cctjes..?

lola45

Newbie
al een tijdje wil ik gewoon wat proberen.. heb wat informatie gezocht enzo.. over XTC en coke.. nou had ik een vraag.. ik ken iemand die wel dealt.. hij heeft cctjes.. maar weet niet precies wat het zijn.. pillen.. soort XTC geloof ik.. wil het hem wel vragen.. maar ten eerste komt ut zow dom over.. en ten tweede vertelt hij miss alleen maar de goede kanten der van omdat hij ut gewoon verkope (ken de types nu ongeveer wel geloof ik :flushed: ) nu had ik dus de vraag:

heeft iemand ervaring met cctjes en kan iemand me de werkingen en nadelen vertellen.. ist XTC?

XXX mij

Frisko

Badass junkie
ok hier komt ie dan die leken taal(niet dat k weet wat ut is ofzoo maar ik ga proberen)

haojpripib ôjreoj ôjrêon pôjr^poaj ^phapjr^$k????
pôjrapj bnµripahaj µoiuba$µro o$µuab!!!!

zo beter???? :rolleyes:

Wortel

Bewuste gebruiker
lola45 zei:
ok.. :rolleyes: nu in leken taal please =P haha..
Ze zitten je een beetje te stangen. Als je even op het forum had rondgekeken had je dit gevonden:
Kleur,
Opdruk,
Grote etc.
Zegt NIETS over de inhoud van de pil. Waarschijnlijk zit er mdma in (meestal) en de dosis varieerd tussen de 30 - 180 mg. Begin met een halfje kan je altijd bijnemen.
Voordelen: Het is heel leuk en niet echt verslavend.
Nadelen: Bij vaak gebruik (1x per week) gaan je hersens echt naar de knopp.

Edit: Zorg er voor dat je genoeg water naar binnen blijft krijgen. Je droogt met xtc namelijk sneller uit.

boy

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
lola45 zei:
ok.. :rolleyes: nu in leken taal please =P haha..
Ze zitten je een beetje te stangen. Als je even op het forum had rondgekeken had je dit gevonden:
Kleur,
Opdruk,
Grote etc.
Zegt NIETS over de inhoud van de pil. Waarschijnlijk zit er mdma in (meestal) en de dosis varieerd tussen de 30 - 180 mg. Begin met een halfje kan je altijd bijnemen.
Voordelen: Het is heel leuk en niet echt verslavend.
Nadelen: Bij vaak gebruik (1x per week) gaan je hersens echt naar de knopp.

Edit: Zorg er voor dat je genoeg water naar binnen blijft krijgen. Je droogt met xtc namelijk sneller uit.

Je hebt wel gelijk, maar hij kan wel een schatting maken van wat ie kan verwachten. Als je bijvoorbeeld een precies hetzelfde uitziende pil hebt die is getest op 50 mg, dan is de kans aanzienlijk groter dat jouw pil ook zoiets bevat.

CC staat waarschijnlijk voor CocoChanel, dus zoek daar maar even op. Maar uiteindelijk is er toch maar een manier om erachter te komen hoeveel er in zit ---> testen

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Je kan natuurlijk ook even kijken op www.pillreports.com geen idee of die er bij staan maar dat zie je van zelf ja kan natuurlijk ook vragen of je er een kan hebben om te laten testen heb ik ook gedaan aangezien mijn dealer nieuwe pillen heeft krijg vrijdag de uitslag. en is nog gratis ook! :wave:

matthijs

Badass junkie
CC'tjes is dus gewoon een naam die mensen aan die pillen geven. Net zoals je sonicjes, heinekens, armani's, appeltjes, peertjes etc. hebt. Het is niet een soort drugs ofzo. Gewoon XTC, maar je weet natuurlijk nooit watg er in je xtc pil zit.

