit eens een heel zakje opgemaakt in een black out en weet die hele 2 weken niet meer.

Ik heb inmiddels ook wel vaker voorbij zien komen dat sommige gewoon heel “heftig” reageren of een lange nasleep hebben.

Gelukkig heb je er maar eentje gehad, lekker weg ermee.

Hippie Langwaus

DF-koning
De eerste keer dat ik bromazolam probeerde heb ik een kwart van een 3 mg pellet genomen. Dat was genoeg om 10 uur te slapen. Daarna had ik nergens last van. Althans niet dat me iets opviel. Of ik weet het niet meer. 🙂

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Geheugenverlies heb ik nooit meegemaakt van bromazolam. Wel wankel nog de volgende dag vooral als je opstaat na een tijdje zitten, en meestal nog heel relaxed in de bovenkamer.

Met drie milligram reageer je wel erg heftig erop dan. De eerste keer had ik ook dat ik na 20 minuten wankel werd en 7 uur achter elkaar geslapen heb ofzo. Nu 5 maanden later ben ik zo verslaafd dat ik op 18 tot 21 milligram per dag zit, dus om de 3 uur ongeveer zelf 's nachts.
Je wil niet weten hoe slecht mijn geheugen is, echt erge black-outs, hoe vaak ik val/stoot,wat voor rare dingen ik allemaal uitspook, rare spraak heb alsof ik dronken ben, kan niet meer veilig fietsen. Dus mag alleen voor mijn vriend lopend of met het OV ergens heen. Maar pas ben ik zelfs in de bus gevallen toen hij op trok dan moest ik daarna naar de HAP.

Maar ik heb de afgelopen 2 weken intakegesprekken gehad voor een klinische detox, dus hopen dan kan ik daar snel terecht (spoed aanmelding aangezien ik al sinds augustus op de wachtlijst stond maar het nu echt ontzettend slecht gaat en ik eigenlijk pas in februari aan de beurt was).

Ik sta nu boven aan de wachtlijst, die man is nu op vakantie volgende week is het MDO en dan hoop ik echt snel terecht te kunnen.
Maar gooi die zooi alsjeblieft weg want het is echt niet normaal gevaarlijk verslavend spul.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb het idee dat vendors expres te veel bromazolam in die pillen doen zodat je lekker snel afhankelijk raakt. Een hele pil is al te veel in ieder geval. Veel mensen klagen dat ze de dag na inname nog steeds motorische stoornissen ervaren, evenals geheugenverlies en impulsiviteit. Dat je 2 dagen geheugenverlies hebt is nog wel wat ernstiger.

Wat veel voorkomt is dat mensen nog een tweede pil nemen als ze al flink onder invloed zijn (vanwege impulsiviteit en 'delusions of sobriety'), maar daarna vergeten dat ze die tweede pil hebben genomen.

Kun je misschien aan je stash zien of er een extra pil mist?
Zo nee, dan zijn er nog twee dingen mogelijk: of je bent extra gevoelig voor bromazolam, of de pillen zijn niet accuraat gedoseerd. Beide scenario's lijken me waarschijnlijk.

Helaas worden rc benzo's niet gekwantificeerd bij testpunten voor drugs. Daardoor hebben nu geen goed overzicht over deze markt en de pillen die daarin worden verkocht. Hoeveel er nou precies in de pillen zit blijft daardoor gokken. Wees er extra voorzichtig mee dus. Rc-vendors zijn echt niet zo professioneel als ze pretenderen op hun websites.

Laatst bewerkt:

Zeebats

Wijs gebruiker
Daarom koop ik nooit potente drugs in pilvorm, je weet nooit hoeveel er echt in zit. Altijd poeder , maarja dat is met benzos ook weer niet aan te raden.

KoLijntje

Belezen gebruiker
Het is ook echt een heel potente benzo.

Ik heb ooit eens een heel zakje opgemaakt in een black out en weet die hele 2 weken niet meer.

Ik heb inmiddels ook wel vaker voorbij zien komen dat sommige gewoon heel “heftig” reageren of een lange nasleep hebben.

Gelukkig heb je er maar eentje gehad, lekker weg ermee.
2 weken wtf 😲 ik snap dat niet, elk middel zou toch na 24 uur wel uit je ‘systeem’ moeten zijn?

