Bromo Dragonfly

Oom Klaas

Badass junkie
Ik word sowieso liever eerst bekend met de andere bekende rc's zoals de 2c-xx reeks.
Ik ga me niet zomaar wagen aan een middel dat zo 36 uur kan duren.
DOB/DOM hebben ook een lange duur maar daar zou ik me eerder aan willen wagen, dat trekt me echt als ik de verhalen/effecten lees.

azgaza

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Ik word sowieso liever eerst bekend met de andere bekende rc's zoals de 2c-xx reeks.
Ik ga me niet zomaar wagen aan een middel dat zo 36 uur kan duren.
DOB/DOM hebben ook een lange duur maar daar zou ik me eerder aan willen wagen, dat trekt me echt als ik de verhalen/effecten lees.

Ik zou dan aanraden vooral de 2c-x reeks te beginnen als je liever geen al te enorme risico's loopt; er zijn overdoseringen van bekend van meer dan 10x te veel die zonder lichamelijke schade overleefd zijn. Dit geldt in ieder geval voor 2c-b, 2c-e en 2c-i al zijn er van 2c-i wel hints dat het schildklier problemen kan veroorzaken in voorheen gezonde mensen; ook bij lage dosis.

Oom Klaas

Badass junkie
Daar wil ik ook zeker eerst mee beginnen, op paddo's en lsd heb ik wel al totale gekte meegemaakt maar met DOB/DOM schijnt dat nog veel harder te gaan; iets waar ik erg benieuwd naar ben.
2C-E wil ik als eerste proberen, en omdat ik er het makkelijkste aan kan komen en omdat het vooral visueel is, af en toe alleen nog maar fractals kunnen zien hoeft ook niet verkeerd te zijn :grin:

azgaza

Badass junkie
Oom Klaas zei:
af en toe alleen nog maar fractals kunnen zien hoeft ook niet verkeerd te zijn :grin:

Oh totaal niet, dat is me vaak genoeg gebeurd op LSD (alleen maar fractal achtige patronen en visuals zien, gewoon geen wereld meer er door heen) en dat is héérlijk :)

Oom Klaas

Badass junkie
azgaza zei:
Oom Klaas zei:
af en toe alleen nog maar fractals kunnen zien hoeft ook niet verkeerd te zijn :grin:

Oh totaal niet, dat is me vaak genoeg gebeurd op LSD (alleen maar fractal achtige patronen en visuals zien, gewoon geen wereld meer er door heen) en dat is héérlijk :)

Ook op hoge doseringen heb ik bij acid toch nooit gehad dat ik alleen nog maar fractals kon zien. Realiteit bleef altijd als kiespijn m'n droom verstoren.

Bovenaan