Capsule en xtc pil

Merk jij verschil in werking als je xtc/MDMA in een capsule doet?

• Ja zeker, het komt veel later op

Stemmen: 1 50,0%
  • Ja zeker, het komt veel later en geleidelijker op

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ik merk geen enkel verschil

Stemmen: 1 50,0%
  • Het ligt aan het soort capsule dat ik gebruik

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Goede avond allen!

Ik ben misschien van plan om een lage dosering xtc te nemen vanavond. Gewoon chillen,rust in de kop en relax mellow.
Nu haat ik pillen slikken al sowieso endeze xtc pillen die ik heb zijn nogal kruimelig. Ze brokkelen snel in gruis zeg maar. Zijn al oude pillen, daarom denk ik.
Nu heb ik nog een oud potje met 5htp staan van lang geleden. Ik heb dat ooit eens gebruikt en daarna nooit meer. Vorige x toen ik die xtc nam heb ik zo een 5htp capsule leeg gemaakt en die gegruisde xtc in die capsule gedaan en geslikt. Naar mijn idee duurde het langer dan normaal dat de xtc ging werken en kwam hij ook veel geleidelijker, langzamer op.
Nu is mijn vraag: kan dat door de capsule komen of is het placebo effect? Een capsule lijkt mij best snel op te lossen in de maag. Of verschilt dat per capsule soort? Ik koop liever geen nieuwe capsules als ik nog een poje vol heb staan.
Het waren deze cpsules:

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-5-htp-50mg-60005317

Kan dus deze capsule de werking van xtc beinvloeden? Verschilt het per capsule?
Of ben ik gewoon fout en zal het een andere oorzaak hebben gehad de langzame late opkomst?

Tenk joe!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ze brokkelen snel in gruis zeg maar. Zijn al oude pillen, daarom denk ik.
Nee, zijn gewoon slecht geperst of een bindmiddel wat niet deugt. Ik heb hele oude pillen die nog puntgaaf zijn, maar ook wat nieuwe die hetzelfde probleem hebben.

Oe, ik las even verkeerd, je moet NOOIT tegelijkertijd 5htp en XTC doen, kans op serotoninesyndroom.

Maar goed, de capsule gaat dus eerst leeg. Dan lijkt het me logisch dat de opkomst wat langer duurt omdat eerst de capsule nog moet oplossen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nee, hahha dat weet ik hoor. Ik heb ooit ens 5htp geslikt toen ik een poosje wat down was. Niet tegen een xtc kater want daar geloof ik niet echt in.
Het werkte voor geen meter, ook niet bij hogere dosering. Kreeg der alleen maar extra darmbewegingen van. Ook las ik her en der op internet dat het helemaal niet zo onschuldig is als beweerd wordt. (Ook zonder mdma)
Maar die capsules kan ik wel mooi hergebruiken. :wink:
Duurt het zo lang dan dat een capsule oplost? Tis maar een dun “plastic” dingetje. Had een lege in de wasbak laten valen met uitblazen en werd nat. Was gelijk onbruikbaar geworden, slap, plakkerig en zacht.
Maakt het nog uit wat voor capsule je gebruikt?

Laatst bewerkt:

genk123

Belezen gebruiker
@De Dunne

Een capsule lost zo goed als direct op zodra het in de maag komt. Of er veel verschil in capsules zit durf ik niet te zeggen. En betreft het afbrokkelen van xtc. Dit heb ik zelf ook op dit moment, heeft niets met de houdbaarheid te maken. Die van mij zijn gewoon niet zo vast gedrukt. Zodra ze warm worden door de zon en ik druk erop gaan ze kapot.

Bovenaan