Caffeine

The Used

Bewuste gebruiker
Hallo,

Ik ben eignelijk principeel tegen harddrus ik doe alles wat je in de smartshop kan kopen etc. paddo's salvia , blowen enzo maar ik wil geen pillejtes en poedertjes om dat dat gewoon te slecht en te verslavend is. Ik wil echter wel binnenkort pure caffeine gebruiken om wakker te blijven op techno feestjes bijvoorbeeld. ( omdat ik geen speed snuif ) . Ik weet niet of julie het weten , maar pure caffeine is ontzettend smerig en ik wordt er misselijk van als ik het slik en ik heb gelezen dat je het ook kan snuifen , heeft iemand hier ervaring mee ? en kan iemand me vertellen of dat heel slecht voor je is en of het je neusbeen aantast etc. etc. :)

zommes

Badass junkie
Nu ga je dus uit principe iets lopen snuiven wat ook hartstikke slecht voor je is. Ronduit belachelijk.

Glorf

Experimenterende gebruiker
Probeer zo'n ephedra capsule te versieren. Hou je het ook wel een nacht op uit. Niet te vaak eten hoor.

azgaza

Badass junkie
Hoge dosis caffeine is slecht voor je; behoorlijk slecht. Een beetje een vreemd principe.. want je noemt als redenen te slecht en te verslavend. Dan zou ik geen hoge dosis caffeine poeder nemen; hebben ze in de smartshop geen leuke pilletjes waar je wakker van blijft?

flashkop

Bewuste gebruiker
Koop guarana pillen en steek er 4, blijf je wel wakker...
Waarom geen pilletjes als je wel paddoot enzo :rolleyes: :wave:

The Used

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Hoge dosis caffeine is slecht voor je; behoorlijk slecht. Een beetje een vreemd principe.. want je noemt als redenen te slecht en te verslavend. Dan zou ik geen hoge dosis caffeine poeder nemen; hebben ze in de smartshop geen leuke pilletjes waar je wakker van blijft?

Dat wist ik dus helemaal niet... , het is fijn om dat te weten en ja msischien is zo'n energy pilletje van de smartshop wel veel beter en reelaxter!

willem1984

Belezen gebruiker
Beetje hypocriet, alsof paddo's zo gezond zijn joh, je hersenspatroon wijzigen gewoon daardoor synthetische drug of natuurlijke drug... en de natuur is juist bikkelhard.

azgaza

Badass junkie
willem1984 zei:
Beetje hypocriet, alsof paddo's zo gezond zijn joh, je hersenspatroon wijzigen gewoon daardoor synthetische drug of natuurlijke drug... en de natuur is juist bikkelhard.

Het is inderdaad hypocriet; want als je de stof isoleert, laten we nu als voorbeeld paddo's nemen, dan heb je psilocybine, en pure psilocybine is net zo chemisch als LSD alleen is het toevallig ontstaan in de natuur, en niet toevallig onstaan in een labratorium.
Uiteindelijk zijn het allemaal stofjes, en eht is echt een fabel dat natuurlijk beter is (maar ook niet slechter dus; gewoon.. hangtvan het middel af)

raging_bull

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
willem1984 zei:

Het is inderdaad hypocriet; want als je de stof isoleert, laten we nu als voorbeeld paddo's nemen, dan heb je psilocybine, en pure psilocybine is net zo chemisch als LSD alleen is het toevallig ontstaan in de natuur, en niet toevallig onstaan in een labratorium.
Uiteindelijk zijn het allemaal stofjes, en eht is echt een fabel dat natuurlijk beter is (maar ook niet slechter dus; gewoon.. hangtvan het middel af)

Onzin hierboven en de andere posts die hardrugs toejuichen. De rede dat mensen kiezen voor geen harddrugs is omdat de meeste harddrugs verslavend, erg slecht voor je lichaam en je mer vaak een enorme kater aan overhoud.

LSD, is eigenlijk de enige harddrug die ik goedkeur. XTC ligt me persoonlijk niet echt, maar ook hier heb ik geen moeite mee met het bestaan er van. Het is dan wel slecht voor je, maar meestal doe je dit niet vaak en valt de schade erg mee.

azgaza

Badass junkie
raging_bull zei:
azgaza zei:
willem1984 zei:

Onzin hierboven en de andere posts die hardrugs toejuichen. De rede dat mensen kiezen voor geen harddrugs is omdat de meeste harddrugs verslavend, erg slecht voor je lichaam en je mer vaak een enorme kater aan overhoud.

