cannabis eten/drinken

pawelonius

Belezen gebruiker
Ik heb een vraag over het oraal innemen van cannabis, of het nou drinken of eten is:
moet je over het algemeen meer of minder gebruiken dan bij het vaporisen als je hetzelfde effect wil hebben?
Ik wordt aardig high van ongeveer 0,3 gram van een bepaalde wietsoort, en dat doe ik in een vaporiser. ik zat te denken om 0,25 gram te nemen ofzo, of is dat bij voorbaad al te veel of weinig?
je moet er dus maar van uit gaan dat ik bij vaporisen 0,3 gram nodig heb, of dat nou veel of weinig is voor anderen :tongueout:
alvast bedankt

TrippyShit

Badass junkie
Ik zou dan in het eten of drinken ook die hoeveelheid gooien. Je kan het eigenlijk overal in stoppen als er maar dierlijk vet in zit. En anders gooi je het er zelf in :P

Extisi

Wijs gebruiker
Kijk uhm.
Ik zeg het even lief tegen je, voordat andere gaan zeiken tegen je. Je kan in de zoekmachine zoeken naar die topics. Momentje :P Ik doe het even.

search.php

pawelonius

Belezen gebruiker
ik had al gezocht :wink: en ik kon niet zo vinden wat ik zocht :tongueout: toch bedankt.
ja ik ga 't bij cup-a-soup erbij in doen, als 'kruid' :tongueout:

pawelonius

Belezen gebruiker
Ik heb gekozen om mijn cup-a-soup te 'kruiden' omdat ik dan niet alles hoef te bakken en dat soort ongein.
een vriend van mij wil een keertje meedoen, maar hij heeft nog nooit geblowed of gevaporised of wat dan ook, zou het verstandig zijn als hij als allereerste keer eet? dat hij 0.2 gram krijgt. of zou het in theorie kunnen dat hij hem dan leip hard spacet?

A-lex

Newbie
ik had gelezen dat thc niet oplost in gewoon water, een paar vrienden dachten namelijk dat ze gewoon hun knipsels en takjes een tijdje in water moeste doorkoken en hup... ik heb ook gelezen dat thc wel oplost in water als eer een scheutje alcohol of een scheutje volle melk. alcohol zou ik niet aanraden, hangt ervan af hoe stoned je zelf wil zijn, alvohol en weed samen zal voor iedereen wel ongeveer hetzelfde eefect hebben he, ik kook mijn knipsels en takjes gewoon in een tas melk, in de microgolf oven, ik laat het even doorkoken (een paar keer oven af zetten, dan trug laten koken) daarna filter ik men mengseltje door een vergiet ofzo, dan een scheutje honing erbij, wat chocopoeder en dan heb ik een lekker chocomelkje... ik denk wel dat ik het ongeveer goed doet, zoniet mag en hoop ik snel verbetert te worden. alvast bedankt en mvg

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
stop gewoon netjes 5 gram in een 10 plaks cake.
je kan prima doseren , want je kan ook een plakje voor een kwart opeten.
doseren is kwestie van opeten of niet.

Bovenaan