MushRockker
Newbie
Morgen gaat de regering in Den Haag beslissen over de regels van Cannabis. De rechtse partijen willen dat hasj en wiet, met een thc percentage boven de 15%, moeten worden aangeduid als harddrugs en dus verboden moeten worden in Nederland. Dom natuurlijk, want dit gaat waarschijnlijk leiden tot illegale handeltjes en meer criminaliteit.
Ik ga ervan uit dat het grootste deel van.jullie hier tegen is, maar wat zouden jullie de beste oplossing op het gebied van Cannabis vinden?
Ik persoonlijk vind legaliseren het best. Hierdoor kunnen coffeeshops ook aangeven hoeveel procent thc er in de wiet/hasj zit en kunnen ze hun klanten.beter advies geven. Lage percentages voor beginners etc.
Ik ga ervan uit dat het grootste deel van.jullie hier tegen is, maar wat zouden jullie de beste oplossing op het gebied van Cannabis vinden?
Ik persoonlijk vind legaliseren het best. Hierdoor kunnen coffeeshops ook aangeven hoeveel procent thc er in de wiet/hasj zit en kunnen ze hun klanten.beter advies geven. Lage percentages voor beginners etc.