Cannabis na MDMA

Chillax

Bewuste gebruiker
Als ik de dag na MDMA cannabis gebruik komt m'n hele trip weer terug. Iets meer space maar wel lekker en duidelijk anders dan normaal.

Nou doe ik het altijd de volgende dag, maar gebeurt dat ook als je twee weken wacht? Ik kan me voorstellen dat er de volgende dag nog wat MDMA aanwezig is maar twee weken later niet meer. Weet iemand dit

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb dit ook inderdaad maar dan wel alleen de dag erna en als ik niet meteen 's ochtends me stickie opsteek. Heel misschien ook een beetje de tweede dag maar dan is dat effect wel echt weg. Tenminste bij mij dan.

Chillax

Bewuste gebruiker
Ah ok, dat is jammer ik heb over 2 weken weer een feestje en dacht het met cannabis wat leuker te kunnen maken :) dan toch maar thuis op de bank "afteren"

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik vind wiet meer een schrale troost na de mdma roll. :tonguewink:

Tijdens wil ik niet riskeren omdat ik bang ben dat de wiet de helderheid aan zal tasten.
De eerste paar uurtjes is het alleen de mdma bij mij, in de 2e helft van de “trip” een klein jointje. In de comedown of de dag na mdma is wiet zoooo lekker!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het haalt het mdma gevoel wel iets terug en ik kan maar door blijven smoken/vapen zonder moe te worden door de nastimulatie van de mdma. :)

Maar imo is de pure mdma roll zelf wel een stuk fijner nog. :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het haalt het mdma gevoel wel iets terug en ik kan maar door blijven smoken/vapen zonder moe te worden door de nastimulatie van de mdma. :)

Maar imo is de pure mdma roll zelf wel een stuk fijner nog. :)
Beide heeft wel iets. Ik heb al heel lang geen mdma oid op dus de volgende keer wordt hemels!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Beide heeft wel iets. Ik heb al heel lang geen mdma oid op dus de volgende keer wordt hemels!
Misschien dat ik ook wel teveel indica dominante wiet heb gebruikt na rolls. Heb nu ideale sativa liggen (Jack Herer) die me niet sloom/wazig maakt. Misschien dat binnenkort eens proberen na de mdma. Heb ook al meer dan een halfjaar geen mdma gebruikt, dus zelfde als jou!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Misschien dat ik ook wel teveel indica dominante wiet heb gebruikt na rolls. Heb nu ideale sativa liggen (Jack Herer) die me niet sloom/wazig maakt. Misschien dat binnenkort eens proberen na de mdma. Heb ook al meer dan een halfjaar geen mdma gebruikt, dus zelfde als jou!
Het soort wiet maakt zeker uit. Een indica valt bij mij ook minder bij mdma dan een sativa of mixje.
Mijn laatste x mdma weet ik niet meer maar na het einde van de zomer van 2018 niet meer gehad. Dus ook een half jaar ongeveer. Ik wacht nog eventjes, dan valt ie nog beter!

Chillax

Bewuste gebruiker
Ik gebruik zelf altijd zelfgemaakte Thc olie uit skuff met een zeer hoog Thc gehalte. Daarmee ga ik de volgende dag serieus hard :) het is wel wat meer spacen dan alleen MDMA en dat liefdesgevoel krijg ik ook niet maar lekker naar muziek luisteren is dan heerlijk. Enkele uren na MDMA inname heb ik nog niet gedaan .. Staat zeker nog op m'n verlanglijstje :)

Overigens heel interessant om te lezen :
https://www.royalqueenseeds.nl/blog...ne-kan-deze-combinatie-angst-verminderen-n787

https://www.royalqueenseeds.nl/blog-de-link-tussen-marihuana-en-dopamine-n823

Er is dus wel degelijk een relatie tussen cannabis, serotonine en dopamine. Ik heb de afgelopen twee weken bewust geen cannabis gebruikt en had het idee dat de MDMA veel beter werkte gisteren.

Laatst bewerkt:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ik heb vroeger weleens toen de mdma net was ingeslagen flink lopen blowen (meerdere joints) van die buitenlandse wiet met zaad en al op de kermis.

Eerst werd ik misselijk maar iets later een heerlijk gevoel en alles leek zo mooi en lief. Het was geen normale roll. Het was anders maar wel lekker.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb de afgelopen twee weken bewust geen cannabis gebruikt en had het idee dat de MDMA veel beter werkte gisteren.
Ja? Ik ga dat dan ook eens proberen als ik weer eens mdma ga nemen. Ik blow ook meestal in de dagen of de week er voor. Of het weekend er voor.
Eigenlijk logisch dat het dan invloed kan hebben, als je de wiet ná de mdma zo goed voelt. Dat het dan andersom ook met elkaar werkt.
Thanks voor de tip!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Lijkt me logisch. Na wietgebruik hangt er altijd nog wel een aantal dagen een (lichte) waas over me. Niet dat ik dat merk op dat moment, maar wanneer ik langer niet gebruik merk ik wel dat dat dan wegtrekt. Zo'n waas heeft vast wel wat invloed op je mdma roll. Probeer nu ook altijd minstens een week van tevoren geen wiet meer te gebruiken.

Bovenaan