Candy flipping welke volgorde

Indigo Seeker

Bewuste gebruiker
Gisteren op een feestje eerst xtc genomen en een uur later lsd. Nu lees ik dat men meestal de lsd eerst neemt en vier uur later xtc/mdma. Waarom
Is dit en wat zijn jullie ervaringen hier mee? Ik had in ieder geval een mooie tijd. Het warme en de energie vd mdma en de visuals van de lsd, voornamelijk morphing.

DennisD

Experimenterende gebruiker
Gisteren op een feestje eerst xtc genomen en een uur later lsd. Nu lees ik dat men meestal de lsd eerst neemt en vier uur later xtc/mdma. Waarom
Is dit en wat zijn jullie ervaringen hier mee? Ik had in ieder geval een mooie tijd. Het warme en de energie vd mdma en de visuals van de lsd, voornamelijk morphing.
Je had een mooie tijd, lekker zo laten toch 💯

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Je wil in principe de piek op hetzelfde moment hebben, bij mij duurt het langer voordat LSD zijn piek bereikt dus die zou ik eerder nemen.

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Je wil in principe de piek op hetzelfde moment hebben, bij mij duurt het langer voordat LSD zijn piek bereikt dus die zou ik eerder nemen.
Dan is het geen candy"flip". Bij een candyflip is het idee dat je eerst iets tippend neemt, om vervolgens te flippen naar de mdma. Vandaar de naam.
Dat vind ik ook de betere manier imo, als ik lsd neem neemt dat de overhand en voel ik minder van de mdma (wat ik zonde vind).

Bovenaan