Cause i got high

DutchCookie

Bewuste gebruiker
ImmortalTech zei:
Als je school, werk oid verneukt dan heeft dat aan veel meer dingen gelegen dan aan blowen. Waarschijnlijk kon je het dan sowieso niet opbrengen.

In de 7 jaar dat ik regelmatig blow ga ik af en toe niet uit omdat ik heb geblowt of ik heb eens een keer sporten overgeslagen, maar belangrijke dingen zoals school en werk heb ik nooit verzaakt.

bullshit, ik zou zonder problemen mn vwo hebben gehaald als ik op mn 14de niet was begonnen met elk weekend dronken zijn.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
DutchCookie zei:
ImmortalTech zei:
Als je school, werk oid verneukt dan heeft dat aan veel meer dingen gelegen dan aan blowen. Waarschijnlijk kon je het dan sowieso niet opbrengen.

In de 7 jaar dat ik regelmatig blow ga ik af en toe niet uit omdat ik heb geblowt of ik heb eens een keer sporten overgeslagen, maar belangrijke dingen zoals school en werk heb ik nooit verzaakt.

bullshit, ik zou zonder problemen mn vwo hebben gehaald als ik op mn 14de niet was begonnen met elk weekend dronken zijn.

Pff meer dan de helft van de studenten is minstens alleen in het weekend dronken, dus dat zal echt niet de reden zijn geweest. Jij gaat mij toch niet vertellen dat je, omdat je een (gedeelte van een) dag in de week dronken was, dat je niet meer genoeg tijd had om te studeren?

Daarnaast is alcohol wat anders dan blowen waar het hier over gaat.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
I know man! It's the weed!
It just makes my head dizzy and my brains disfunctional..

Maare, dan nog steeds: Dronken en stoned zijn is een erg groot verschil.
Vooral in motivatie om iets te doen.
Wanneer ik stoned ben, kan ik nog prima een verslag typen. Het gaat weliswaar wat langzamer en ik heb er minder zin in, maar het gaat.
Dronken... Tja.. Dan kan ik eigenlijk niets meer behalve niets doen/hangen/feesten/dansen/de liefde bedrijven...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dude, stop nagging about my english :flushed:

But yes i do have multiple brains :grin:
If one is completly knocked out, i just turn on the other.
In that way i'm able to do even more drugs :beer:

knolselderij

Wijs gebruiker
stelletje spellings nazi's, maar kheb niet veel verpest geloofk ik smoke nu bijna nooit meer. merk alleen datk toenk wel nog iedere dag rookte dat ik meer opgekropte gevoelens had en agressief kon zijn

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Mijn engels is door het blowen een complete ramp..

Het is zo erg dat ik er zelfs mee gepest word :cry:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
knolselderij zei:
KoxBox zei:
PepTalk zei:
Mijn engels is door het blowen een complete ramp..

Het is zo erg dat ik er zelfs mee gepest word :cry:
Engels, met een hoofdletter dus. :smoke:

haha niet dat dit de laatste druppel is voor zn depressie

It is :openmouth:

Vaarwel DF...

Enne Koxbox, jij zou echt het WK mieren neuken moeten enteren joh!
Door de nationale selectie kom je sowieso wel!

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
DutchCookie zei:
ImmortalTech zei:

zucht :rolleyes:

ik weet niet wat iedereen mekkert over verschil tussen drank en wiet. Het zit em gewoon in de mate. Als ik vanaf me 14e elk weekend dronken was, was ik niet ver gekomen. Als ik vanaf me 14e elk weekend stoned was, was ik ook niet ver gekomen.
Ja ik weet wel dat alcohol je hersencellen sloopt en thc niet, ik weet ook dat je er minder snel dood aan gaat, maar ik weet ook dat je van wiet gewoon een ongelooflijk luie donder wordt die het liefst zo min mogelijk uitvoert :P.

