Bromo Dragonfly

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Niet trippen op de LSD in ieder geval heb vorig weekend al 3 zegels gehad, moet even weer bijkomen.. Andere tripmiddelen zijn geheel welkom, jij dan? :)

L

Lid 6909

Gast
Ik weet het nog niet, het lijkt me wel wat om 2cb te doen. Maar dan moeten we naar Groningen rijden.

latie

_Kat_

Bewuste gebruiker
Duurt zoiezo 36 uur, misschien wel langer. En voor de duidelijkheid: Een dragonfly is een libelle. :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Patrick a.k.a Spaceface zei:
lysergine25 zei:
Kees gaat vliegen met de draken ....

:wave:

Nou ben benieuwd wat het word, morgen de wekker maar even zetten voor het geval het echt 36 gaat duren :rolleyes: ! Ben erg benieuwd jammer dat er zo weinig over te vinden is op het net...

Misschien vlieg ik ook wel mee ... de maan trekt nu zo zwaar aan me !
Hij staat 35.000 km dichter bij dan normaal iets wat eens in de 15 jaar voorkomt.
Voelen jullie dan helemaal niets ?

:hearteyes:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lysergine25 zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
lysergine25 zei:
Kees gaat vliegen met de draken ....

:wave:

Nou ben benieuwd wat het word, morgen de wekker maar even zetten voor het geval het echt 36 gaat duren :rolleyes: ! Ben erg benieuwd jammer dat er zo weinig over te vinden is op het net...

Misschien vlieg ik ook wel mee ... de maan trekt nu zo zwaar aan me !
Hij staat 35.000 km dichter bij dan normaal iets wat eens in de 15 jaar voorkomt.
Voelen jullie dan helemaal niets ?

:hearteyes:

Een licht spacend gevoel in mijn linker bijbal, zou dat het zijn ?

Eerst maar eens kijken wat ik vind van de tijdsduur van 2 zegels LSD voordat ik iets als dit wil overwegen. Valt me wel op dat hoewel dit als lang word beschouwd (en stiekem ook is) psychedelica met een tijdsduur van minder dan 10 uur in boeken als PIHKAL en TIHKAL eigenlijk meer uitzondering dan regel zijn.

Zoveel psychedelische RC's, zo weinig tijd.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok dan, het testkonijn leeft nog ...... de uitslag is zeer verrassend !!!

De Draken Vlieg is goed potent :hearteyes: 1 mg is wss 4 x te veel. ( strong batch USA ? 250 mics per dose ? ) Helaas kan me weegschaaltje dit allemaal niet goed aan.

Gevolg dat Dr Rabbit flink moest :kots: :kots: toen de Draken Vlieg insloeg.
Zijn weg naar de pc kan ie niet meer vinden uit bezorgheid heb ik hem ff opgebeld.
Alles gaat goed gelukkig .....

Bonie

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Ok dan, het testkonijn leeft nog ...... de uitslag is zeer verrassend !!!

De Draken Vlieg is goed potent :hearteyes: 1 mg is wss 4 x te veel. ( strong batch USA ? 250 mics per dose ? ) Helaas kan me weegschaaltje dit allemaal niet goed aan.

Gevolg dat Dr Rabbit flink moest :kots: :kots: toen de Draken Vlieg insloeg.
Zijn weg naar de pc kan ie niet meer vinden uit bezorgheid heb ik hem ff opgebeld.
Alles gaat goed gelukkig .....

Bonie

Sja ik denk dat dat 0,5 wel genoeg is :kots:

Heb om negen uur vanmorgen 1 mg op en ben hem nog echt flink aan het spacen (en de volgende 12uur naar schatting)!

