naomi2000

Newbie
Ha iedereen,

Misschien hebben sommige mijn vorige topic al gelezen, maar ik heb vorige vrijdag een hevige paniekaanval gehad dankzij een bad trip. Ik loop hiervoor nu bij de psycholoog. Dit allemaal dankzij een hasj jointje, terwijl ik al 6 jaar elke dag een paar keer gebruik.

Aangezien ik een aardige blowert ben en het heel erg mis. Wou ik graag vragen wat jullie ervaringen zijn met CBD-olie (tijdens een bad trip/paniek aanval) Ik heb langzaam geprobeert weer te beginnen, maar zodra ik 1 haaltje neem raak ik terug in dat gevoel van vrijdag.

Ik heb vannochtend voor het eerst CBD-olie gebruikt en voelde me voor het eerst sinds 5 dagen weer mezelf, ik heb heel de dag geen last van paniek gehad.

Ik weet dat stoppen het verstandigste is, maar daar heb ik aardig moeite mee.

P.S. heb het over CBD-olie zonder THC

Bedankt alvast!

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoi Naomi,

Ik heb een tijd lang CBD olie gebruikt in de tijd dat ik wel enige paranoia ervoer tijdens wiet gebruik en merkte dat dit de paranoia inderdaad wat leek te verminderen.

Maar serieus, jij moet nu echt geen wiet gebruiken de eerste tijd hoor, na die mini-psychose. Daar zie ik echt helemaal niets goeds uit komen. Dat gaat denk ik bijna gegarandeerd weer mis, die psychose kreeg je natuurlijk niet voor niets. Bijt even door zou ik zeggen en neem nu geen wiet. De eerste paar dagen zullen waarschijnlijk zwaar zijn, maar na een paar weken ben je waarschijnlijk over de ergste cravings heen. En waarschijnlijk zie je dan ook hoe heerlijk het is om niet elke dag in die waas te leven (die je nu waarschijnlijk niet eens opmerkt, maar goed) en hoeveel beter je nachtrust zal zijn. Je lichaam en geest vragen hierom.

रति

Wijs gebruiker
Hi Naomi,

er lopen hier op DF een heleboel mensen rond die het zelfde hebben meegemaakt als jij en die je allemaal zullen adviseren niet te doen wat jij nu gaat doen, doorgaan met blowen. Sommige dingen moeten nu eenmaal gaan gebeuren. Ik ga je niet tegenhouden. Je gaat jezelf heel erg pijn doen. Maar misschien is het wel ergens goed voor en kom je er na een hele hoop ellende beter uit. Dat is ook een hele hoop mensen overkomen. Alleen sommigen komen er ook slechter uit. Succes.

daoist

Experimenterende gebruiker
cbd kan het effect van wiet ook sterker maken ipv minder sterk. dat ligt maar net aan de verhouding.
Hash is meestal trouwens sterker dan wiet. want het is een concentraat van trichomen bij elkaar geperst, maar als je al 6 jaar joints rookt dan wist je dat al natuurlijk.

Ik zou zelf gewoon sowieso wiet blijven nemen want voor mij is het een medicijn tegen meerdere problemen. Maar ik neem wel regelmatig tolerance-breaks van een weekje ofzo. Maar omdat de terpenen zich al goed hebben opgebouwd kom ik die week meestal wel goed door.

Laatst bewerkt:

Fefe

Newbie
Ik herken je verhaal. Ooit ook zo'n ervaring gehad en ik ben dus compleet anti wiet geworden. Zelfs de geur bracht bij terug.

Mijn vriend is een stoner en hoe dan ook moest ik wel er aan wennen. Hij blowt buiten en toch ruik je het binnen. Langzaam maar zeker wende ik aan de geur en bracht geen paniek. Inmiddels blow ik weer af en toe. Maar alleen als ik mij goed voel. Normaal neem ik cbd olie, maar af en toe een cbd wietje. Wel van een betrouwbare shop halen. Ooit rotzooi wiet gehaald bij smartshop, ging er compleet gek op. Zelfs de normale hasj joint viel beter dan dat gekke zooi.

Cbd wiet is laag in THC en dus maakt je minder angstiger. De orange cookie is 1,2% THC en iets van 10% CBD.

Maar.. Voor nu even uitzitten en cbd olie gebruiken. ✨🌿

Bovenaan