Buitenplant !

Weednator

Bewuste gebruiker
Hey mensen , ik ben een zeer grote weedfanaat :) maar de weed begint me te duur te worden dus zou ik graag een buitenplantje zetten ! Ik heb er totaal geen verstand van hoe en wat , daarom enkele vraagjes !

- Het moet in een goed verlichte plaats staan ?

- Moet je het elke dag / week water geven ?

- Zijn er producten om de plant sneller te laten groeien of is dit af te raden ?

Grtzz !

Happydude

Belezen gebruiker
als ik jou was zou ik lekker een buiten plantje nemen ..

nu is een goede tijd om te beginnen, koop het liefst gewoon stekjes .. zoveel als je wilt maar 2 a 3 om te proberen is leuk en niet zo groot (1 buitenplant leverd al snel meer als 200 gram op ..)

nu kun je hem (HAAR) voor het raam zetten in een klein potje potgrondd (et beste haal je meteen ff een zakje bij de growshop kost bijna niets 50 liter voor 7,50 ofzow) en dan gewoon alleen water geven. verdr niets .. later in een grotere post en als laatste eind april begin mei naar buiten in de volle grond en op een zonnige plek (liefst een beetje uit de wind)

en gewoon water geven als het erg droog is :wink:

in oktober november kun je dan ongeveer oogsten :stoned:

http://www.wietforum.nl/index.php?autom ... =1263&st=9

pepito

Bewuste gebruiker
t zal de tijdgeest wel wezen...gewoon eerst vragen zonder zelf op zoek te gaan, alle info is 2 muisklikken van je verwijderd....

Weednator

Bewuste gebruiker
Happydude zei:
als ik jou was zou ik lekker een buiten plantje nemen ..

nu is een goede tijd om te beginnen, koop het liefst gewoon stekjes .. zoveel als je wilt maar 2 a 3 om te proberen is leuk en niet zo groot (1 buitenplant leverd al snel meer als 200 gram op ..)

nu kun je hem (HAAR) voor het raam zetten in een klein potje potgrondd (et beste haal je meteen ff een zakje bij de growshop kost bijna niets 50 liter voor 7,50 ofzow) en dan gewoon alleen water geven. verdr niets .. later in een grotere post en als laatste eind april begin mei naar buiten in de volle grond en op een zonnige plek (liefst een beetje uit de wind)

en gewoon water geven als het erg droog is :wink:

in oktober november kun je dan ongeveer oogsten :stoned:

http://www.wietforum.nl/index.php?autom ... =1263&st=9

Is er ook een manier om hem sneller buiten te zetten ... Heb namelijk een probleem en dat zijn ouders :)

Happydude

Belezen gebruiker
dan zul je langer moeten wachten .. buiten is het nu echt nog veels te koud voor zo`n kleintje ... koop in mei of juni een stekje en zet die buiten neer .... maar pas op met slakken e.d. als ze nog zo klein is :wink:

Weednator

Bewuste gebruiker
Dus het beste is eerst binnenzetten en dan overgaan naar buiten ?

Kga me toch een 2- 3 tal plantjes aanschaffen en proberen .

davie

Wijs gebruiker
Je kan alleen buiten kweken in een bepaald seizoen. De plant groeit eerst en later in bloei. Door het eerder donker worden in het najaar zal de plant gaan bloeien. Daarom kan je pas in april of zo beginnen en zo rond eind september begin oktober oogsten.

Binnen boots je de natuur na en zet je plant zelf in bloei.

- Het moet in een goed verlichte plaats staan?
Licht is erg belangrijk voor een plant

Ook water en voedingsstoffen heeft een plant nodig. Buiten vaak voldoende aanwezig.

- Zijn er producten om de plant sneller te laten groeien of is dit af te raden ?
Voor een beter resultaat kan je extra water geven in droge tijden en voedingsstoffen voor betere groei of bloei.

Kijk eerst eens rond op het forum gezien er genoeg info te vinden is. Misschien heb je hier iets aan.

Je zou nu wel 3 planten binnen kunnen nemen als je wat ruimte hebt. Je hebt dan wel een aantal zaken nodig.

FIDO

Newbie
Zorg ervoor dat je dames WEL een beetje wind vangen als ze buiten staan,
hier worden ze sterk van. Anders krijg je van die slappe sprietjes...
Succes Fido

davie

Wijs gebruiker
FIDO zei:
Zorg ervoor dat je dames WEL een beetje wind vangen als ze buiten staan,
hier worden ze sterk van. Anders krijg je van die slappe sprietjes...
Succes Fido

Idd gooie tip. Laat je damen dansen dan krijgen zou goeie stengels. Niet alleen krijg je sterke planten transport van voedingstoffen zal dan ook beter verlopen.

poison

Newbie
Weednator zei:
Hey mensen , ik ben een zeer grote weedfanaat :) maar de weed begint me te duur te worden dus zou ik graag een buitenplantje zetten ! Ik heb er totaal geen verstand van hoe en wat , daarom enkele vraagjes !

- Het moet in een goed verlichte plaats staan ?

Grtzz !

wel zorgen dat het een zij is anders doe je het voor niets.
info jongens is uitstekend

nja ik gooi altijd 5 planten ( maximaal legale aantal per adres) in de tuintjes

meestal wanneer de nachtvorst weg is dus rond april/maart

en dan gewoon uit de wind zetten en waar je de meeste zonuren hebt

gewoon zodra ze groeien stok ernaast zetten zodat je plant rechgroeit

tips : water geven als het droog weer is , niet teveel want toprot is het laatste wat je wil :openmouth:

klinkt raar , maar Pokon geeft je plantjes ook een aardige Impuls xD

mja meestal eidn augustus / september staan er in de tuintjes 5

:hearteyes: planten van rond 1.80 / 2.10 hoog en stuk voor stuk rijkelijk bedeeld met mooie toppen voor een lekkere homemade :stoned:

Bovenaan