buiten/binnen of tijdens uitgaan?

TrippyShit

Badass junkie
hallohallo ik vroeg me eens af wat jullie nou leuker vonden?
xtc/Mdma met wat vrienden ofzo buiten/binnen?
of xtc/mdma tijdens het uitgaan?

ikzelf heb het de 1e paar keren buiten met vrienden gedaan.
Tegenwoordig vind ik X veeeel leuker tijdens het uitgaan.

Mdma kristallen vind ik (in wat grotere hoeveelheden) minder leuk voor uitgaan vanwege de levensechte hallucinaties die ik er altijd van krijg.

wat vinden jullie??

:stoned:

El Retro

Wijs gebruiker
Tijdens het uitgaan. Met vrienden is het de eerste keer plezant. Maar als je het meer door geraak je nog al snel geïrriteerd aan elkaar.

Eckster C

Bewuste gebruiker
ik gebruik alles tijdens het uitgaan -> GHB GBL XTC MDMA PUUR WIET LSD PADDO's speed coke lsa noem maar op het is gewoon het leukste

sassepas

Newbie
ik gebruik t het liefst tijdens een feest.

een paar keer thuis gedaan (is wel errug relaxet) met zn 2tjes was ook fijn

Carlitos

Badass junkie
Buiten is koud altijd met xtc.
Of het moet warm zijn.
Niet echt fijn buiten,liefste gewoon binnen en dan soms naar buiten dat is lekker.

Uitgaan is niet echt iets voor mij omdat ik er te loom van word.

Freezing

Bewuste gebruiker
Ik vind het het allerbeste tijdens uitgaan, hardcorefeeste.

maar af en toe met vrienden bij iemand thuis is ook leuk

Hans

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Tijdens het uitgaan. Met vrienden is het de eerste keer plezant. Maar als je het meer door geraak je nog al snel geïrriteerd aan elkaar.

Ik kan me niet voorstellen dat je geirriteerd aan iemand raakt met xtc op. Zeker niet je vrienden.

Overcome

Belezen gebruiker
Gewoon lekker bij een vriend thuis, van tevoren allemaal fijn drinken halen, en wat eten voor de dag erop (niet dat het smaakt, maar goed).

Lekker paar snacks droppen, en heerlijk het gevoel laten overkomen, en je overgeven.

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Op feestjes die het waard zijn:
Oud en Nieuw
Lowlands

Met vrienden:
In een hotel
Roadtrip maken
Lekker buiten spacen!

XTC is gemaakt om iets leuks nog veel beter te maken, en een normaal feest vind ik wel prima zonder, goede muziek geeft mij vaak het zelfde gevoel dus alleen op bovenstaande feesten vind ik het waard hard-drugs te gebruiken...

geox

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
xtc is als het ware gemaakt voor feesten!
Nee, als eetlustremmer :wave:

Ik heb het alleen nog maar thuis gedaan met vrienden maar volgende keer wordt zeker op een feest.

Plainrisingwizard

XTC gebruiken terwijl je thuis bent, alleen of met goede vrienden of vriendinnen wordt door velen erg onderschat.
Eigenlijk biedt het een totaal andere ervaring dan inname tijdens uitgaan.
In de zomer kan het ook prettig zijn om naar een park te gaan als dat vlakbij je huis ligt.

Wat ook een verschil maakt is het tijdstip waarop je de XTC inneemt.
Als je bijvoorbeeld op een zaterdagochtend of middag XTC slikt dan heeft je lichaam veel meer/ andere reserves dan dat deze `s nachts tot zijn beschikking heeft.

Wat ook erg mooi kan zijn is om `s middags of vroeg in de avond thuis de eerste(n) pil(len) te slikken. Dan ga je daar eerst een paar uur lekker hard en dan tegen een uur of 23.00 slik je nog wat bij waarop je uit gaat....