Ok, het raadsel is een beetje opgelost, heb het zakje nog eens geteld voor de zekerheid. En er zaten er nog 8 in ipv 9. Ik heb er dus 2 en dus 6 mg blijkbaar 😳 ik heb dit met andere middelen nooit; dan weet ik precies hoeveel ik van iets op heb en wat ik uitgespookt heb. Behalve dan met veel alcohol. Dat is dus levensgevaarlijk eigenlijk, voor hetzelfde geldt neem je dus echt een overdosis. Hoewel dit eigenlijk ook wel een overdosis te noemen is…

Zeebats

Wijs gebruiker
2 weken wtf 😲 ik snap dat niet, elk middel zou toch na 24 uur wel uit je ‘systeem’ moeten zijn?

Ok, het raadsel is een beetje opgelost, heb het zakje nog eens geteld voor de zekerheid. En er zaten er nog 8 in ipv 9. Ik heb er dus 2 en dus 6 mg blijkbaar 😳 ik heb dit met andere middelen nooit; dan weet ik precies hoeveel ik van iets op heb en wat ik uitgespookt heb. Behalve dan met veel alcohol. Dat is dus levensgevaarlijk eigenlijk, voor hetzelfde geldt neem je dus echt een overdosis. Hoewel dit eigenlijk ook wel een overdosis te noemen is…
Nu weet je ook gelijk waarom het 2 weken duurt , je blijft continu bijpakken zonder dat je het doorhebt :)

KoLijntje

Belezen gebruiker
Geheugenverlies heb ik nooit meegemaakt van bromazolam. Wel wankel nog de volgende dag vooral als je opstaat na een tijdje zitten, en meestal nog heel relaxed in de bovenkamer.
Ik heb heeel lang geleden ook een keer etilozam genomen (is dat ook een benzo?) en daar had ik ook een beetje geheugenverlies door.

KoLijntje

Belezen gebruiker
Met drie milligram reageer je wel erg heftig erop dan. De eerste keer had ik ook dat ik na 20 minuten wankel werd en 7 uur achter elkaar geslapen heb ofzo. Nu 5 maanden later ben ik zo verslaafd dat ik op 18 tot 21 milligram per dag zit, dus om de 3 uur ongeveer zelf 's nachts.
Je wil niet weten hoe slecht mijn geheugen is, echt erge black-outs, hoe vaak ik val/stoot,wat voor rare dingen ik allemaal uitspook, rare spraak heb alsof ik dronken ben, kan niet meer veilig fietsen. Dus mag alleen voor mijn vriend lopend of met het OV ergens heen. Maar pas ben ik zelfs in de bus gevallen toen hij op trok dan moest ik daarna naar de HAP.

Maar ik heb de afgelopen 2 weken intakegesprekken gehad voor een klinische detox, dus hopen dan kan ik daar snel terecht (spoed aanmelding aangezien ik al sinds augustus op de wachtlijst stond maar het nu echt ontzettend slecht gaat en ik eigenlijk pas in februari aan de beurt was).

Ik sta nu boven aan de wachtlijst, die man is nu op vakantie volgende week is het MDO en dan hoop ik echt snel terecht te kunnen.
Maar gooi die zooi alsjeblieft weg want het is echt niet normaal gevaarlijk verslavend spul.
Heftig ☹️ ik wens je heel veel succes en sterkte met afkicken.. you can do it! 💪

Deze ervaring was nou echt een ervaring die een verslaving voor mij uitlokt. Dat had ik met b.v. speed en 4-FA wel.

KoLijntje

Belezen gebruiker
Nu weet je ook gelijk waarom het 2 weken duurt , je blijft continu bijpakken zonder dat je het doorhebt :)
Ik ga door deze ervaring nu een ‘logboek’ bijhouden met alles wat ik neem. En dat leg ik bovenop m’n voorraad drugs, met een waarschuwing er op. Klinkt misschien triest, maar misschien helpt het met een soort bewustwording.

Fisherman's friend

Badass junkie

Dat verklaard natuurlijk wel wat.
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt , het gevaar is namelijk dat je onder invloed of tijdens een black-out kunt gaan herdoseren tot levensgevaarlijke proporties. (Edit :dan zit het dus veel langer in je bloed) .
Je neemt er dan eentje en later weet je niet meer dat je daarna nog negen pellets hebt ingenomen... tot je het lege zakje ziet.
Dat is mij een keer overkomen en daarna heb ik nooit meer een benzo genomen.
En met research chemicals is dat al helemaal onverantwoord natuurlijk.

Laatst bewerkt:

KoLijntje

Belezen gebruiker
Haha enge dingen doe je onder invloed van bromaatje 😅😆
Ik vind het sowieso doodeng als gaten in m’n geheugen heb. Appjes van jezelf teruglezen of niet meer weten wat je gisteren hebt gedaan. Dement worden is dan ook een van m’n grootste angsten.

Zeebats

Wijs gebruiker
Ik ga door deze ervaring nu een ‘logboek’ bijhouden met alles wat ik neem. En dat leg ik bovenop m’n voorraad drugs, met een waarschuwing er op. Klinkt misschien triest, maar misschien helpt het met een soort bewustwording.
Nee dat is juist heel verstandig en heb ik ook al een paar keer aangeraden hier op dit forum. Je komt anders in hele verwarrende situaties terecht

_shikantaza

Badass junkie
Goed voornemen. Maar denk maar niet dat jij dat logboek bij gaat werken als je na 3mg nog een pilletje neemt. Onder Benzo's geef je geen fuck. Tenminste, ik niet :wink:

KoLijntje

Belezen gebruiker
Goed voornemen. Maar denk maar niet dat jij dat logboek bij gaat werken als je na 3mg nog een pilletje neemt. Onder Benzo's geef je geen fuck. Tenminste, ik niet :wink:
Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?

_shikantaza

Badass junkie
Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?
Geen idee :) Ik ben wel eens onder de blauwe plekken wakker geworden en kon me alleen flarden herinneren van de nacht en zag dat het wasrek op mijn kamer helemaal naar de klote was. Was ik daar blijkbaar op gevallen ofzo maar met 0 herinneringen aan hoe of wat. Echt fucked up.

En dan heb ik wel eens verhalen gelezen van mensen die een grote voorraad Benzo's in huis haalden en dan zo veel namen dat ze weken of maanden kwijt zijn waarin ze een ongenschijnlijk normaal leven hebben geleid met persoonlijke verzorging en werk en normale conversaties met familie maar dan met 0 herinneringen. En zelf Amerikanen die in een andere staat in een ander appartment wakker werden. Hadden ze een inter-state verhuizing geregeld onder invloed en wisten daar niets meer van. Ik kan er om lachen, ik vind het zelfs heel erg grappig om me dat WTF-moment voor te stellen maar als het mij zou overkomen zou ik het echt heel naar vinden.

Laatst bewerkt:

Alinde

Badass junkie
Nee niet eens. Avondje aan de snats gezeten en toen 3 pellets van eoa RC Benzo genomen. Gele pellets waren het en ik gok Clonazolam. Dat waren sneaky kleine rakkertjes. Teringzooi 😅.
Uh ja ik kan het niet eens lezen. Pellets met snats. Heb zelf van benzo's nooit zulke zwarte gaten gehad eigenlijk.

Ik heb ook heel vaak dat mijn vriend 's ochtends naar zijn werk gaat bijvoorbeeld en ik hem gewoon gedag kus en verder ga slapen. Maar later totaal geen idee meer hebt dat hij weg is.

_shikantaza

Badass junkie
Uh ja ik kan het niet eens lezen. Pellets met snats. Heb zelf van benzo's nooit zulke zwarte gaten gehad eigenlijk.
Wees maar blij. Zo leuk was het niet. Clonazolam stond er ook wel om bekend dat het blackouts gaf maar het boeide me allemaal niet toen joh.

snats = snuif. Bij mij vrijwel altijd Coke. Pellet = klein pilletje, denk formaat zoetje.

KoLijntje

Belezen gebruiker
Ik heb ook heel vaak dat mijn vriend 's ochtends naar zijn werk gaat bijvoorbeeld en ik hem gewoon gedag kus en verder ga slapen. Maar later totaal geen idee meer hebt dat hij weg is.
Het lijkt dus op je korte termijn-geheugen te ‘werken’ als ik het zo hoor. Je slaat niets op eigenlijk…

Same here, ik ben ook met 1.25mg begonnen in augustus en nu zit ik op 18-21mg. Heb nou eigenlijk standaard schema dus houd het verder niet meer echt bij. Wel een paar dagen gedaan.

Het lijkt dus op je korte termijn-geheugen te ‘werken’ als ik het zo hoor. Je slaat niets op eigenlijk…

Ja precies, echt niet normaal hoe vergeetachtig ik nou ben hoor.
En van de week nog weer uit bed gevallen en ik laat van alles uit mijn handen vallen Ik praat heel raar slisserig/dronken, fiets als een dronkaard, dus dat doe ik nu niet meer. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Echt de slechtste beslissing van vorig jaar ooit om dat spul te kopen.

