Bromo nordiazepam

Whiskas

Newbie
De gemiddelde aphothekers kast staat vol middelen van morfine, tot een oxazepammetje. RC’s heb ik eerder de ervaring dat het nagenoeg niks doet of ik moet de hele bestelling in eenmaal te nemen.

uiteraard verkoopt een apotheek geen lysergamide, psilocybine, cathinonen en andere recreatieve middelen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
De gemiddelde aphothekers kast staat vol middelen van morfine, tot een oxazepammetje. RC’s heb ik eerder de ervaring dat het nagenoeg niks doet of ik moet de hele bestelling in eenmaal te nemen.

uiteraard verkoopt een apotheek geen lysergamide, psilocybine, cathinonen en andere recreatieve middelen.
Je praat nu over RC's in het algemeen maar dat is natuurlijk niet over 1 kam te scheren. Nee, er is idd geen RC opiaat die kan tippen aan morfine of oxycodon. Er zijn wel genoeg benzo's die een stuk potenter zijn dan een standaard oxazepam.

Als een pyrazolam of bromazolam bij jou niets doet en oxazepam wel dan ben je of 1) een héél zeldzaam persoon (complimentje he) of 2) je wordt genaaid door je vendor

Practuna

Belezen gebruiker
Ja iemand verkoopt iets met die naam 'bromonordiazepam', zal wel verkeerd geschreven zijn en ze hebben het nog steeds niet veranderd naar de correcte naam, wat het dan ook mag zijn. Beetje apart dat ze het gewoon zo laten staan.

Dipkip

Experimenterende gebruiker
Heb Bromonordiazepam getest, ook bekend als Nordazepam ,Nordiazepam. Bromonordazepam of Desalkylgidazepam. Na veel zoeken kwam ik gewoon op deze conlusie uit, dat deze namen allemaal hetzelfde betekenen. verbeter me gerust waar ik fout zit.

Het is de meest actieve metaboliet van Gidazepam, dat in de USSR werd voorschreven rond de 50mg, met de natte vinger.

Volgens mij is er niet zoveel te zien bij deze. bij 5mg (mijn hoogste dose) merkte ik vrijwel geen sedatie, het is een angstremmer maar ook dat treed maar op de achtergrond op, al bij al een zeer nuchtere ervaring.

Jullie moeten zeker eens kijken naar de halfwaarde tijd van deze benzo.
,https://en.wikipedia.org/wiki/Gidazepam

En ik kan mij hier niet over uitspreken, maar hoorde hier en daar speculatie dat die wel zijn nut heeft als afbouw en taper benzo.

Laatst bewerkt:

Potviz

Belezen gebruiker
Deze benzo (bromo nordiazepam) is nieuw in Nederland. Ik heb 125mg poeder gekocht. Iemand hier ervaring mee toevallig? Kan er weinig over vinden op internet
Deze benzo (bromo nordiazepam) is nieuw in Nederland. Ik heb 125mg poeder gekocht. Iemand hier ervaring mee toevallig? Kan er weinig over vinden op internet
Metaboliet van Gidazepam wat op zichzelf best zwak is.
In recreationeel aspect is het wel dieptreurig

stef76

Newbie
Hey,
Men eerste reactie hier :)

Was ook opzoek naar deze 'benzo'.....
Gebruik dagelijks toch wel 12mg, van voor 2000.... Bromazepam.
In België is nu zo een ruime keus aan benzo's, waarom proefkonijn spelen?!
Met een half clonopine, en een stukje patch fent.... Slaap je zeer goed hoor.

En bètablokkers zoals propranolol, kost je nauwelijks wat.... En is voor het hart. Maar een kwartje werkt bijna gelijk.... Het is niet mentaal kalmerend, maar hier voor het hart kalmerend...

Al dit verbieden etc. Ik ben een ouwe zak.... Ik heb de 90's helemaal gezien. Nu met ongekende designer stuff,... Ben je zeker niet beter af!!!
Zoals fent., Men grootste fout ooit.

Dirkdirk

DF-koning
Volgens mij het is gewoon Diazepam, de standaard benzodiazepine met een gemiddelde dosering van 10 mg die vaak wordt voorgeschreven door huisartsen door zijn milde bijwerkingen,

Diazepam
439-14-5.gif

Nordiazepam, een metaboliet van diazepam. Vergelijkbare dosering.
1088-11-5.gif
Bromonordiazepam. Nordiazepam met broom ipv chloor op 4-benzeen. Schijnt niet te bestaan, maar ik vind wel informatie op pubchem. Geen idee over dosering of effecten.
2894-61-3.gif

Nordiazepam en bromo-nordiazepam lijken volgens mij gewoon diazepam met koolstof en stikstof ipv stikstofen waterstof. Maar ik vind benzo's allemaal zo verdomde ingewikkeld. Ik weet van amfetamines en cathinones en phenethylamines en trypamines zo'n beetje alles maar benzo's is een zwakte punt van mij nog.

Erionics

Newbie
Hehe, ik ben al 8 uur aan het googlen geweest, maar mede dankzij jouw uitleg meneer Dirkjan heb ik eindelijk fucking kunnen vinden wat ik zocht, thank voor de uitleg.

