Cannabis als pijnstiller?!

ikkes39

Newbie
Hallo allemaal

Ik wil vanwege pijnbestrijding gaan blowen (heb ik nog nooit gedaan)
Wat kan ik dan t beste gaan gebruiken?

Bedankt

Psykaholik

Wijs gebruiker
Re: vraagje

ikkes39 zei:
Hallo allemaal

Ik wil vanwege pijnbestrijding gaan blowen (heb ik nog nooit gedaan)
Wat kan ik dan t beste gaan gebruiken?

Bedankt
zou nie direct met dure weed beginnen
je hebt het toch nog nooit gedaan dus je zal het wel voelen

Osi`

Bewuste gebruiker
Als je emotionele pijn hebt, zeker niet gaan gebruiken .. Dan ga je denken, ik zit in een dipje en ik wil me goed voelen > Jointje and so on ..!

A

Anonymous

Gast
Schaf een vaporizer aan, en wat wiet wat een beetje laag geprijst is, naast het verdovende effect heb je een grote kans dat je je kostelijk vermaakt.

Oja, en wees niet te zelfverzekerd, drugs kunnen rare effecten hebben.

BacingsPen

Badass junkie
Ik heb je topic titel even veranderd, omdat hij niet duidelijk maakte waar het topic over ging...

Ik zou spacecake gaan bakken als ik jou was!

ikkes39

Newbie
Bedankt allemaal tot zover
Ik weet nog steeds eigenlijkniks
De meningen lopen nogal uiteen
Roken doe ik al dusse.....
Morfine is idd geen optie
Even voor de duidelijkheid ik ben geen 20 meer maar al 42 en wil dus niet zomaar gaan rommelen

caatje

Badass junkie
Waarom laat je je niet eens goed voorlichten door een arts? Die hebben toch de know how over medi-wiet?

yellowmoon

Bewuste gebruiker
wiet blowen zoals wij doen dus om te relaxen is gewoon een hele rare cultuur

wiet kun je in veel verschilende manier benutten als je al rook is het voor jouw dus geen probleem om jointjes te roken, ga naar coffeeshop koop een voorgedraaide jointje(als je jointje kan draaien koop beter zakje) eerste lekker eten daarna steek die jointje op en vind een plaats zodat je relax kan zitten ,het zal jouw pijn wel verzachten denk ik,
toen ik met mijn werk net begon(zwaar bouwslopen) had ik aan het einde van de dag ook overal pijn maar na die eerste jointje keek ik alleen naar grasjes in de park :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
ikkes39 zei:
Bedankt allemaal tot zover
Ik weet nog steeds eigenlijkniks
De meningen lopen nogal uiteen
Roken doe ik al dusse.....
Morfine is idd geen optie
Even voor de duidelijkheid ik ben geen 20 meer maar al 42 en wil dus niet zomaar gaan rommelen

Als je toch al rookt, zie ik het probleem van eens proberen niet in!

En de dokter raardplegen kan uiteraard ook geen kwaad...

Jeller

Badass junkie
kzou sowieso geen spacecake eten das te moeilijk om te doseren en duurt te lang voor een beginner

BacingsPen

Badass junkie
need^weed zei:
Jeller zei:
kzou sowieso geen spacecake eten das te moeilijk om te doseren en duurt te lang voor een beginner

en het is zijn doel niet om te trippen... + je kan moeilijk elke dag cake gaan maken :confused:

Ik zie serieus het punt niet...

Aan spacecake raakte (ik) veel eerder gewend... Na een week dagleijks gebruikte te hebben, werd ik er alleen nog een beetje zweverig van, niet echt knetter... Verder is het veel gezonder uiteraard omdat je niet rookt, je conditie gaat dus ook niet (zomaar) achteruit...

Ik blow nu dagelijks omdat ik op deze manier nog enig effect van THC kan ondervinden... Wil ik dagelijks van spacecake spacen (pijn wordt al minder bij een lage dosis) dan moet ik hele grote hoeveelheden naar binnen werken. En wanneer je zelf spacecake bakt kan je naar mijn inziens heel goed doseren! (je kan er trouwens ook kiezen om maar 1 hapje in het uur van de cake te nemen eh?!)

je kunt het beste gewoon met lichte wiet(met weinig thc) beginnen

als je stoned ben voel je de pijn wel minder worden/denk je er niet aan

Osi`

Bewuste gebruiker
dikkeblunt zei:
je kunt het beste gewoon met lichte wiet(met weinig thc) beginnen

als je stoned ben voel je de pijn wel minder worden/denk je er niet aan
Idd medicale wiet is te duur naar horen zeggen. Gewoon beginnen met wiet met het minste THC erin, je zult wel altijd stoned zijn ofzo maar toch minder hard dan zwaardere THC waar je bij de eerste keer wel eens fout kan aflopen.

En koop ook bij de arts een vaporizerke of gewoon in de shops een soort vaporizer (die steviger gebouwt zijn) Het is een gezonde manier om Wiet te gebruiken en niet tot weinig schadelijk.

Bovenaan