Buisje van de smartshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

schaduw

Newbie
Goedenavond/nacht/ochtend

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ongeveer 3 jaar geleden heb ik ook van iemand een buisje gekregen met vloeistof.
In dit buisje zat 4-FA en 5-APB. De samenstelling en de hoeveelheid van de 2 stoffen kan ik me niet herinneren.
De persoon die mij dit gaf heeft dit ooit bij een smartshop gehaald.
Het spul werd onder de toonbank verkocht maar zag er wel professioneel uit met een etiket en alles.

Met dit spul zijn we de hele avond heerlijk gegaan en ik zou dit spul weer een keer willen gebruiken
Nou weet ik dat 4-FA is verboden in Nederland en dat die buisjes waarschijnlijk niet meer te verkrijgen zijn.

Is er iemand die mij kan vertellen:
- Hoe dit buisje heet?
- Of het nog steeds in smartshops te verkrijgen is
- Wat de samenstelling en hoeveelheid is wat er in gezeten kan hebben? De stoffen kan ik wel krijgen alleen weet ik de juiste dosering absoluut niet

Thanks! :thumbsup:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dit is wel een post die heel dicht bij niet mogen zit. Het is eigenlijk een soort van vragen naar drugs of verkooppunten. Dat mag niet.

schaduw

Newbie
De intentie van dit topic is zeker niet het achterhalen waar het spul te verkrijgen is.
Wat ik voornamelijk wil weten is OF het überhaupt nog te verkrijgen is. Zo ja, dan weet ik wel waar ik moet zoeken.

Doordat ik niet weet hoe het spul heet is het voor mij erg lastig om meer informatie te vinden.

jam

Bewuste gebruiker
Ik heb hier denk ik ook ooit eens een topic over gelezen, ik vermoed dat het iets met flowerpower of zo noemt of iets van plantenvoeding ofzo

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hier gaat een slotje op. Want buiten dat het neigt naar een vraag over een verkooppunt, is het vooral speculeren over de precieze inhoud en naam van drugs. En speculeren doen we hier niet aan, aangezien het geen zekerheden geeft. Lees de forumregels nog eens goed door zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan