candyflipping

hey,
ik ga voor dit weekend voor het eerst lsd + een pilletje samen nemen.
ik had een vraagje,
ik heb nu een pilletje gekocht ( roze motorola)
maar wat als er geen mdma inzit, maar speed of weet ik veel wat voor andere rotzooi?
wat voor effect gaat dat op mijn trip hebben ?
en testen is jammer genoeg nu geen optie :(

paris_stars zei:
hey,
ik had een vraagje,
maar wat als er geen mdma inzit, maar speed of weet ik veel wat voor andere rotzooi?

is er ook de optie van nog gauw wat mdma te halen?
dan kan je mdma gebruiken net na de piek van je trip, blijf je lekker gaan :grin:
dan kun je je pil bijhouden voor op een feestje ofzo als je niet mengen gaat, dan ben je die ervaring ook weer rijker :grin:

i am hurricane zei:
paris_stars zei:
hey,
ik had een vraagje,

dan kan je mdma gebruiken net na de piek van je trip, blijf je lekker gaan :grin:
dan kun je je pil bijhouden voor op een feestje ofzo als je niet mengen gaat, dan ben je die ervaring ook weer rijker :grin:

nee, is veel te duur , anders was er geen probleem :d..
en nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag :d

paris_stars zei:
i am hurricane zei:
paris_stars zei:
hey,
ik had een vraagje,

nee, is veel te duur , anders was er geen probleem :d..
en nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag :d

heb zelf geen idee welke zooi er in de motorola zit dus daar kan ik jammer genoeg niet mee helpe :d
post eve een nieuw bericht ofzo of iemand anders weet heeft van die motorola

Tufnut

Badass junkie
Gewoon laten testen en dat zou je met mdma poeder ook moeten doen. Lukt dat niet dan zal je niet weten wat er in zit en kan het alle kanten op. Hetzelfde geld voor je LSD.

Uitgaande van kwaliteit kun je xtc en lsd goed combineren. Is niet iets voor beginner, dus lees je eerst nog maar ene tijdje en in en doe ervaring op met de stoffen apart.
Als je pil andere stoffen bevat dan hangt het ervan af welke stof precies natuurlijk, maar dan krijg je niet waar je voor ging.

LSD en speed is niet de geweldigste combi en lsd met mcpp al helemaal niet.

Tufnut zei:
Gewoon laten testen en dat zou je met mdma poeder ook moeten doen. Lukt dat niet dan zal je niet weten wat er in zit en kan het alle kanten op. Hetzelfde geld voor je LSD.

Uitgaande van kwaliteit kun je xtc en lsd goed combineren. Is niet iets voor beginner, dus lees je eerst nog maar ene tijdje en in en doe ervaring op met de stoffen apart.
Als je pil andere stoffen bevat dan hangt het ervan af welke stof precies natuurlijk, maar dan krijg je niet waar je voor ging.

LSD en speed is niet de geweldigste combi en lsd met mcpp al helemaal niet.
dat is het 'em juist hij kan die pil niet meer late testen dus dan is het best een risico

ik denk dat ik het af raad. maar aan jou de keus

Tufnut zei:
Toch gewoon laten testen.

En lukt dat niet, dan neem je of een gok of dat doe je niet.

probleem is dat ik van belgie ben ..
maar ik ga hier eens rondvragen,
en anders proberen nog ergens een goed pilletje vinden :wink:
en ervaringen heb ik genoeg hoor, met mdma dan
lsd heb ik vorige week voor het eerst genomen.

Tufnut

Badass junkie
paris_stars zei:
Tufnut zei:
Dus toch niet zo heel veel ervaring. Best doe je die nog even op en ga je pas over een tijdje candyflippen. Wil je het toch doen, zorg dan dat je iig een redelijk vermoeden hebt van de kwaliteit van je spullen.

Tufnut zei:
paris_stars zei:
Tufnut zei:
Dus toch niet zo heel veel ervaring. Best doe je die nog even op en ga je pas over een tijdje candyflippen. Wil je het toch doen, zorg dan dat je iig een redelijk vermoeden hebt van de kwaliteit van je spullen.

de lsd is in orde,
alleen de pillen weet ik niet , maar misschien dat ik die pillen dan wel voor een andere keer laat, wil geen bad trip krijgen natuurlijk.

Tufnut

Badass junkie
mrbigbudsmoker zei:
waarom niet gewoon mdma kristallen kopen?
weet je direct of het goed spul is :P

Dit is een onjuiste aanname. Hoewel de kans iets groters is dat het goed is, weet je het nog lang niet zeker.

MDMC

Belezen gebruiker
Speedballed zei:
waar geraak je tegenwoordig nog aan deftige x als je het al wil nemen natuurlijk :stoned:
Dit is vragen naar drugs? :rolleyes:
Hoe je eraan komt is een kwestie van kennis en tijd! :grin:

MDMC

Belezen gebruiker
mrbigbudsmoker zei:
Tufnut zei:
mrbigbudsmoker zei:
waarom niet gewoon mdma kristallen kopen?
weet je direct of het goed spul is :P

Dit is een onjuiste aanname. Hoewel de kans iets groters is dat het goed is, weet je het nog lang niet zeker.
zou kunne
maar ik heb zo tog nog nooit rotzooi gekrege :mrgreen:
en echt heerlijk samen met lsd
Dan ligt het gewoon aan jou leverancier! Zo kan je ook een leverancier treffen die jou alleen maar goede batches verkoopt. Dit zegt niets, dit is gewoon een aanname, laat je spul testen van te voren! En ja, ook met kristallen, met alles eigenlijk wel! Of je moet op het randje leven, dan maakt het allemaal vrij weinig uit! :mrgreen:

MDMC

Belezen gebruiker
paris_stars zei:
hey,
ik had een vraagje,
In normale batches zit bijna nooit (zeg maar gerust nooit) amfetamine! Ik zou eerder uitkijken voor mcpp, of pma/pmma. Amfetamine bij je LSD trip is eigenlijk niks bijzonders, het maakt je alleen weer wat scherper, wat dus uiteindelijk zonde zal zijn van je trip.

Have fun :wave:

MDMC zei:
Dan ligt het gewoon aan jou leverancier! Zo kan je ook een leverancier treffen die jou alleen maar goede batches verkoopt. Dit zegt niets, dit is gewoon een aanname, laat je spul testen van te voren! En ja, ook met kristallen, met alles eigenlijk wel! Of je moet op het randje leven, dan maakt het allemaal vrij weinig uit! :mrgreen:
nou ik woon in belgië , dus geen idee waar ik het testen zou ? :cry:

MDMC

Belezen gebruiker
mrbigbudsmoker zei:
MDMC zei:
nou ik woon in belgië , dus geen idee waar ik het testen zou ? :cry:
Het bied geen garantie, maar een zelftester is een idee! Je kan deze via online smartshops bestellen! :mrgreen: :wink:

MDMC

Belezen gebruiker
Vast wel, bel eens wat smartshops voordat je er helemaal naar toe gaat, scheelt nogal de moeite! :wink:

User81923

Experimenterende gebruiker
altijd je pillen opzoeken op pillreports.com , daar kan je je pil vinden met de inhoud en hoeveelheid

Bovenaan