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Ik gebruik tijdens uitgaan, maar om een of andere reden blijf ik meestal buiten zitten. Vind het gewoon fijn om een beetje in mezelf te spacen, met wat mensen om me heen, niet die luide muziek enzo. Wel raar want XTC zou juist het tegenovergestelde moeten veroorzaken. Maar muziek die ik luister tijdens uitgaan is het liefst hardcore, maar hardstyle komt op een goede 2e plaats. En het liefst GEEN hiphop, of emo muziek.

masterblaster

binnen innemen dan 15min naar buiten dan weer naar binnen naar de warmte zodat ie lekker hard aanklapt en dan weer naar buiten

TrippyShit

Badass junkie
Plainrisingwizard zei:
XTC gebruiken terwijl je thuis bent, alleen of met goede vrienden of vriendinnen wordt door velen erg onderschat.

Zeker waar mdma thuis met goede vrienden is ook echt heel vet laat een andere kant van mdma zien. Zwaaaaaaar chillen :grin: Ook dit kan echt heeeel vet zijn. Ookal is het een partydrug. Zeker het proberen een keer waard!!
Voor het chillen gebruik ik trouwens mdma kristallen wat toch een wat andere uitwerking heeft dan Xtc.

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Het is allebei leuk. Ik neig echter toch meer om het te doen ergens thuis met relaxde mensen/muziek. Is toch wat ontspannender, op feestjes drink ik liever bier :beer:

Plainrisingwizard

TrippyShit zei:
Ook al is het een partydrug.

Tsja, dat hebben ze er een beetje van gemaakt.
Op zich is daar natuurlijk niets mis mee, maar ik geloof dat xtc van oorsprong een waarheidsserum was dat in de jaren 70 door de CIA ontwikkeld is om vijandelijke spionen en gijzelaars aan het spreken te krijgen. Altans, dat heb ik tenminste gehoord....

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
TrippyShit zei:
Plainrisingwizard zei:

Zeker waar mdma thuis met goede vrienden is ook echt heel vet laat een andere kant van mdma zien. Zwaaaaaaar chillen :grin: Ook dit kan echt heeeel vet zijn. Ookal is het een partydrug. Zeker het proberen een keer waard!!
Voor het chillen gebruik ik trouwens mdma kristallen wat toch een wat andere uitwerking heeft dan Xtc.

als je speed en mdma zou nemen zou je wss het effect behalen wat je wilt met xtc.

zelf vind ik thuis mdma gebruiken erg chill maar tijdens een feest is het natuurlijk ook erg vet. Dubstep ftw!

raizeredge

Wijs gebruiker
effe offtopic ken je xtc goed combineren met bier want met nieuwjaar ga ik weer een keer een pilletje nemen maar ik weet niet hoe drank en xtc samen gaan

-spaceman-

Badass junkie
raizeredge zei:
effe offtopic ken je xtc goed combineren met bier want met nieuwjaar ga ik weer een keer een pilletje nemen maar ik weet niet hoe drank en xtc samen gaan

alcohol droogt je uit
xtc droogt je uit

dubbel zo gevaarlijk!

je kan voordat je het pilletje neemt wel tot respectievelijk 5 bier drinken...
slaat het pilletje in: stoppen met alcohol... Het heeft alleen nog maar negatieve effecten... Bijvoorbeeld dat je de dag erna verschrikkelijk brak en uitgedroogd bent... En in alle tijden genoeg water drinken...

Plainrisingwizard

raizeredge zei:

Op zich kan het wel, en helaas ontkom je met oud en nieuw bijna niet aan alcohol. Als ik wil dan kan ik op de xtc zowat ongelimmiteerd drinken zonder dronken te worden.
Maar eigenlijk is het nutteloos. Ik vind dat xtc en alcohol elkaar opheffen. Het fijne gevoel van de x zwakt af en dronken wordt je ook niet echt, waardoor je alleen maar de neiging krijgt om meer te gaan drinken en meer te gaan slikken.

Mijn advies is dan ook om het niet met elkaar te vermengen.
Echt dood neer vallen zal je niet zo snel (alhoewel het niet gezond zal zijn), maar het is eigenlijk gewoon zonde en minder lekker....

Bovenaan