Buprenorfine en Ghb

Space cadet

Belezen gebruiker
Hallo,
Ik ben fysiek afhankelijk van Buprenorfine-pleisters 10mg als pijnbestrijding. Toch zou ik graag nog eens een keer een avondje wat coke doen (in kleine dosis) en daar wat GHB bij droppen (3ml). Ik vind online erg weinig informatie over deze combi. Iemand die me hier iets over kan vertellen?

Felis

Belezen gebruiker
Ik neem een zeer lage dosis Subutex (0,8 mg) en drink meestal cola (in mijn geval zonder suiker, want ik wil niet aankomen). Daar is niets mis mee.

Ik kan niets zeggen over GHB omdat ik het spul nooit heb genomen en ook niet van plan ben om het te nemen - ik ben er bang voor.

Space cadet

Belezen gebruiker
Ik neem een zeer lage dosis Subutex (0,8 mg) en drink meestal cola (in mijn geval zonder suiker, want ik wil niet aankomen). Daar is niets mis mee.

Ik kan niets zeggen over GHB omdat ik het spul nooit heb genomen en ook niet van plan ben om het te nemen - ik ben er bang voor.
Haha leuk 🤣 geen cola maar cocaine

Tiimongg

Newbie
Buprenorfine is downer en GHB is ook een downer. Als je de twee combineert heb je een dubbele demping op je lichaam, met kans op ademhalingsdepressies, out gaan en stikken in je eigen kots.
Doe het niet.
En nee, ook niet de werking op gaan heffen met cocaïne. Door cocaïne erbij te gebruiken voelt het alsof je meer downers kan hebben, maar zodra de cocaïne is uitgewerkt heb je al snel een overdosis aan downers te pakken. Wat levensgevaarlijk is.

Space cadet

Belezen gebruiker
Zo gek zou ik niet gaan doen :wink: ik ben bekend met ghb en coke van voor de buprenorfine. Ik zat te denken aan 2 ml ghb, meer niet en 0,1 gram coke en dat over een uur of 2 a 3. Ik ben geen naïeve rookie. Ik gebruik overigens Buprenorfine-pleisters van 10 mg die ik om de week wissel. Dat downer effect voel ik niet door de gewenning omdat ik dit jaren lang gebruik.

Raver

Badass junkie
Als je zo laagt doseert komt het vast goed. Verstandig en niet teveel gebruiken is het advies met deze combinatie.

Dannegarn

Newbie
ik gebruik zelf bupronorfine 3 * 2mg onder de tong en gebruik elke avond en weekend ghb + Base Coke
mijn ervaring geen probleem, alleen de coke heeft maar weinig effect tegen NOK Gaan. officeel niks, maar weet uit ervaring dat het wel help tegen het gedeelte dat je vermoeid eerder nok gaat dan volledig uitgerust bent.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo,
Ik ben fysiek afhankelijk van Buprenorfine-pleisters 10mg als pijnbestrijding. Toch zou ik graag nog eens een keer een avondje wat coke doen (in kleine dosis) en daar wat GHB bij droppen (3ml). Ik vind online erg weinig informatie over deze combi. Iemand die me hier iets over kan vertellen?
De combinatie geeft kans op gevaarlijke overdoseringen. Dus het is eigenlijk niet zo'n goed idee. Als je per se cocaïne + GHB wil gebruiken dan kan je het best twee tot vier dagen van te voren even geen burrenorphine nemen.

Space cadet

Belezen gebruiker
De combinatie geeft kans op gevaarlijke overdoseringen. Dus het is eigenlijk niet zo'n goed idee. Als je per se cocaïne + GHB wil gebruiken dan kan je het best twee tot vier dagen van te voren even geen burrenorphine nemen.
Dat is erg gevaarlijk. Je mag nooit zomaar stoppen met buprenorfine, rustig afbouwen anders wordt je heel ziek. Dus even wat dagen stoppen is geen optie.

Bovenaan