Laatst bewerkt:

KoLijntje

Belezen gebruiker
Geen idee :) Ik ben wel eens onder de blauwe plekken wakker geworden en kon me alleen flarden herinneren van de nacht en zag dat het wasrek op mijn kamer helemaal naar de klote was. Was ik daar blijkbaar op gevallen ofzo maar met 0 herinneringen aan hoe of wat. Echt fucked up.

En dan heb ik wel eens verhalen gelezen van mensen die een grote voorraad Benzo's in huis haalden en dan zo veel namen dat ze weken of maanden kwijt zijn waarin ze een ongenschijnlijk normaal leven hebben geleid met persoonlijke verzorging en werk en normale conversaties met familie maar dan met 0 herinneringen. En zelf Amerikanen die in een andere staat in een ander appartment wakker werden. Hadden ze een inter-state verhuizing geregeld onder invloed en wisten daar niets meer van. Ik kan er om lachen, ik vind het zelfs heel erg grappig om me dat WTF-moment voor te stellen maar als het mij zou overkomen zou ik het echt heel naar vinden.
Echt bizar.. na een bepaalde tijd (binnen 24 uur) hebben je lichaam en je lever toch een stof afgebroken uit je bloed zou je zeggen? Geen enkele stof kan weken in je bloed blijven zitten. Of bedoel je dat ze eenmaal begonnen en daarna bleven bijnemen?

_shikantaza

Badass junkie
Echt bizar.. na een bepaalde tijd (binnen 24 uur) hebben je lichaam en je lever toch een stof afgebroken uit je bloed zou je zeggen? Geen enkele stof kan weken in je bloed blijven zitten. Of bedoel je dat ze eenmaal begonnen en daarna bleven bijnemen?
Ja, ze bleven nemen en dus permanent onder invloed. Maar ze vergeten dan ook dat ze bijgenomen hebben natuurlijk dus kan heel hard gaan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja precies, echt niet normaal hoe vergeetachtig ik nou ben hoor.
En van de week nog weer uit bed gevallen en ik laat van alles uit mijn handen vallen Ik praat heel raar slisserig/dronken, fiets als een dronkaard, dus dat doe ik nu niet meer. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Echt de slechtste beslissing van vorig jaar ooit om dat spul te kopen.

Het was in jouw geval achteraf een slechte beslissing om bromazolam te kopen ja, met de kennis van nu had je dat niet gedaan, maar de slechtste beslissing zit hem vooral in veel te vaak veel teveel kalmeringsmiddelen nemen zonder de (vrij algemeen bekende) gevolgen daarvan te overdenken.

Ik ben zelf ook benzogevoelig, dus ook zeker niet heilig. Maar persoonlijk merk ik weinig verschil tussen bijvoorbeeld flualprazolam, bromazolam en clonazolam (behalve werkingstijden, en dat de één wat meer sederend of angstremmend is dan de ander), zolang je de sterkte van een pellet ‘aanvoelt’ en de dosering daarop aanpast en zo laag mogelijk blijft doseren.

Ik ervaar bromazolam in die zin niet perse als een enorme monsterbenzo in vergelijking tot andere benzo’s, maar je moet zien te voorkomen dat je tolerantie krijgt en daardoor hoger gaat doseren.

Als je daartoe niet in staat bent, en er dus echt niet mee kunt omgaan, dan is het niet specifiek een slechte beslissing om bromazolam te kopen, maar om iedere RC-benzo die op de markt is te kopen.

Ik probeer hiermee zeker niet bromazolam te verdedigen, want het is absoluut link spul, maar het probleem ligt hem in het (geen) maat weten te houden met benzo’s ansich, je houding/handelen ten opzichte van benzo’s in het algemeen, meer dan in de broma, het middel, zelf. Tenslotte ben je broma gaan bestellen omdat je óók te snel door de door je huisarts voorgeschreven benzo’s heen was herinner ik me.

Nu is je acute probleem natuurlijk wel de broma, omdat je dit paardenmiddel zo gigantisch snel hebt opgebouwd. Maar de aard van het issue leggen in ‘het was de slechtste beslissing van het jaar om dat spul te kopen’ vind ik net iets te makkelijk - de slechtste beslissing van het jaar is de manier waarop je bromazolam bent gaan gebruiken.

Al lijkt het me zacht uitgedrukt zeer aangewezen om dit nooit meer van je leven te kopen als je er uiteindelijk vanaf bent. :wink:

Bovenaan