LSD, is eigenlijk de enige harddrug die ik goedkeur. XTC ligt me persoonlijk niet echt, maar ook hier heb ik geen moeite mee met het bestaan er van. Het is dan wel slecht voor je, maar meestal doe je dit niet vaak en valt de schade erg mee.

Ik juich ze niet toe. Het is inderdaad zo dat veel harddrugs verslavend zijn, maar ik had het over chemisch en natuurlijk, en dat dat verschil had ik het over. Niet dat harddrugs goed zijn. Gewoon dat het allemaal stofjes zijn, waar ze ook vandaan komen.

The Used

Bewuste gebruiker
Het zijn idd allemaal stofjes , maar chemisch ja ik weet niet dat ligt me niet , ik vind het al slecht dat ik drugs gebruik omdat ik top sport doe en het is een verschrikkelijk slechte combinatie :confused: , maar het is allebei super leuk dus ja , dan doe ik maar dingen die niet zo slecht voor je zijn.

azgaza

Badass junkie
The Used zei:
Het zijn idd allemaal stofjes , maar chemisch ja ik weet niet dat ligt me niet , ik vind het al slecht dat ik drugs gebruik omdat ik top sport doe en het is een verschrikkelijk slechte combinatie :confused: , maar het is allebei super leuk dus ja , dan doe ik maar dingen die niet zo slecht voor je zijn.

Er zijn gegarandeerd wel chemische middelen die juist minder slecht zijn dan de natuurlijke. Maar ik denk wel dat je met legale natuurlijke producten het allerveiligist af bent gezien de huidige drugs die er bestaan enzo.

jopsa!

Newbie
Ervaren caffeine snuiver

Ey,
Ik heb mij een heleboel maanden geleden eens een keer een zakje pure caffeine gekocht in een chinees winkeltje in eindhoven. Ik ben het idd egt met je eens dat het verschrikkelijk smerig spul is. Daarom snuif ik het ook af en toe (meestal vrijdag voor het uitgaan nog ff snel). Ik moet zegge dat die 20g wat ik toen gekocht heb heel langzaam op gaan, maja, 20g lijkt niet veel maar voor caffiene is dit dus wel heel veel.

Mijn ervaringen met het snuiven van dit spul is dat het vrij snel werkt, al binne een paar minuutjes krijg je egt het idee dat je een paar kopjes koffie hebt gehad, lekker handig is dit, zo gedaan en werkt snel.
Met de dosering moet je wel uitkijken. ik pak meestal 1 puntje met mijn fietse sleutel en als ik dit niet genoeg voel in mijn neus nog een. over het gevoel in je neus: ja, smerig, dat wel maar je voelt het ook niet de hele avond.

Ook heb ik mij in de dosering wel vaker flink vergist, je moet er dus egt mee uitkijke. Ik moet wel zegge dat ik vogesmij sowieso al erg gevoelig voor caffeine ben. Maar als ik te veel heb gehad wordt ik ongeveer 1 tot 2 uur later verschrikkelijk loom, egt het idee dat ik op instorte sta. hoe het kan dat dit na 1 of 2 uur pas is snap ik ook niet, een beetje merk ik meteen maar hoe meer ik heb gehad hoe langer het duurt voordat ik het idee krijg dat ik teveel heb gehad.

En ja, over je neus: ik snuif bijna nooit iets anders, een enkele keer ketamine gesnove en een keer een flinke snuif pure mdma gehad. caffiene dus verreweg het meeste gesnove. En ja, vergeleke met een paar maande gelede is mijn neus tog wel een stuk flexibeler geworde, vooral het uiteinde is in tegestelling tot een paar maanden geleden omklapbaar. Verder heb ik nerges last van, mijn reukvermoge is er niet op achteruit gegaan en een tusseschot heb ik ook nog altijd.

En over caffeine verslaving (bij mij dan): mijn zakje is bijna leeg, en als het dat helemaal is laat ik dat ook zo. om de een of andere rede heb ik de laatste tijd veel minder behoefte aan caffiene ook koffie drink ik niemer zo vaak, terwijl ik dit eerst tog egt dagelijks deed. Maja, een verslaving is natuurlijk heel persoonlijk en het gaat hier ook alleen maar over caffiene, iets wat niet eens drugs genoemt wordt.

Ik hoop dat je aan mijn info een beetje wat hebt. Ik zou zegge probeer het gewoon eens uit en als je niet wilt dat je neus flexibeler wordt doe je het gewoon niet te vaak. kijk aub wel uit met de dosering, een klein bergje op het puntje van je fietse sleutel is genoeg en als je dan niks in je neus voelt pak je gewoon nog wat.

Bovenaan