Butyrfentanyl

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik kom ineens overal zegeltjes tegen met butyrfentanyl. Iemand enig idee of dit de moeite waard is? Kan er nauwelijks tripreports over vinden en qua dosering word ik ook al niet veel wijzer. Zie blotters van 400ug, maar de tripreports die ik vind zijn 5-6mg. Middel zelf ziet er wel interessant uit maar met deze prijzen wil ik eigenlijk wel genoeg hebben aan 1 blotter, anders koop ik liever wat anders :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zoveelste analoog van fentanyl , vind er zelf niks aan. Werkt erg goed tegen pijn. Kon met me gebroken arm al (te) veel doen erdoor :wink:
Heb nog nooit een euforisch gevoel ervan gehad iig.

Kan aan mij liggen natuurlijk

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Oké kijk wel uit ermee , door fentanyl zijn doden gevallen door in de zon te zitten waardoor er veel meer fentanyl vrij komt.

Ps neem eerst even een (Mini) test Run, grote kans op erge misselijkheid... Aangezien je/jullie geen opiaten gebruiken.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
hmm klinkt niet heel positief. Misschien maar beter U-47700 bestellen dan ipv deze? Ik wil eigenlijk alleen even kennis maken met een opiaat en bestellen van een RC is voor mij de makkelijkste route :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
hmm klinkt niet heel positief. Misschien maar beter U-47700 bestellen dan ipv deze? Ik wil eigenlijk alleen even kennis maken met een opiaat en bestellen van een RC is voor mij de makkelijkste route :wink:

Dan zou ik absoluut voor U-47700 gaan. Veel betere kennismaking met RC opiods dan een analoog van Fentanyl wat 100 tot 1000x sterker vergeleken met morfine. Dat valt met U-47700 reuze mee als je daar een normale dosis van neemt. En euforie is iets wat je volgens mij zoekt/ wilt / verwacht bij een opiaat

Succes met uitpluizen en reportjes lezen e.d en veel plezier vast!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
SmartieAndMe zei:

Dan zou ik absoluut voor U-47700 gaan. Veel betere kennismaking met RC opiods dan een analoog van Fentanyl wat 100 tot 1000x sterker vergeleken met morfine. Dat valt met U-47700 reuze mee als je daar een normale dosis van neemt. En euforie is iets wat je volgens mij zoekt/ wilt / verwacht bij een opiaat

Succes met uitpluizen en reportjes lezen e.d en veel plezier vast!
U-47700 lijkt mij ook een betere kennismaking met opiaten. Het doseren is een stuk makkelijker en het effect duurt niet zo kort zoals bij fentanyl analogen. Met fentanyl ga je snel te veel en vaak bijnemen omdat het zo kort duurt, dan ben je voor je het weet kotsmisselijk.

U-47700 Kan in ieder geval behoorlijk euforisch zijn in de juiste doseringen. Fentanyl is bij ook nog nooit euforisch geweest, alhoewel ik het stiekem best lekker vind.

Bovenaan