buiten wiet

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Florerend topic dit :stoned:

Ik zelf niets dit jaar, hier en daar wat persoonlijk kweekadvies op maat, meer niet.

misslinda

Bewuste gebruiker
hmm ik moet me tuin doen van me buren misschien dat ik er wel een paar plantjes in kan zetten hebben ze weer wat te zeuren :grin:

overleven ze het buiten dan heb geen zin om ze steeds binnen en dan weer buiten te zetten aangezien ik dat ga vergeten :tongueout:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
misslinda zei:
hmm ik moet me tuin doen van me buren misschien dat ik er wel een paar plantjes in kan zetten hebben ze weer wat te zeuren :grin:

Laat jij je commanderen door de buren :grin: ?
Zeuren...? Ze mogen blij zijn met dat heerlijk geurtje dat de boel opfrist.
Vind het vreemd dat sommige mensen het stinken vinden..., niet normaal.

misslinda zei:
overleven ze het buiten dan heb geen zin om ze steeds binnen en dan weer buiten te zetten aangezien ik dat ga vergeten :tongueout:

Zet ze op een plaatsje waar veel zonlicht bijkan, let wel dat er geen kunstmatig licht in de buurt staat bv straatverlichting oid..., dat je plantje 'als het nacht is' in het duistere staat.

grts

misslinda

Bewuste gebruiker
Hahaik vind het ook stinken :flushed:

Nou ik laat me buren het niet bepalen maar als de buurt meester aan je deur staat ja dan moet je wel maar 1 plantje er in zetten tussen paar andere vind ik wel leuk :grin:
Beetje die oude zeuren hier pesten moet kunnen!!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
hahaha inderdaad!

Wel raar dat je wiet ook vind stinken en het zelf ook gebruikt :) .
Vind het heerlijk om door de tuin te wandelen en walmen van zoete frisse wiet te ruiken :) :stoned: (houd het zelf wel op 1plantje in de tuin)

Bovenaan