Kan alleen het goedje nog niet echt plaatsten/ goed thuisbrengen. Neigt meer richting 2cb dan lsd, maar niet echt zo visueel, tenminste misschien gaat dat nog komen :rolleyes:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Vind het maar een vreemd goedje, gister toen ik net dacht dat het minder werd kreeg ik ene keer gehoorshallucinaties en beeldvervormingen. In totaal heeft het allemaal wel 18 uur geduurd ofzo, en de piek was echt pas na 10-12 uur :confused: ! Had alleen de hele dag beetje misselijk ziek gevoel wat ik dan weer erg a-relax vond. Duurde eigenlijk ook even iets te lang :rolleyes:

Volgende keer even 0,5 mg, minder slaat het denk ik weer net niet aan... En ik denk dat 2mg al tegen max dosis aanzit, ik ben best wel wat gewend en had het er allemaal best zwaar mee.

Vreemde fases ook, dan voel je je half dronken/stoned, vervolgens ben je weer klaarwakker euphorisch, dan begin je ineens te trippen en dan zwalk je in ene keer weer halfdronken rond, echt geen touw aan vast te knopen snap wel waarom er geen tripreports zijn :wink:

Atropa

Bewuste gebruiker
Waarom dan niet Patrick? Kat was ook best zwijgzaam en dat terwijl ik niet de indruk heb dat 1 van jullie bad is gegaan ofzo.

Aangezien DF nu toch wat testers heeft gehad, wil ik weleens wat premature conclusies horen. :wink:

Wat mist dit goedje waardoor het minder populair is dan LSD?

Is het ongeveer zo dat de werking chill en stuurbaar is zoals met 2CB, maar dat je na verloop van tijd het wel gezien hebt en dan nog de 2de helft van je trip moet uitzitten terwijl de verveling misschien toeslaat?

Hoe constant is de trip m.b.t ups en downs (dat scherpe euforische trippende en het dronken/stoned gevoel?)

Hoe zijn de visuals en hoe ziet de omgeving eruit met open ogen?

Als je eenmaal of een aantal keer Bromo hebt gehad, is er dan nog interesse om het na verloop van tijd nog eens te gebruiken? Of weet je wat het is en heb je het wel gezien?

Hoe vermoeidend is het geestelijk?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik heb t 2 keer gedaan maar doe het wss niet meer vanwege de extreem lange duur. De visuals zijn vaak heel klein, als je je op steentjes op de grond of ribbels op de muur focussed komen de visuals pas echt los. Als je rondloopt zie je niet zoveel maar wanneer je op iets concentreert en met name dus kleine patronen of spikkels dan komt het spul visueel meer tot zijn recht. De psychedelische potentie zit wel in dit middel maar is niet zo groot imo zoals 2C-x'en.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Als je de scherpte/focus van je ogen kunt bijstellen dan is Bromo Dragonfly pas interessant. Toen ik dat deed in mijn trip zag ik de meest gestoorde shit. Ik zag patronen gemaakt van bloemen en vlinders en weet ik het allemaal, gewoon een beetje door de realiteit heen mixen, net alsof ik naar 2 lagen zat te kijken die door elkaar heen gingen. Ik denk dat dat closed eye visuals waren met mijn ogen open. Heb dat namelijk nooit eerder gedaan. Maar door de Bromo was ik zo gek dat ik dat wel deed om de een of andere reden. Zo te zien komt het dus vaker voor dat je dingen gaat horen van Bromo Dragonfly, want ik had dat dus ook. Vrij lang eigenlijk. Bromo is extreem, maar je moet weten wat het allemaal betekend. Ik snap het nu pas een beetje, wat me toen is overkomen. Bromo is extreem... En zodra ik weer de kans krijg ga ik het zeker weer doen. :P Ik vond de visuals niet zozeer indrukwekkend maar de wereld word net zoals met sommige paddo trips een beetje verkleurd. Eigenlijk was ik kleurenblind gedurende die trip. (Je derde oog blijft dan nog wel een tijdje kleuren blind na zo'n trip want ik kon na die trip ook de eerste paar weken de kleuren van aura's niet meer onderscheiden, ik wist niet welke kleuren ik zag.)

Atropa

Bewuste gebruiker
En hoe wordt je denken beinvloed? Kun je gewoon met constructief denken je dingen doen of ben ook de draad kwijt zoals met paddo's?

