carfentanil

Telefoon

Wijs gebruiker
een dealer belde mij op over dit goedje. ( hij zocht vrijwilligers )

schijnt heel sterk te zijn en dat je heel gemakkelijk O.D
maar vraag me af heeft hier iemand ervaring mee ?

ik weet niet of ik dit ga aan pakken... eerst wat meer info over vergaren :sunglasses:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
wat ik weet van carfentanil is dat het gebruikt word om olifanten / nijlpaarden mee te verdoven, voor de verder rest niets over gehoord, ik zal er eens naar zoeken of vragen aan mijn vriend de laborant :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
dit zegt wiki erover:

Carfentanil or Carfentanyl (R33799) is an analogue of the popular synthetic opioid analgesic fentanyl, and is one of the most potent opioids known (also the most potent opioid used commercially). Carfentanil was discovered by Janssen Pharmaceutica. It has a quantitative potency approximately 10,000 times that of morphine and 100 times that of fentanyl, activity in humans starting at about 1 μg. It is marketed under the trade name Wildnil as a tranquilizer for large animals.[1] Carfentanil is intended for animal use only as its extreme potency makes it inappropriate for use in humans.

En :

It is thought that in the 2002 Moscow theater hostage crisis, the Russian military made use of an aerosol form of carfentanil to subdue Chechen hostage takers.[2] Its short action, easy reversibility and therapeutic index (10600 vs. 300 for fentanyl) would make it a near-perfect agent for this purpose. Wax et al. surmise from the available evidence that the Moscow emergency services had not been informed of the use of the agent, and therefore did not have adequate supplies of naloxone or naltrexone (opioid antagonists) to prevent complications in many of the victims. Assuming that carfentanil was the only active constituent (which has not been verified by the Russian military), the primary acute toxic effect to the theatre victims would have been opioid-induced apnea; in this case mechanical ventilation and/or treatment with opioid antagonists would have been life-saving for many or all victims.

BillyBilo

Badass junkie
10600 vs. 300 for fentanyl

fentanyl is een héél sterk opoïde

nou telefoon als ik jou was zou ik dit echt maar uit je hoofd laten, je weet niets van de dosering,en je hebt geen tolerantie voor opiaten, en denk dat dit funest voor je zou zijn.

BooYa

Belezen gebruiker
kzou da nie nemen
ge kunt u evengoe inschrijven int leger voor gratis experimentele goedjes te nemen ofzo
das even betrouwbaar of nen dealer die vrijwilligers zoekt :)

Telefoon

Wijs gebruiker
haha idd :P nee ik gebruik dit ook niet had wikipedia ook gelezen .. slecht plan :P

schijnt 10.000x sterker te zijn als morfine...
en 100x als fentanyl

BooYa

Belezen gebruiker
Telefoon zei:
haha idd :P nee ik gebruik dit ook niet had wikipedia ook gelezen .. slecht plan :P

schijnt 10.000x sterker te zijn als morfine...
en 100x als fentanyl

extreem heftig spul dus
tzal voor de toekomstige psychonautjes/druggebruikertjes mss iets zijn :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
BillyBilo zei:
Natuurlijk niet, het is een opioïde, psychonauten moeten daar niets van hebben

Grenzen vervagen vrij gauw, ik heb als psychonaut ook wel eens trek in amfeta's en zelfs opiaten gebruikt :)

BooYa

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:
BillyBilo zei:
Natuurlijk niet, het is een opioïde, psychonauten moeten daar niets van hebben

Grenzen vervagen vrij gauw, ik heb als psychonaut ook wel eens trek in amfeta's en zelfs opiaten gebruikt :)

same here
als psychonaut ben ik meer voor psychedelische drugs maar heb ook al geestesvernauwende drugs gebruikt
als psychonaut zijde ook wa drugsonderzoeker dus ge wilt wel van alle soorten drugs iets weten :)

Doerak

Bewuste gebruiker
Jadi zei:
Afblijven van die rotzooi!
Tenzij je natuurlijk ontzettend graag dood wil. Het is immers wat je leuk vindt en zoals bekend kunnen smaken verschillen.