Nog even over het feit dat je het bullshit noemt, dat is het niet. Immortaltech kan schijnbaar beter mate houden dan jij. Hoe zeer je verantwoordelijkheden lijden is denk ik sterker afhankelijk van de mate van gebruik of de persoonlijkheid van de gebruiker dan van het middel, hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen op zijn (crystal meth vs een kopje koffie ofzo :P ).

DutchCookie

Bewuste gebruiker
KapiteinPinda zei:

ik weet niet wat iedereen mekkert over verschil tussen drank en wiet. Het zit em gewoon in de mate. Als ik vanaf me 14e elk weekend dronken was, was ik niet ver gekomen. Als ik vanaf me 14e elk weekend stoned was, was ik ook niet ver gekomen.
Ja ik weet wel dat alcohol je hersencellen sloopt en thc niet, ik weet ook dat je er minder snel dood aan gaat, maar ik weet ook dat je van wiet gewoon een ongelooflijk luie donder wordt die het liefst zo min mogelijk uitvoert :P.

Nog even over het feit dat je het bullshit noemt, dat is het niet. Immortaltech kan schijnbaar beter mate houden dan jij. Hoe zeer je verantwoordelijkheden lijden is denk ik sterker afhankelijk van de mate van gebruik of de persoonlijkheid van de gebruiker dan van het middel, hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen op zijn (crystal meth vs een kopje koffie ofzo :P ).

jep dit bedoel ik dus, ik ben gewoon te vroeg met drinken begonnen waardoor ik mn hersenen wel redelijk heb verneukt, dat heb ik gewoon echt gemerkt. maar misschien dat ik wel een beetje fel reageerde ja haha. het ligt altijd aan de persoon met wat voor drugs dan ook, sommige mensen raken bij de eerste trek verslaafd aan een peuk, anderen kunnen 2 keer in de maand hero spuiten zonder verslaafd te raken. en even terugkomend op wat Peptalk zei, het is inderdaad een groot verschil, maar op je 14de drinken is geloof ik wel wat schadelijker dan blowen, hoewel het beide gewoon heel erg onverstandig is. jammer dat ik er zo laat achter kwam anders had ik het misschien nog wel anders gedaan, maar ons land is toch al naar de kloten aan het gaan doordat kinderen steeds jonger beginnen te drinken. ik heb af en toe het gevoel een revolutie te hebben ontketend die eigenlijk niet had mogen ontketenen, ah well, lets have another beer shall we.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als jij het gevoel krijgt dat jij de ontketenaar bent van het op vroege leeftijd veel drinken, dan heb je dat inderdaad zelf al te veel gedaan.

En of ons land naar de klote gaat door vroege drinkers??

Tegenwoordig is er een tekort aan ''arbeiders'' en een groot overschot aan hoogopgeleiden.
Wanneer veel jongeren vroeg gaan drinken, zal een aanzienlijk aantal daarvan hun school niet afmaken/laag geschoold blijven.
Misschien is dat de oplossing om de arbeidsmarkt weer wat recht te trekken? :beer:

En volgens mij zopen onze opa's op hun 12e ook al..
Het ''comazuipen'' is een ander verhaal, maar ik wil eigenlijk niet verder ingaan op deze hype.
Of althans, de hype om die hype af te zeiken.

DutchCookie

Bewuste gebruiker
het is inderdaad ook een hype geworden de hype af te zeiken wat ik inderdaad ook heel vervelend vind omdat mn ouders ook van mij dachten dat ik ertoe in staat was. feit blijft dat veel kinderen te jong beginnen met drinken. wat je zegt over het overschot aan hogeropgeleiden is zeker waar. maar kan dat worden rechtgetrokken door een groot deel van de bevolking alcoholist te laten worden? niet dat iedereen meteen alcoholist word maar de kans is toch aanwezig. en dan moeten alle hogeropgeleiden zonder huis, dat niet door arbeiders gebouwd is want die zijn er niet, toch nog belachelijk veel belasting te betalen om de alcoholisten in leven te houden. natuurlijk gaat dit nooit gebeuren maar het is wel leuk om nederland af te zeiken op dit soort dingetjes :tearsofjoy:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee, die ''theorie'' was ook meer als grap bedoelt.

