1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bruin roken en vanmiddag na de tandarts gaat dit samen?

Discussie in 'Opiaten' gestart door Veensmeisje86, 6 sep 2012.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Veensmeisje86

Veensmeisje86 Newbie

Hoi Mensjes,

Ik moet vanmiddag na d tandarts waar ik al 10 jaar niet meer heen heb gedurfd en moet ''misschien" verdoving nu wil ik bruin halen om te roken.. Maar vroeg me af gaat dit samen? Of zou een paar hijssies kwaad kunnen? Ik schijt peuken en kan ook wel oxazepam nemen las ik op tandarts forum maar dat is toch ook drugs? Wie kan mij het verlossende antwoord geven?

Groetjes,
    Veensmeisje

2. PhreeX

PhreeX Newbie

Geen bruin gebruiken. Geen Oxazepam. Alleen als je het echt eng vind, neem dan een halfje oxa om je iets relaxt te maken. Ik vind de tandarts harstikke relaxt. Als hij zegt het gaat misschien pijn doen dan vraag ik gelijk om een verdoving. Nooit pijn gehad op die manier.

3. 25tolife

25tolife Badass junkie Tripreporter Donateur

Hoe is het gegaan? Ben benieuwd, hopelijk viel de angst enigszins mee!

Groetjes

4. *.exe2.0

*.exe2.0 Belezen gebruiker

Alles goed gegaan?

5. Ganggang

Ganggang Experimenterende gebruiker

Wat attent dat je 7 jaar na dato nog even vraagt of het goed is gegaan. De OP is op de dag van deze post voor het laatst gezien dus verwacht geen antwoord.

Jmths, PsyTekZ, hansje1963 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. *.exe2.0

*.exe2.0 Belezen gebruiker

Zo ben ik

hansje1963, Ganggang en 25tolife vinden dit leuk.
  7. hansje1963

hansje1963 Belezen gebruiker

Ik rookte altijd een paar punten bruin om te relaxen en dat werkte prima, het is natuurlijk niet goed maar Oxazepam is ook rotzooi en een dag later ben je ook wat duf...ik neem aan dat het niet dé eerste keer is /, wordt? We lezen het wel weer, groetjes Hanzelman.

8. hansje1963

hansje1963 Belezen gebruiker

Hahaha, mij overkomt het nu ooken het is ook niet de eerste keer, 7 jaar is idd wel erg lang geleden

9. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Als je afhankelijk bent van bruin, zou ik zeer zeker wel effe een paar hijses chinezen. Heeft niet zoveel invloed op de plaatselijke verdoving zover ik weet, maar ben geen medische deskundige. Weet wel dat toen ik door de psychiatrie aan de methadon was gezet, dat niet erg was toen ik verdoving kreeg van de tandarts. KReeg zelfs er nog meds bij voor de zenuwpijn in mijn been.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Bruin roken vanmiddag
  1. Justme83
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    1.042
  2. Socialrealist
    Reacties: