Capsules met de hand sluiten

duckbird

Newbie
Ik ben van plan om lege capsules te gaan bestellen, zodat ik in de toekomst bij mijn 4-FA ook wat anti-oxidanten en dergelijke kan gooien. Maar ik kom op veel sites ook capsuleermachines tegen. Heb je zo'n machine nodig om de capsule goed strak te kunnen sluiten? Of kan dit ook wel met de hand?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zo'n capsule machine is niet om de capsules beter te kunnen sluiten, maar om gewoon in 1 keer heel veel capsules te maken.

Dus ja, een capsule sluiten kan prima met de hand en is ook heel makkelijk.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kan ze gewoon in elkaar schuiven, de twee helften. Niks moeilijks aan. :tearsofjoy:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
duckbird zei:
Dat is mooi, dan ga ik maar een lading capsules bestellen. Thanks!
Geen idee wat je betaald maar het is vaak het goedkoopste in de apotheek. Ik zou de grootste capsules halen die ze hebben, minder gepriegel :)
Verderniks toe te voegen het is simpel en staat al hierboven

duckbird

Newbie
Het antwoord op mijn vraag was misschien wel te voor de hand liggend en daarom kon ik het antwoord nergens vinden :tongueout:

Ik heb de capsules inmiddels binnen en bij mij maken ze inderdaad wel een klikgeluid! :grin:

Tijdloos zei:
Geen idee wat je betaald maar het is vaak het goedkoopste in de apotheek.
Weet het zo niet precies uit mijn hoofd, maar was iets rond de 4 euro, inclusief bezorging. Daarvoor heb ik er 50 van maat 0. Is het veel goedkoper bij de apotheek?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Aah voor die prijzen kan je het ook moeilijk laten toch, of je nou 4 euro per 50 betaald of ietsje minder, dat maakt voor de recreatieve gebruiker niet zo heel veel uit denk ik. Tenminste ik neem niet zovaak drugs in een capsule dat ik me om dat geld druk zou maken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
benniesmitters zei:
Aah voor die prijzen kan je het ook moeilijk laten toch, of je nou 4 euro per 50 betaald of ietsje minder, dat maakt voor de recreatieve gebruiker niet zo heel veel uit denk ik. Tenminste ik neem niet zovaak drugs in een capsule dat ik me om dat geld druk zou maken.
In dat geval zou je je denk ik ook niet druk moeten maken over de kosten van je capsules, maar over de frequentie van je gebruik :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ZERO- zei:
SmartieAndMe zei:
Wel even doorduwen tot ie klik zegt. Anders flikkert ie weer open als je pech hebt :tearsofjoy:
Die van mij zeggen geen klik?!

Tekzor668 zei:
SmartieAndMe zei:
Wel even doorduwen tot ie klik zegt. Anders flikkert ie weer open als je pech hebt :tearsofjoy:

Jij hebt waarschijnlijk grote oren, ik hoor ook niets :confused: :grin:

Even doorduwen? De meesten klikken netjes dicht. Klikken mag niet, tenzij je een capsule bent.

Je had ze voorheen ook wel waar je met een aansteker de boel dicht kon smelten maar volgens mij klikken ze tegenwoordig allemaal hoor?!?

In ieder geval wel waar ik ze bestel. I kzal niet zeggen waar maar ik kan wel zeggen dat het de grote concurrent van de grote drugsforum sponsor is. :tearsofjoy:

Bovenaan