Veel plezier! :wave: :beer:

Telefoon

Wijs gebruiker
hahaha

geen haar op mijn lichaam denkt er aan dit te pakken.

mss dat ik het aan een van die zwerfkatten voer...

schoteltje melk ... XD

of aan mensen op het stasion wat geef zijn ze vast "blij"mee

nee ... ik neem het niet aan van die dealer dat ie het maar in zijn anus steekt ..

BillyBilo

Badass junkie
Telefoon zei:
hahaha

geen haar op mijn lichaam denkt er aan dit te pakken.

mss dat ik het aan een van die zwerfkatten voer...

schoteltje melk ... XD

of aan mensen op het stasion wat geef zijn ze vast "blij"mee

nee ... ik neem het niet aan van die dealer dat ie het maar in zijn anus steekt ..

"mss dat ik het aan een van die zwerfkatten voer... "

Ik denk dat ik terug kom op mijn post waar ik het je afrade.

BillyBilo

Badass junkie
hoezo "ineens"?

dat soort dingen zijn gewoon super laag, en dan wens ik je gewoon graag de zelfde "trip"

Telefoon

Wijs gebruiker
liever die kat als ik ... schijt ieook niet in onze tuin :angry:

maar nee heb het niet aan genomen .. moest het spuiten .. en daar hou ik niet van :grin:

azgaza

Badass junkie
Van een zwerfkat weet je nooit zeker of het echt een zwerfkat is, misschien heeft iemand wel gewoon een hele lelijke kat.. en je gaat zo'n beest toch geen veel te veel te veel sterk opiaat geven?

BooYa

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Van een zwerfkat weet je nooit zeker of het echt een zwerfkat is, misschien heeft iemand wel gewoon een hele lelijke kat.. en je gaat zo'n beest toch geen veel te veel te veel sterk opiaat geven?

als die kat van iemand is dan zal die wel een bandje rond aren kop hebben

BillyBilo

Badass junkie
je gaat ten eerste sowieso niet iets geven aan een dier, dat zijn gewoon Domme lage kut streken, en ergens wens ik degenen die het wel doen een dikke vette gevangenis straf te gemoet.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Telefoon zei:
liever die kat als ik ... schijt ieook niet in onze tuin :angry:

maar nee heb het niet aan genomen .. moest het spuiten .. en daar hou ik niet van :grin:

als jij aan mijn kat zou komen zou je het niet overleven knul, veel katten hebben baasjes jwt

azgaza

Badass junkie
BooYa zei:
azgaza zei:

Mijn kat heeft geen bandje en ik ken veel mensen met katten en ze hebben geen van al zo'n bandje, wel een chip in hun oor ofzo maar dat zie je niet.

BooYa

Belezen gebruiker
azgaza zei:
BooYa zei:
azgaza zei:

Mijn kat heeft geen bandje en ik ken veel mensen met katten en ze hebben geen van al zo'n bandje, wel een chip in hun oor ofzo maar dat zie je niet.

khoop voor u kat dat ze niet in dezelfde buurt woont van Telefoon dan :)
voor de veiligheid toch een bandje ronddoen :wink:

mattskovic

Wijs gebruiker
das volgens mij gevaarlijke shit :tongueout:

don't try this at home

en als je ze in je 'anus' steekt goed spoelen met bier :tongueout: :beer:

happy smoke's :stoned:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Je kan die shit echt niet spuiten... die hoeveelheid kun je nooit afmeten man.
Volgens mij wordt fentanyl meestal op blotter gelegd. Hoe wil je in hemelsnaam een paar microgrammen afmeten en in je naaldje doen?

mattskovic

Wijs gebruiker
je mag dus volgens het citaat hier boven 0.06mg nemen als je 100kg weegt :tongueout: neem een jointje en wacht op een boefkick :tongueout:

Bovenaan