CBD Wietolie.

spongecola

Belezen gebruiker
Ik zag dus CBD wiet olie staan op een site voor een redelijke prijs. Ik zit er aan te denken om dit te halen voor mijn moeder als pijnbestrijder. Aangezien zij fybrioyalgie heeft. (een soort reuma) Ze heeft dus iedere dag pijn, soms zo erg dat ik haar moet helpen om aan te kleden of naar bed moet helpen. Ik had dus gelezen dat dit een goede pijnbestrijder moest zijn. Nu is mijn vraag, is het mogelijk om te nemen in combinatie met medicijnen? Ze gebruikt anti-depresivia en en tabletten voor de bloeddruk.

Narayani

Bewuste gebruiker
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Ik gebruik cbd olie zelf ook soms voor van alles en nog wat. Vind het prima spul, maar verwacht geen wondermiddel dat is het maar voor heel weinig mensen. Eerder vergelijkbaar met homeopathisch, sommigen zweren erbij en genoeg mensen die zeggen er niks van te merken. Desalniettemin het proberen waard voor je moeder, er zijn aanwijzingen dat het goed werkt bij fibromyalgie.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Volgens mij bestaat er wel een kans, dat in combinatie met slaapmiddelen er een kans is op angstaanvallen. Ook weet ik uit eigen kringen dat sommige mensen de eerste paar dagen dat zij de CBDolie gebruiken niet goed de slaap kunnen vatten.

MeejheM

Badass junkie
Narayani zei:
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Ik gebruik cbd olie zelf ook soms voor van alles en nog wat. Vind het prima spul, maar verwacht geen wondermiddel dat is het maar voor heel weinig mensen. Eerder vergelijkbaar met homeopathisch, sommigen zweren erbij en genoeg mensen die zeggen er niks van te merken. Desalniettemin het proberen waard voor je moeder, er zijn aanwijzingen dat het goed werkt bij fibromyalgie.

Homeopathie word vaak gezien als kruiden geneeswijze. dit idee klopt niet. Homeopathische medicijnen zijn ongeloofelijk verdunde stoffen die op ziekten zouden moeten lijken, en daardoor het aanmaken van antistoffen bevorderen.

omdat er ontzettend verdunde serums gebruikt worden die soms nog andere behandelingen krijgen die nog minder wetenschappelijk zijn kun je het zien als kwakzalverij.

CBD daarintegen is volgens veel wetenschappers het effectieve deel van de cannabisplant, en zou allerlei goede eigenschappen moeten hebben die niets met de psychoactieve kwaliteiten van de plant te maken hebben. je word er dus niet stoned of high van.

Bovenaan