_Kat_

Bewuste gebruiker
Nou dat is het nou juist. Het lijkt heel erg op paddo's. Kwa kleuren, maar ook kwa denken ja. Je hebt momenten dat je heel erg goed kunt denken, en dan heb je momenten dat je echt NIET kunt denken. Tenminste dat had ik. Dat ik gewoon even stopte met denken omdat ik even ALLES kwijt was en geen idee had wat er aan de hand was. Niet dat er iets aan de hand was, maar ja mind fucks kun je wel verwachten. Hoewel ze van korte duur zijn, een Bromo Dragonfly trip bestaat uit vele fases. Gek spul.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
_Kat_ zei:
Nou dat is het nou juist. Het lijkt heel erg op paddo's. Kwa kleuren, maar ook kwa denken ja. Je hebt momenten dat je heel erg goed kunt denken, en dan heb je momenten dat je echt NIET kunt denken. Tenminste dat had ik. Dat ik gewoon even stopte met denken omdat ik even ALLES kwijt was en geen idee had wat er aan de hand was. Niet dat er iets aan de hand was, maar ja mind fucks kun je wel verwachten. Hoewel ze van korte duur zijn, een Bromo Dragonfly trip bestaat uit vele fases. Gek spul.

Ja iets te gek, laat mijn twee porties nog effe lekker liggen, misschien in de lente als het wat beter weer is :sunglasses:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ben dit stofje nu eindelijk ook tegen gekomen. Alleen de duur van de trip maak ik me beetje zorgen over, geen zin om te gaan vervelen. Iemand toevallig ervaring met leuke combi's en dit goedje? Zat zeker al over N2O te denken, misschien 2c-B en of ketamine erbij. GHB te link denk ik?(maar zou niet weten waarom)

Samen nemen met acid schijnt goeie combi te zijn. Nog iemand anders betere ideeën om te proberen?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Doe ik ook hoor, ik ga niet meteen de mafkees uit hangen. Maar het is een lange trip, stel dat het allemaal mooi en aardig en is en er nog een standje bij op mag? Dan wil ik wel weten welke tools of middeltjes leuk zijn om er mee te gaan spelen. :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Anon zei:
Heb nu ook dit spul in mn bezit. Ik ga me nog maar ns goed inlezen voordat ik een testritje maak.

Same here dude, ben ook zeer benieuwd, maar minimaal 20 uur van de wereld is niet niks. :P
Zit stiekem over te denken voor festival te bewaren ofzo.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Anon zei:
Yeah ik zit ook n beetje te kijken naar wat een ideale setting is. Ik hou van alleen trippen maar volgens mij is dit iets wat leuker is met meerdere personen.

Ja dat denk ik ook, het lijkt me ook iets om met allemaal rare gekke dingetjes te gaan combineren. Maargoed, eerst maar eens gewoon het spul zo ervaren. Daarna eventueel combineren, maar als ik het zo lees is het er wel goed geschikt voor. :grin:

Vraag me af of je hier een leuke candy flip mee kan maken, 20 uur candyflippen. :hearteyes:

2C-Em

Belezen gebruiker
Lijkt mij ook wel interessant spul, na redelijk wat van de 2C'tjes gehad te hebben (5 inmiddels), misschien dat de duur me alleen tegen gaat staan uiteindelijk. De 2CT7 trip van afgelopen weekend is met z'n 11uur ook niet in de koude kleren gaan zitten namelijk :rock: :openmouth: :rolleyes:

Maar op den duur wel interessant, alleen dan nog eraan te zien geraken. Wordt misschien iets problematischer dan met 2C's, maar ik heb begrepen dat je met goed zoeken vaak een hoop wel kunt vinden :wink: :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik ga denk ik morge aan de dragonfly, 16uur acid trippen is nog leuk, dus eens kijken of ik die 20 uur kan uitzitten. Starwars marathon in R'dam, dus kwa tijd komt het wel mooi uit. :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
17:40 400 mics.
20:30 600 mics.

