buiten trippen

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
morgen is het weer eens tijd. ik krijg een gratis halve portie :grin:

aleen we hebben geen plaats binnen ergens thuis :(

dus word het buiten.. maar het weer... merk je iets van de kou als je tript?
en wat als er opeens een wolken breuk komt? ga je dan niet zeker bad ofzo :grin:

iemand al in regen getript? :grin:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Brr lijkt mij echt verschrikkelijk koud!! Neem maar regenkleding mee of een (kleurige) paraplu :P . Als je je goed voorbereidt moet het te doen zijn lijkt mij. Veel plezier & succes. :wave:

spacekonijn

Badass junkie
buiten zijn in de kou en regen is helemaal niet erg maar ik kon dan ook meestal wel overdekt zitten op een hele mooie plek in het bos

Bal0n

Badass junkie
De keren dat ik nergens kon vertoeven en wel buiten moest trippen (nouja moeten, niets moet :wink:) was het fantastisch. Regen was prachtig, totaal geen last van de kou.

Maar, het was niet vervelend regenachtig. Geen wind e.d., dat lijkt me wel vervelend.

Mac...

Badass junkie
Lijkt me nou echt helemaal niks. Moet er niet aan denken om een beetje in de regen te trippen. Nee geef mij dan maar liever gewoon een warm huis.

spacekonijn

Badass junkie
totdat je beseft dat die regen eigenlijk voor jou naar beneden komt en voor alle mooie bomen om je heen en dat water over je heen eigenlijk een hardstikke leuk gevoel is en je je beseft dat als je kleren vies worden je ze toch gemakkelijk kan wassen ( desnoods met de hand)

dan word t toch een leuke trip hoor :)

platypus

Belezen gebruiker
buiten trippen in de herfst is het beste wat je kan overkomen!
harde wind, grote boze wolken, mooi zonnetje tussendoor, keihard onweer, suizende bomen :hearteyes:
jammer dat het niet werkte...

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
mathijs zei:
ja, ik zal even kijken als ik er tijd voor heb..moet echt nog vet veel lezen op het forum :P

Nog steeds geen trip report? Aan het werk, jij!!!

Binnenkort een nieuw verslag van mij.... Ik ga buiten trippen ergens volgende week, ik ben heel benieuwd (voel al zenuwen af en toe, of 'gezonde spanning')!! :)

matthijs

Badass junkie
Nee, spijt me...heb niet echt tijd eigenlijk :P
En het was niet eens echt heel erg bijzonder ofzo, geen hele bizarre trip, maar ik zal het tripreport nog wel een keer posten :wink:

kmagdaman

Newbie
buiten ist beste, kou voelde ni meer zo hard, lichte regen of sneeuw maakt het alleen maar leuker, t'is echt wel meer bedoeld om buiten te gaan exploreren gelijk een klein kind dat de natuur herontdekt.

pasquali

Bewuste gebruiker
buiten trippen is vet!
Ik heb t welleens gedaan in de storm in Bretagne Frankrijk.
I u dont care maakt t niet uit of t koud is of niet.
Pak je zelf gewoon goed in....de natuur is wonderbaarlijk op paddo s
:wave:

Bovenaan