Cannabis olie vapen

Rom

Newbie
Af en toe rook ik nog een jointje, maar meestal gebruik ik mijn vaporizer, de Pax 3. In het algemeen gaat er bij mij wiet in, een enkele keer gebruik ik het meegeleverde oventje voor wat verkruimelde hasj.
Maar nou meen ik eens gelezen te hebben dat je dat overtje ook kunt gebruiken voor wietolie. En dat de werking daarvan sterker is. Ik zou dat graag gaan proberen. Wie helpt me op weg?

Manu76

Badass junkie
Af en toe rook ik nog een jointje, maar meestal gebruik ik mijn vaporizer, de Pax 3. In het algemeen gaat er bij mij wiet in, een enkele keer gebruik ik het meegeleverde oventje voor wat verkruimelde hasj.
Maar nou meen ik eens gelezen te hebben dat je dat overtje ook kunt gebruiken voor wietolie. En dat de werking daarvan sterker is. Ik zou dat graag gaan proberen. Wie helpt me op weg?
Hmm, ik weet niet precies wat ik me bij wietolie moet voorstellen, maar ik heb wel oventje gebruikt met een vaper. In mijn geval de Mighty. Lege oven kon ik vullen met wiet, maar ik heb ook een paar "metalen draad kussentjes", die precies in de oven passen en die heb ik een paar keer gebruikt om hasjiesj in te drukken, maar is ook te gebruiken blijkbaar voor wietolie.. of bedoeling is dat de vloeibare stof netjes op zijn plek blijft in de vaper en niet wegstroomt volgens mij:
1709745452798.png

Rom

Newbie
Interessant @Manu76. Dat ken ik niet. Ik zal eens gaan snuffelen bij de smartshop. Maar wat ik zoek zijn volgens mijn capsules, of patronen.

Manu76

Badass junkie
Ik heb even gezocht, maar in dit forum noemt men het dabs..

Ok, ja "drip pad" zie ik ook wel als benaming op internet.
Ik ben zelf meer een fan voor wiet in de vaper en accepteren dat je minder high wordt in vergelijking met het roken van de wiet.
Zelf ook olie gemaakt en als druppels onder de tong genomen, maar ook op die manier iets minder high dan het roken van de toppen.
Laatste maand dat ik gebruikte zat ik eigenlijk constant te vapen en olie te slikken 😅, maar het schoot niet echt op en zo kon ik 23h45 op 30 November mijn laatste vapje pakken en sinds dien maar ander leven aan het proberen.

Trouwens, in de Mighty gaan de pads in de capsules en die gaan in het apparaat.

• Like
Waarderingen: Rom
Bovenaan