caffeïnecapsules (België)

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Zijn er bij een bepaalde winkel(keten) caffeïnecapsules te verkrijgen in België?
En onder welke naam moet ik zoeken?

Ik wil ze gewoon eens gebruiken na een nachtje stappen, om terug wat actiever te worden.

mvg

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Zal dan eens naar sluis moeten zeker, daar hebben ze super caps met 400mg.
Daar kan ik wel ff mee weg (45 euro voor 100 stuks) :)

speeseend

Wijs gebruiker
In Nederland verkopen ze de poedervorm gewoon in de Headshop. Samen met de Mannitol en Lidocaine.

Belgie zou ik het niet weten.

Wanneer je die 100 capsules omrekend, zijn ze vrij prijzig, in vergelijking met de poedervorm.

Gr.,

Eend

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Waarom niet gewoon een dextro of red bull?

Van zo'n hoeveelheid caffeïne krijg je toch barstende koppijn en zweet je je shirt uit.

flipkonijn

Bewuste gebruiker
speeseend zei:
gekkehenkie zei:
Waarom niet gewoon een dextro of red bull?

Van zo'n hoeveelheid caffeïne krijg je toch barstende koppijn en zweet je je shirt uit.

Én je kan relatief gauw OVERDOSIS CAFFEïNE te pakken hebben!

Klik hier, dit is best interessant
Oh bedankt eend.

Het is heus niet om te misbruiken, maar ik dacht dat een overdosis cafeïne bij een gemiddeld mens pas rond 10gram lag? :confused:

Ik zeg niet dat je je nog erg lekker voelt als je een gram hebt genomen, want dat betwijfel ik zeer sterk :openmouth:
De poedervorm lijkt me dan idd veel voordeliger.

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Precies, in koffie zit trouwens ook relatief gezien meer caffeine dan in Red Bull. Dus om echt een goeie caffeine-shot te krijgen sla je gewoon 2 volle koffiemokken espresso achterover. Doe het 's morgens en je staat de hele dag gegarandeerd te stuiteren.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ik laat ze gewoon maken door m'n apotheek, kost iets van een 12€ dacht ik voor 30 caps van 200mg coffeine.

doc.

Newbie
in nederland is coffeine ook verkrijgbaar, ik haal meestal grote zakken, is het een stuk goedkoper. en in poedervorm. 99,5% puur

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Kom net terug uit Amerika en heb daar tijdens mijn verblijf caffeïne pillen gehaald van 200mg. (60 voor $10 :grin: )
Het fijne eraan is, dat je gewoon lekker door kan gaan, het verminderd je eetlust enorm en wakker blijven/worden is een stuk makkelijker.
Wel sterk spul en ik raad dan ook niemand aan om meer dan 3 te nemen, aangezien 1 pil ong. 2,5 redbull is.

Bovenaan