buprenorfine

Tufnut

Badass junkie
Wat wil je met je expirimenten bereiken? En hoe kom je eraan? Ben je aan het afkicken van de hero?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
benzomorficus zei:
hallo,

neem reeds enkele maanden suboxone, probeer er wat mee te experimenteren, maar lukt nie echt. enige suggesties?

Welke vorm heb je? En wat heb je geprobeerd al?
BuTrans [Mundipharma Pharmaceuticals bv]
Pleister met gereguleerde afgifte voor 7 dagen 5 microg/uur; 6,25 cm².
Pleister met gereguleerde afgifte voor 7 dagen 10 microg/uur; 12,5 cm².
Pleister met gereguleerde afgifte voor 7 dagen 20 microg/uur; 25 cm².
Temgesic [Schering-Plough bv]
(als hydrochloride)
Injectievloeistof 0,3 mg/ml; ampul 1 ml.
Oromucosale tablet 'SL' 0,2 mg.
Transtec [Grünenthal bv]
Pleister met gereguleerde afgifte voor 4 dagen 35 microg/uur; 25 cm².
Pleister met gereguleerde afgifte voor 4 dagen 52,5 microg/uur; 37,5 cm².
Pleister met gereguleerde afgifte voor 4 dagen 70 microg/uur; 50 cm².

Wees voorzichtig met dingen die je niet kent.
Enjoy als het iets is! Ken het zelf verder niet.
Bron

suboxone. via dokter. maar er zit zo een rottig stofje in, nalotrex. is antagonist en staat opiatenwerking in de weg. (niet aan het afkicken van hero maar van narcotische pijnstillers). heb gehoord dat er betere dingen op de markt zijn, maar ik vertrouw internetbestellen niet zo.

terug om m'n eigen topic wat te boosten :)

anyway, even samengevat:

suboxone: onmisbruikbaar, maar geeft klein doch niet onaangenaanm roesje bij uitstel inname.
er zit naloxonbe in, iets dat weining tot geen effect heeft als je sub gebruikt zoals het hoort. dus opzuigt en niet injecteert. het probleem met naloxone is dat het volgende bijwerkingen heeft: Zeer vaak: misselijkheid, gevoel van onwel zijn
Vaak: sufheid, hoofdpijn, snelle hartslag, lage bloeddruk, hoge bloeddruk, overgeven,
Soms: trillen, zweten, hartritmestoornissen, langzame hartslag, diarree, droge mond, snelle en diepe
ademhaling (hyperventilatie), irritatie van de vaatwand (na intraveneuze toediening)
Zelden: convulsies (stuipen), spanning
Zeer zelden: snelle en onregelmatige hartslag, hartstilstand, vocht in de longen, allergische reacties
(netelroos, ontsteking van het neusslijmvlies, ademhalingsproblemen, anafylactische shock

zeer veel dus.

Subutex heeft een pak minder bijwerkingen en werkt hetzelfde.

ShakE_iT

Experimenterende gebruiker
Heb zelf een morfineverslaving gehad
ben in oktober 2009 met Suboxone begonnen en gelukkig niet methadon
Ik heb niet afgekickt van de morfine en de zucht was veel minder
doch sinds die datum tot nu heb ik nog 3 x morfine gebruikt,wat wel meevalt.
ben nu bezig suboxone af te bouwen, ik stond op 10 mg 8+2 per dag een tweetal maanden geleden, nu sta ik nog op 4mg 2x 2mg per dag, doe er per 1 of 2 weken 2 mg af
dus hoop tegen t einde van de maand opiatenvrij te zijn.

Bovenaan