Wortel

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
CC'tjes is dus gewoon een naam die mensen aan die pillen geven. Net zoals je sonicjes, heinekens, armani's, appeltjes, peertjes etc. hebt. Het is niet een soort drugs ofzo. Gewoon XTC, maar je weet natuurlijk nooit watg er in je xtc pil zit.
Nee het zijn pillen die worden verkocht onder de naam XTC. Als je XTC hebt zit er namelijk MDMA in. :wink:

spacekonijn

Badass junkie
pas iig op dat het geen MCCP is.... dat is toch iets anders als xtc maar word wel verkocht als xtc.

en idd laten testen anders kun je het NIET weten!!!

matthijs

Badass junkie
slipperman zei:
mathijs zei:
Nee het zijn pillen die worden verkocht onder de naam XTC. Als je XTC hebt zit er namelijk MDMA in. :wink:

Hmm. Dan zou ik het MDMA noemen. XTC is gewoon: het-grote-onbekende-maar-vaak-geen-MDMA :P

Lilii

Experimenterende gebruiker
Ik heb laatst ook een 'CC' gehad..
Dezelfde als mijn avater..
Bedoel je misschien zo een?

Mac...

Badass junkie
Ja maar ook dat zegt niks,
Als je voor het oog dezelfde pillen hebt, net zo dik, zelfde kleur, zelfde opdruk zelfde smaak gewoon precies dezelfde pillen, dan kan het nog zijn dat je andere pillen hebt. Het heeft dus echt compleet helemaal niks te zeggen. Zelfs van dezelfde dealer kan er nog verschil in zitten. De enige die hetzelfde zijn zijn die van dezelfde serie. Dus als je er 100 koopt is de kans redelijk groot dat je 100 dezelfde pillen hebt en anders niet.

Pff...

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Als je voor het oog dezelfde pillen hebt, net zo dik, zelfde kleur, zelfde opdruk zelfde smaak gewoon precies dezelfde pillen, dan kan het nog zijn dat je andere pillen hebt. Het heeft dus echt compleet helemaal niks te zeggen. Zelfs van dezelfde dealer kan er nog verschil in zitten. De enige die hetzelfde zijn zijn die van dezelfde serie. Dus als je er 100 koopt is de kans redelijk groot dat je 100 dezelfde pillen hebt en anders niet.

Pff...
en zelfs dan kan het nog iets schelen
als het nie perfect gemengd word voor de druk
hebben al een paar keer gehad da we der 100 gekocht hadden en da de ene pil beter was als de andere
zal dan nie gek veel schelen maar toch iets

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:

Pff...
Mwah zelfde kleur grote smaak opdruk en smaak dan heb je toch al redelijk grote kans opdezelfde hoor :wink:

Mac...

Badass junkie
niet dus. De kans is er idd wel, maar niemand kan je de garantie geven. Veel pillen die goed aanslaan bij het publiek worden nagemaakt met mindere kwaliteit, zodat ze meer winst eruit kunnen slaan. Heb ooit eens met iemand gepraat die zei ook simpelweg, je wilt 100 pillen hebben? Wat wil je voor logo, kleur, kon je allemaal zelf kiezen, denk dat er sowieso meer wordt nagemaakt dan dat er originele zijn...

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
niet dus. De kans is er idd wel, maar niemand kan je de garantie geven. Veel pillen die goed aanslaan bij het publiek worden nagemaakt met mindere kwaliteit, zodat ze meer winst eruit kunnen slaan. Heb ooit eens met iemand gepraat die zei ook simpelweg, je wilt 100 pillen hebben? Wat wil je voor logo, kleur, kon je allemaal zelf kiezen, denk dat er sowieso meer wordt nagemaakt dan dat er originele zijn...
maar toch de namaak`s herken je meestal wel en als ook de smaak hetzelfde is zal de chemische samenstelling ook ver het zelfde zijn.
Edit: Lijkt me zeer sterk dat iemand voor 100 pillen een nieuwe vorm, kleur etc. gaat namaken....

Mac...

Badass junkie
Kleur en opdruk stelt geen ruk voor.
Andere stempel en andere kleurstof, of hoe dacht je anders dat pillen hun mooie fleurige kleurtjes kregen? Is allemaal binnen no-time geregeld...

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Kleur en opdruk stelt geen ruk voor.
Andere stempel en andere kleurstof, of hoe dacht je anders dat pillen hun mooie fleurige kleurtjes kregen? Is allemaal binnen no-time geregeld...
Kleurstof wist ik ook wel maar denk dat de stempel toch best wel wat werk is en ook de nieuwe grote (vorm). Lijkt mij dat ze voor 100 pillen niet alles gaan aanpassen.

Bovenaan