Pagina 10/11 of 27 "As the LD50 of gidazepam and its metabolites has been determined in mice (29) we can compare it to the LD50 of etizolam and diazepam (43) As can be seen from Table 2 the toxicity in order of potency is desalkygidazepam>diazepam>3-hydroxydesalkylgidazepam>gidazepam>etizolam >carboxymethylgidazepam. These data suggest that gidazepam has a similar comparative toxicity to etizolam and its main metabolite desalkylgidazepam has a similar potency to diazepam."

Ik heb dit spul speciaal aangeschaft vanwege zn lange werking. Mijn plan dit jaar is om wat minder te gaan gebruiken van alles (vooral de gewoonte drugs, blowen/drinken) Maar ik wil daarbij liever niet een benzo afhankelijkheid opbouwen, of een er een gewoonte van maken om "pillen te poppen".

Weinig euforie van dit middel als ik het goed begrijp, toch een redelijk werking tegen onrust en angst, en als ik het een beetje goed inschat is 1 inname per 48 uur goed genoeg. Als ik iig maar 1 op de 2 nachten een redelijk slaap kan pakken moet goed genoeg zijn. Nadeel is wel, als ik het goed begrijp, dat het metaboliet de uiteindelijke werkzame stof is, en dat dus bij gebruik van Gidazepam het wel 3 a 4 uur kan duren voordat het effect langzaam op komt.

Alleen die doseringen blijven me verwarren. Tripreports melden gebruik van 3 mg, of een beperkte veelvoud daarvan, Terwijl ze bij de onderzoeken spreken over een dosering van 50(!!!)mg. Ik ga vanavond wel lekker 3mg proberen (0,0 tolerantie). En dan eens geen pils.

stef76

Newbie
In de prehistorie rond 1993, was een lexotannetje een leuke afsluiter na een nacht MDMA.
Je kreeg nog een zalig, rustgevende afsluiter. Met slechts 6mg, geen 12.
En zolang je het weekends houd, ..is er geen probleem.
Dit kwam er wel,..... Maar om werkgerelateerde redenen.
En we zijn,...er bijna 30 verder 🤣

Grappig, dat je van alle partypillen, zelfs met duizenden... Je bijna probleemloos stopt!!
En deze 'medicijnen', net verslavend... neen zelfs dat niet!! ...AFHANKELIJK werken.
En die onzin, van de bijsluiter... is er enkel om hun in te dekken, legaal. Alsof ze dom zijn.

Potviz

Belezen gebruiker
In de prehistorie rond 1993, was een lexotannetje een leuke afsluiter na een nacht MDMA.
Je kreeg nog een zalig, rustgevende afsluiter. Met slechts 6mg, geen 12.
En zolang je het weekends houd, ..is er geen probleem.
Dit kwam er wel,..... Maar om werkgerelateerde redenen.
En we zijn,...er bijna 30 verder 🤣

Grappig, dat je van alle partypillen, zelfs met duizenden... Je bijna probleemloos stopt!!
En deze 'medicijnen', net verslavend... neen zelfs dat niet!! ...AFHANKELIJK werken.
En die onzin, van de bijsluiter... is er enkel om hun in te dekken, legaal. Alsof ze dom zijn.
Maar medicijnen neem je dagelijks, party pillen niet 🤷 (hoop ik!)

Dirkdirk

DF-koning
Rc Benzo’s zijn niet meer of minder verslavend dan traditionele, ik zou zeggen dat ze beide gelijk zijn als je ze dagelijks gebruikt
Dat is het hele punt, we weten het simpelweg niet. Er is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, en de reguliere benzodiazepines zoals temazepam, diazepam en oxazepam zijn dit wel.

Potviz

Belezen gebruiker
Dat is het hele punt, we weten het simpelweg niet. Er is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, en de reguliere benzodiazepines zoals temazepam, diazepam en oxazepam zijn dit wel.
Ik bedoel, het zijn geen mysterische onbekende moleculen, ze doen allemaal zo ongeveer hetzelfde gebaseerd in hun R= categorie, je kan zo ongeveer weten op welke receptoren het fungeert en reageert, zijn farmacologie kun je makkelijk uitzoeken met behulp van wat metabolisme kennis, vaak zijn er ook patenten van deze rc’s (toen ze gemaakt waren in 1960-1980 wat ook weer wat info geeft)

Dirkdirk

DF-koning
Ik bedoel, het zijn geen mysterische onbekende moleculen, ze doen allemaal zo ongeveer hetzelfde gebaseerd in hun R= categorie, je kan zo ongeveer weten op welke receptoren het fungeert en reageert, zijn farmacologie kun je makkelijk uitzoeken met behulp van wat metabolisme kennis, vaak zijn er ook patenten van deze rc’s (toen ze gemaakt waren in 1960-1980 wat ook weer wat info geeft)
Dat klopt, we weten inmiddels vrij veel en we kunnen ongeveer voorspellen wat de doen maar toch kleven er gevaren aan door het gebrek aan kennis, er kunnen zomaar complicaties optreden die we niet hadden voorzien.

