Space cadet
Belezen gebruiker
Hallo, heeft iemand van jullie ervaringen met DMT begeleid door een ceremoniemeester? Hoe was dat? Vond je het prettig en nuttig of juist liever thuis met een tripsitter die je goed kent?
Ja, dit filmpje was de aanleiding van mijn vraag. Ook omdat het op de juiste manier DMT binnenkrijgen nog best een ding is. Zo'n vaporiser als uit het filmpje vind ik te duur voor een eenmalige ervaring. Maar hoe kom je in contact met zo'n ceremoniemeester die goed en betrouwbaar is. Daarom vroeg ik naar ervaringen.Deze video van Drugslab laat best goed zien hoe je een ervaring kan begeleiden =)
Ben je een ervaren ceremoniemeester? Ben niet op zoek naar een tripsitterIk wil wel je ceremoniemeester zijn hoor!
Ja, dit filmpje was de aanleiding van mijn vraag. Ook omdat het op de juiste manier DMT binnenkrijgen nog best een ding is. Zo'n vaporiser als uit het filmpje vind ik te duur voor een eenmalige ervaring. Maar hoe kom je in contact met zo'n ceremoniemeester die goed en betrouwbaar is. Daarom vroeg ik naar ervaringen.
Een juiste begeleider is iemand die je vertrouwt en die zelf ook ervaring heeft met DMT. Nog beter als die persoon ervaring heeft bij het begeleiden. Maar het belangrijkste is gewoon dat jij goed op je gemak bent en dat je je hebt voorbereid op de heftigheid van de ervaring.
Neem gewoon rustig de tijd tot al die voorwaarden helemaal goed zijn.