Bzp/tmfpp de moeite waard?

BZP/tmfpp de moeite waard?

• Ja, het is zeker eens leuk.

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, het is echt rotzooi, veel te veel nadelen.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

De jongen

Bewuste gebruiker
Ik hier en daar al wat gehoord over de pillen met BZP/tmfpp. Ze zouden lang werken. Soms op MDMA ervaring lijken. Hevig zijn.

Heb ook al wel vaker gelezen of gehoord dat je er de dagen erna ziek van bent,...

Wil graag wat ervaringen van mensen weten over deze drug.

zommes

Badass junkie
edit: Dit is meer een toevoeging aan de hoofdpost, want ervaring heb ik niet.

Twee piperazines, BZP is een stimulant en TMFPP een hallicunogeen. Volgens mij zijn ze inderdaad vrij toxisch en zal je dus goed uit moeten kijken met de dosis om niet ziek te worden.

Het lijkt mij een van de vele onnodige en ongezonde alternatieven voor onzer aller LysergineAcid-25

Hier wat meer info, als je redelijk Engels kan tenminste:
BZP
TmfPP

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel ervaring met de combinatie. Vind het erg prettig, veel energie en verhoogde appreciatie van de muziek, zin om te ouwehoeren etc. Echt trippen ga j eniet van tfmpp, aan het eind wel wat visuals.
Totaal geen ervaring met ziek worden of een kater, hoewel dat wel een verschijnsel is dat bij anderen veel voorkomt. Een kwestie van de juiste dosering vinden en uiteraard het juiste spul.
Nooit met alcohol combineren(een keer gedaan en erge hoofdpijn) en ook zeker rniet met andere drugs, combi met mdma is wel eens fataal geweest.
ps Wikipedia is volgens mij niet bepaald een betrouwbare bron voor informatie, aangezien een ieder daar kan plaatsen of heb ik het mis?
Probeer veel info te verzamelen van div plekken om een beeld te vormen.

De jongen

Bewuste gebruiker
Ok bedankt alvast. Leuk om ook te horen dat je er achteraf niet zo'n last van kan hebben.
Kwou het eens proberen op een festivalletje. Alcohol zal ik dan zeker al niet drinken.

Maar is het nu al volledig illegaal in nederland en belgië??

@Spy-gisch: In welke vorm nam je het middel? Pillen via internet??

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
De jongen zei:
Ok bedankt alvast. Leuk om ook te horen dat je er achteraf niet zo'n last van kan hebben.
Kwou het eens proberen op een festivalletje. Alcohol zal ik dan zeker al niet drinken.

Maar is het nu al volledig illegaal in nederland en belgië??

@Spy-gisch: In welke vorm nam je het middel? Pillen via internet??

Beter laat dan nooit toch :mrgreen: ?
Ik heb div varianten gehad, pillen uit de plaatselijke smartshop, zijn er helaas niet meer, was vlgs mij een combi van 100mg bzp en 50 mg tfmpp. Dat waren tot nu mijn favoriete. Daarnaast ook via het net besteld uit Nieuw Zeeland en Engeland. Als deze pillen echt zo in en in slecht zijn, dan had de NZ regering hier nooit mee ingestemd. En als je weet hoeveel pillen er daar in omloop zijn, is echt een gigantische markt.

Enne Deadlock, je wilt meepraten maar het gaat echt nergens over :confused: BZP TFMPP niet te combineren, sowieso niet zeg je. Ik zou het prettig vinden als je dan ook verder praat en het enigszins logisch uitlegt. En een argument als 'het staat op alle wikis', gast, vraag je moeder een wiki en stook een fiki ofzo, als mijn zus op haar hyve zet dat xtc icm alcohol je geheugen uitbreid, geloof je dat dan ook?
kusje

De jongen

Bewuste gebruiker
Beter laat dan nooit, indeed :beer:
Ik dacht ook aan de pillen van nieuwzeeland. Ik zag dat er daar pillen bij zijn met ongeveer de dubbele dosis dan die die jij noemt. Straf spul lijkt me.

missy81

Newbie
hey hey

bzp is verboden en daardoor zijn er als het goed is geen producten in de smartshops verkrijgbaar die dit bevatten!!
Je kunt inderdaad via de site www.pure-health-beauty.com uit nieuw-zeeland producten bestellen die niet onder doen voor het zogenaamde echte werk zoals xtc morfine ed.. Daar zit dus het illegale piperazine in wat in nederland niet valt onder de opium wet maar wel onder de wet :openmouth:ngeregistreerde medicijnen!! En hiervoor wordt je dus ook gewoon gestraft..