Meestal is een drug aanpassen nooit een hele grote verandering maar als je kijkt naar bromo dragonfly vs 2cb-fly dan is het verschil in structuur minimaal maar het effect een wereld van verschil. Of fentanyl vs carrentanyl

Potviz

Belezen gebruiker
Dat klopt, we weten inmiddels vrij veel en we kunnen ongeveer voorspellen wat de doen maar toch kleven er gevaren aan door het gebrek aan kennis, er kunnen zomaar complicaties optreden die we niet hadden voorzien.

Meestal is een drug aanpassen nooit een hele grote verandering maar als je kijkt naar bromo dragonfly vs 2cb-fly dan is het verschil in structuur minimaal maar het effect een wereld van verschil. Of fentanyl vs carrentanyl
Ik bedoelde meer zoiets als: Ethyl zolam (etizolam) - Methyl zolam

Of Diazepam - Triazepam, geen drastische veranderingen of volledige esterificaties (fent - carfent). Gewoon 1 groep een klein beetje gemodificeerd

Een ander voorbeeld is Cyclohexamphetamine en Benzamphetamine

Neo-Shulginist

Badass junkie

De moleculen zijn niet onbekend, maar wel wat de interactie tussen die moleculen en processen in je lichaam is.
Daardoor is er niks bekend over de halfwaardetijd, biobeschikbaarheid, metabolisatie of farmacodynamiek. Een consequentie daarvan is dat je bijvoorbeeld niet accuraat kunt aangeven wat een effectieve dosis is en hoe lang die blijft werken. Ik zou daarmee zeggen dat de kans veel groter is op bijwerkingen vanwege onjuist gebruik (want wat juist gebruik is weten we nog niet). Aangezien verslaving gedefinieerd wordt aan de sociale, psychologische, mentale en lichamelijke effecten, zou ik zeggen dat rc-benzo's verslavender zijn. Want bij gebruik van rc-benzo's loop je meer kans op vervelende bijwerkingen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik bedoelde meer zoiets als: Ethyl zolam (etizolam) - Methyl zolam

Of Diazepam - Triazepam, geen drastische veranderingen of volledige esterificaties (fent - carfent). Gewoon 1 groep een klein beetje gemodificeerd

Een ander voorbeeld is Cyclohexamphetamine en Benzamphetamine
Soms kan een koolstofje veel verschil maken. Zo kan je alcohol (ethanol) drinken, maar als je hetzelfde doet met methanok (één koolstof minder) dan kan je blind worden of doodgaan.

De Zandman

DF-koning
Je kunt zeggen dat het wel degelijk uitmaakt of je een reguliere benzo neemt, of een rc....ook al scheelt het ook maar een koolstof atoom, en waar deze vastgeplakt zit aan de keten.

_shikantaza

Badass junkie
Rc Benzo’s zijn niet meer of minder verslavend dan traditionele, ik zou zeggen dat ze beide gelijk zijn als je ze dagelijks gebruikt
Het is anecdotisch, maar ik heb reports gelezen van Clonazolam users die al na 3 dagen gemiddelde dosis ontwenningsverschijnselen kregen. Dat is wel echt heel snelle gewenning. Of ze waren heel erg gekindled.

Potviz

Belezen gebruiker
Soms kan een koolstofje veel verschil maken. Zo kan je alcohol (ethanol) drinken, maar als je hetzelfde doet met methanok (één koolstof minder) dan kan je blind worden of doodgaan.
Het is voor deze stofgroep of benzodiazepinen vrijwel allemaal hetzelfde qua metabolisme, enzymen werken zoals ze altijd doen, maakt niet uit welke stof het is. Hydrolysering (P210) desmethylsering, ketodosis etc.

Bijlagen

• 16861669-CE80-4C2D-8D91-85A72F4464A4.jpeg
    16861669-CE80-4C2D-8D91-85A72F4464A4.jpeg
    184,5 KB · Weergaven: 7

Potviz

Belezen gebruiker
En hierbij wordt het alsnog door hetzelfde enzym afgebroken. Daardoor is ook het antidotum voor een methanolvergiftiging - ethanol. Je lichaam breekt liever ethanol af over methanol, zo kan over uren langzaam ongemetaboliseerde methanol door je nieren uitgescheiden worden (methanol is niet giftig, zijn metaboliet formisch zuur is)

Neo-Shulginist

Badass junkie
En hierbij wordt het alsnog door hetzelfde enzym afgebroken. Daardoor is ook het antidotum voor een methanolvergiftiging - ethanol. Je lichaam breekt liever ethanol af over methanol, zo kan over uren langzaam ongemetaboliseerde methanol door je nieren uitgescheiden worden (methanol is niet giftig, zijn metaboliet formisch zuur is)
Precies; en die metabolieten kunnen dus een enorm verschil maken, ook al hebben de originele ingenomen stoffen een vergelijkbare structuur en zelfs als ze via een vergelijkbaar mechanisme worden afgebroken.

Bovenaan