• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Candy Flippin

nopacnone

Newbie
Candyflippin, erg bekend onder psychedelica partygangers. Dus ben ik het zelf ook gaan uitproberen. Gewoon thuis samen met mijn vriendin. Hadden we beiden eerst vlak na het avondeten een blotter shiva. We lagen te chillen op de bank, het heeft wel bijna 2 uur geduurd voor ik de eerste effecten voelde. Mijn handen , lichaam deed een beetje vreemd. licht tintelend, bleek dat ik zo op ieder moment coördinatie van mijn lichaamsbewegingen kon verliezen. Even zijn we naar buiten gegaan, daar hebben we nog wat hasj gerookt om ons te kalmeren. Mijn vriendin kreeg telkens het indruk dat alles om haar heen zo erg opviel, letterlijk alles viel op. geluiden werden intenser, en bewegingen zoals schaduwen.

4 uur later hadden we zoiets, ok en nu? het was meer om te zien wie van ons de eerst stap doet om de mdma te gaan nemen. Uiteindelijk deed ik het gewoon. slikte die smerige bende (het waren blauwe pillen, in de vorm van medicijnen, weet de naam niet.) Mijn vriendin was er nog wel onzeker over en besloot om het nog niet te gaan nemen.

een uur later, leek ik blind te worden. (LSD op zijn piek periode) Kleuren werden intens, patronen in de kamer kregen een golven effect. Wit licht bestond niet meer in mijn wereld, alles was in kleur of rood! We hadden op dat moment muziek aan, het klonk zo diep en heerlijk dat ik alleen maar harder wilde gaan zetten. (maar mijn vriendin deed steeds een slaag lager omdat echt te hard stond, en natuurlijk de buren last van zouden hebben). Bleek dus dat ik tijdsbesef helemaal al kwijt was.

Mijn vriendin raakte een beetje bang omdat ik niet stil kon zitten. Ik merkte dat zelf ook, en ben voor haar gemak naast haar gaan liggen. Toen begon het gezweet! Ik dacht dat ik zo al mijn vocht kon verliezen. als een gek ging ik een liter water naar binnen zuipen, halverwege stopt ze me en zegt ze; Er is ook iets als te veel water nemen! en shit ze had gelijk, het kwam eigenlijk meer door mijn hart die ontzettend hard ging pompen. (MDMA kickt in) Op dat moment vervormde alles, mijn stem ook, haar stem klonk diep alsof ze aan het einde van de tunnel stond. Toen voelde ik de angst binnen dringen. Ik heb me nog nooit zo angstig gevoeld, ik dacht op dat moment te gaan sterven. Maar ik bleef rustig, deed even me ogen dicht. Mijn vriendin dacht dat ik K.O. ging. Maar vertelde haar dat ze stil moest zijn.

Ik was weer stabiel, deed me ogen open, en het was een grote circus! Kleuren bleven switchen, rood, paars, blauw, roze (alleen deze kleur patronen.) Ik stond op en ik zag dingen dubbel!
((Kan iemand me uitleggen aan welke drug deze effect nou ligt? LSD of de MDMA, want ik heb ontzettend genoten van dit effect hahaha) Alles leek slomer, denk maar aan de matrix bullet effect. En des te sneller ik ging bewegen, hoorde ik special effects, dergelijke zoals wooshes en swishes. Ik had in alles plezier, zelfs mijn ademen, ik kon mezelf zo goed horen ademen. En alles wat ik aanraakte leek hemels! Het was echt fucking AWESOME! Mijn vriendin zag dat ik stabiel was en puur aan het genieten was, uiteindelijk nam ze zelf ook haar mdma pil.

De drug nam niet al te lang effect (wie ben ik om dit te gaan zeggen, ik had geen tijdsbesef.. maar het leek kort, time flies when your having fun?) volgens de drugs matrix, heeft mdma een contra effect op lsd . Dus de lsd effecten zijn minder heftig? corrigeer me indien ik het fout heb.

Aantal vreemde dingen die later die dag gebeurt zijn. Ik was compleet van de kaart, had van tevoren zoveel water gedronken dat ik controle van mijn blaas verloren had, resultaat = ik piste mezelf helemaal onder.

Enige nadeel aan deze drugcombinatie vond ik de switch, (dus de zogeheten flippin) ik weet niet aan wat die kortdurende angst nou lag, lsd of mdma? maar dat was het. De dag erna was ik sprakeloos, niet omdat het zon heftige trip was, maar puur omdat ik nog aan het uitrippen was.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik heb geen ervaring met deze combo dus alles wat ik hieronder schrijf is gebaseerd op wat ik er zo door de jaren heen over gelezen heb, wat wel best veel is.

Ik vermoed dat je dosis mdma wat te hoog is geweest.
Verder schijnt timing zeer belangrijk te zijn, al heeft menigeen weer een andere mening over wat die juiste timing is. Je volgorde en timing waren trouwens wel zo ongeveer goed.

nopacnone zei:
volgens de drugs matrix, heeft mdma een contra effect op lsd . Dus de lsd effecten zijn minder heftig? corrigeer me indien ik het fout heb.

Helemaal fout. LSD en mdma hebben juist een synergie, wat betekent dat de drugs elkaar juist versterken. Eén van de redenen dat de candyflip bedacht is..

Al met al denk ik dat je jezelf wat beter had kunnen of moeten informeren voor je aan dit avontuur begon. Genoeg leesvoer over te vinden binnen en buiten deze site.

Bon voyage :)

nopacnone

Newbie
Van beiden heb ik eerder wat geprobeerd maar nooit in combinatie. Maar zoals je zegt, timing is inderdaad belangrijk. Maar om de hoogtepunt van je eerste trip te peilen voor je met de andere kunt vervolgen is moeilijk in te schatten.

Absoluut, ben inmiddels al begonnen..

Bovenaan