Wat ik wel probeer te zeggen, is dat wanneer je op vroege leeftijd begint met drinken je niet een alcoholist hoeft te worden.
Ikzelf heb ook de nodige glaasjes gehad voor m'n 16e, nu drink ik zelden.

Wat ik dus probeer te zeggen:

Jongeren gaan veel zuipen -> dus geen school afmaken.
Hierdoor word je als het goed is wel wakker geschud ( helaas, veel mensen blijven slapen..) en ga je toch wat serieuzer in het leven staan.

Vergeet niet dat veel jongeren niet zuipen om problemen te vergeten.
Maar omdat hun vrienden het doen, ze zich vervelen of gewoon geld teveel hebben.

BUT... Het ging hier om dingen verneuken omdat je high bent, en niet zat:wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Geheel offtopic is het natuurlijk niet, aangezien we het nog wel over dingen verneuken met als oorzaak een verdoven middel.

Maar ontopic it is.

Gister een evaluatie verslag niet gemaakt, waardoor ik vandaag mijn sociale vaardigheden tot de max heb moeten geven om me wat uitstel te verlenen.

Zit nu al weer te denken: Verslag typen of bong roken...

Let's combine it!:)

Dreuge

Badass junkie
pff hoe kan ik nou weten of ik dingen niet verneukt had als ik niet blowde? ben in de 2e ook van vwo naar havo gezet, toen blowde/dronk ik nog (bijna) niet.

DutchCookie

Bewuste gebruiker
ja daar dacht ik laatst over, eigenlijk heb ik mn vwo er helemaal niet mee verneukt want ik wou zelf ook naar havo waardoor het dus niet negatief was. HAVO werkte gewoon beter voor mij, ik zit nog teveel in mn conceptfase van het idee dus klink ik waarschijnlijk vaag, ik ben ook redelijk leip dus dat kan het ook zijn :stoned:

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
DutchCookie zei:
KapiteinPinda zei:

jep dit bedoel ik dus, ik ben gewoon te vroeg met drinken begonnen waardoor ik mn hersenen wel redelijk heb verneukt, dat heb ik gewoon echt gemerkt. maar misschien dat ik wel een beetje fel reageerde ja haha. het ligt altijd aan de persoon met wat voor drugs dan ook, sommige mensen raken bij de eerste trek verslaafd aan een peuk, anderen kunnen 2 keer in de maand hero spuiten zonder verslaafd te raken. en even terugkomend op wat Peptalk zei, het is inderdaad een groot verschil, maar op je 14de drinken is geloof ik wel wat schadelijker dan blowen, hoewel het beide gewoon heel erg onverstandig is. jammer dat ik er zo laat achter kwam anders had ik het misschien nog wel anders gedaan, maar ons land is toch al naar de kloten aan het gaan doordat kinderen steeds jonger beginnen te drinken. ik heb af en toe het gevoel een revolutie te hebben ontketend die eigenlijk niet had mogen ontketenen, ah well, lets have another beer shall we.

Nee dat bedoelde ik niet. Ook als je op je veertiende blowt zónder hieraan verslaafd te raken word je er niet beter op. Ook als het je hersentjes niet kapot maakt, ook als je best zonder kan, kun je erdoor naar de tering gaan. Bewust gebruiken is niet minder schadelijk dan gebruiken omdat de stemmen in je kop vinden dat het moet.

Is ons land naar de klote? Lijkt me niet. Sommige delen van onze bevolking gaan naar de kloten. Kan mij het verrotten, ik leef lekker verder :). En revolutie... nah. Revolutie is een plotselinge omslag, dit is meer een geleidelijke overgang die misschien al decennia plaatsvindt, maar waar nu meer op gefocust wordt dan vroeger, hoewel het de laatste paar jaren wel hard gaat. Evolutie lijkt me een beter woord.

Zo en nu ga ik weer aan het werk :wink:.

Zuipze! :beer:

Bovenaan