Groetjes

Psilo

Bewuste gebruiker
Dit vond ik op een site van de douane:

----------------------
Bij de reizigersvrijstelling gaat het om een persoon die -per boot of vliegtuig- Nederland binnenkomt vanuit een derde land en in zijn bagage een hoeveelheid (on)geregistreerde geneesmiddelen vervoert die de reiziger zelf gebruikt.

Als een reiziger ongeregistreerde geneesmiddelen voor eigen gebruik in zijn bezit heeft en de hoeveelheid is niet meer dan het toegestane maximum, hoeft u verder niets te doen. De in de onderstaande tabel genoemde hoeveelheden ongeregistreerde geneesmiddelen worden altijd geacht voor eigen gebruik te zijn. Ze vallen dus altijd onder de vrijstelling, ook als deze opiumwetmiddelen bevatten, tenzij sprake is van bijzondere feiten of omstandigheden.
-------------------------

Het invoerverbod van ongeregistreerde geneesmiddelen is niet van toepassing als een persoon bij het overschrijden van de grens in het bezit is van ongeregistreerde geneesmiddelen die kennelijk voor eigen gebruik zijn bestemd. De Douane houdt bij reizigers wel toezicht op de aangifte voor het in het vrije verkeer brengen van geneesmiddelen.

-------------------------

Ongeregistreerde geneesmiddelen kunnen niet via de post-, pakket- en koerierszendingen door een particulier voor eigen gebruik worden ingevoerd. De invoer voor eigen gebruik voor een particulier zal altijd moeten plaatsvinden met toestemming van de hoofdinspecteur.

------------------

Dus ongeregistreerde medicijnen worden niet vervolgd indien het voor eigen gebruik is en deze persoonlijke over de grens worden gebracht?

Psilo

Bewuste gebruiker
En nog wat over de mogelijke sancties:

----------
De onregelmatigheden die door de Douane in het proces van de post-, pakket- en koerierspost worden geconstateerd vormen in het algemeen geen ernstige aantasting van of schade voor de maatschappij. Het betreft veelal (zeer) kleine hoeveelheden verboden goederen met een relatief lage waarde.

De ontvanger is in het merendeel van de gevallen ook eindverbruiker. De (uiteindelijke) sanctie -veelal een aangeboden transactie- zal dan ook vaak laag zijn. De geleverde inspanningen in de handhavingsketen zijn daarentegen vaak hoog.

Aan de andere kant is van belang dat onwenselijke en gevaarlijke situaties worden opgeheven (repressief) en dat het overheidsoptreden een dusdanig effect heeft dat dergelijke onregelmatigheden tot het verleden gaan behoren.

lesis

Newbie
missy81 zei:
hey hey

bzp is verboden en daardoor zijn er als het goed is geen producten in de smartshops verkrijgbaar die dit bevatten!!
Je kunt inderdaad via de site www.pure-health-beauty.com uit nieuw-zeeland producten bestellen die niet onder doen voor het zogenaamde echte werk zoals xtc morfine ed.. Daar zit dus het illegale piperazine in wat in nederland niet valt onder de opium wet maar wel onder de wet :openmouth:ngeregistreerde medicijnen!! En hiervoor wordt je dus ook gewoon gestraft..

Groetjes

Toch vreemd dat mijn laatste pakje door de douane geopend is voor onderzoek op inhoud,
er zat een zak in met 5 gr wit poeder met een sticker met de opdruk 5 gram BZP benzyl-piperazine.
het pakje is weer dichtgeplakt en doorgestuurd en zonder probleem aangekomen

overigens als een pakje met een verboden stof wordt aangetroffen, mits een kleine gebruikershoeveelheid, krijg je een brief met de bevonden feiten en of je het pakje wilt claimen als eigendom, doe je dit niet wordt het vernietig en hoor je niks meer.

Bovenaan