23:00 begin van de piek.
03:00 Hoogte punt van de piek.
06:00 einde van de piek.

08:30 In een flinke after space die zo te voelen nog wel zo'n 8 uur gaat duren.

The dragonfly flies high and smooth. :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
^ care to explain that for me? thanks. :grin:

DrippTone zei:
17:40 400 mics.
20:30 600 mics.

23:00 begin van de piek.
03:00 Hoogte punt van de piek.
06:00 einde van de piek.

08:30 In een flinke after space die zo te voelen nog wel zo'n 8 uur gaat duren.

The dragonfly flies high and smooth. :hearteyes:

14:00 End of hyper space, cool down process activated.

Ik ben over een uurtje wel uitgetript, tijd voor ontbijt. :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
PatrickBateman zei:
Haha, heftige shit man. Denk je dat je een gedetailleerd tripreportje gaat schrijven? Ik zou zeer geïnteresseerd zijn.

Ja ik ga me best doen, maar eigenlijk is er weinig over te vertellen. Althans voor me gevoel is dat zo. Want eigenlijk is het een basis drug, zegmaar een mooie steady trip van 20 tot 30 uur waar je vanalles bij kunt gebruiken. Het blijft heel erg helder en je kunt zuipen en blowen tot je kapot gaat maar visueel gebeurt er niks meer of minder van. Het is gewoon grappig, maar niet zoals LSD. Maarjah dat zelfde vind ik ook van 2c-B. Denk dat al deze stofjes gewoon combi voer is, gemaakt om samen met andere gekke dingen te gebruiken. :P

2C-Em

Belezen gebruiker
Jeetje man, wat lang ! Maar wel vet...denk ik zo?
Zou het iets zijn voor op een festival?

Moet in de future maar eens zien hieraan te komen, is wel iets leuks voor een weekendje weg of gewoon een lang spaceweekend thuis :P Maar een keertje opsnorren..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
2C-Em zei:
Jeetje man, wat lang ! Maar wel vet...denk ik zo?
Zou het iets zijn voor op een festival?

Moet in de future maar eens zien hieraan te komen, is wel iets leuks voor een weekendje weg of gewoon een lang spaceweekend thuis :P Maar een keertje opsnorren..

Ja ik vind het persoonlijk juist iets voor een festival, het is heel licht trippend. Gewoon net leuk zegmaar. En het is allemaal vrij helder, dus je krijgt alles om je heen nog best normaal mee. En volgens mij kun je het ook goed combineren, ik heb me helemaal lam gezopen en geblowt de hele trip door om het ietsje interesanter te maken. En ik moet zeggen dat gaat heel goed, beter dan wanneer ik nuchter ben. :P

Volgende keer dragonfly word Lowlands. :hearteyes:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bromo is - gezien zijn lange werkingsduur - uitermate geschikt om te fungeren als startsubstantie als je eens een über-combo wilt inplannen. :hearteyes:

Op zich is de stof vrij saai, tenzij je de dosis echt uitermate verhoogt, maar dat zou ik dan weer afraden gezien die enkele gezondheidswaarschuwingen over BDF op hogere dosissen (vaatvernauwing e.d., zie Erowid).

Maar zoiets als 1000ug nemen en er dan tussendoor enkele kortwerkende phens gooien, lijkt me uitermate geschikt om een festival mee uit te zitten.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ErnstJünger zei:
Bromo is - gezien zijn lange werkingsduur - uitermate geschikt om te fungeren als startsubstantie als je eens een über-combo wilt inplannen. :hearteyes:

Op zich is de stof vrij saai, tenzij je de dosis echt uitermate verhoogt, maar dat zou ik dan weer afraden gezien die enkele gezondheidswaarschuwingen over BDF op hogere dosissen (vaatvernauwing e.d., zie Erowid).

Maar zoiets als 1000ug nemen en er dan tussendoor enkele kortwerkende phens gooien, lijkt me uitermate geschikt om een festival mee uit te zitten.

Phens? :P Explain please.

Bovenaan