C 4 me?

Hey luitjes,

Laatst stelde een vriendin voor om eens coke te proberen, maar ik heb een klein jaar geleden toen ik nog weed rookte eens een vreselijke aanval van paranoia (stemmen, hallucinaties, gedachten die zich 2000 keer herhaalden en die ik niet meer kon stoppen, hartkloppingen, pijn/jeuk...) gehad. Ik heb schrik dat het ook gaat gebeuren als ik coke gebruik... of kan dat niet?
Verder nog nooit iets anders dan weed en shit gebruikt, dus weet niet hoe ik reageer op het zwaardere werk.

Thanx!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
weed en coke staan los van elkaar, het is immers een compleet andere stof, neem de gebruikelijke voorzorgs maatregelen en denk even goed na of je het nu werkelijk wil of niet.

space scientist

Wijs gebruiker
ik raad het je ten strengste af

het werkt goed verslavend, ook al merk je het niet, maar het sluipt er in
wees verstandig en zeg nee

als je het toch perse wil doen, ligt je dan wel goed in, kijk ook eens op site's

st an

Bewuste gebruiker
Van coke wordt je net heel helder en alert, allesbehalve OMG paranoia flashen dat je met wiet wel eens krijgt.

Een aanrader! ; )

eXeCuze

Bewuste gebruiker
waarom zou je coke doen ik vind het zelf veelste duur pak xtc ofzo voor 4 euro paar uurtjes dikke fun

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hehe, handige site, vooral de herkenbaarheid van de fases.

Maarre, als je doorklikt naar drugs en dan naar de nuttige Nederlandstalige links kom je bij een zevental links over autisme terecht... Ik wist niet dat drugs zulke gevolgen konden hebben :mrgreen:

MissDior

Bewuste gebruiker
iK zou het je echt wel afraden!!!
Snap niet dat mensen hier lezen dat je gevoelig bent voor psychoses en je dan niet afraden te gaan snuiven.
Het is sowieso zeer verslavend, maar je kan er ook ontzettend paranoia van worden!!!
Dat kan helemaal uit de hand lopen aangezien je er gevoelig voor bent!!

Allolalie

Bewuste gebruiker
Op zich is coke natuurlijk niet goed en zeker verslavend, maar zeker voor een eerste keer zijn de kansen op paranoide gedrag niet heel erg groot. wel kan je er hartkloppingen van krijgen, maar diemoet je dan voor lief nemen en er niet over stressen. Idd is sos heel anders dan wiet, It's up to you.

Mindless1985

Badass junkie
Lees je wel wat ze zegt? Als je bij wiet zo reageert heeft ze duidelijk aanleg voor psychoses, dan kun je zeer zeker beter geen coke gebruiken.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
space scientist zei:
ik raad het je ten strengste af

het werkt goed verslavend, ook al merk je het niet, maar het sluipt er in
wees verstandig en zeg nee

als je het toch perse wil doen, ligt je dan wel goed in, kijk ook eens op site's

:)

Bovenaan