Cev op een paddo trip

Hallo allemaal

Ik heb na een lange tijd weer een avondje paddos gebruikt om lekker te trippen .
Wat me deze keer opviel wAs dat ik tijdens de comedown
wanneer ik mijn ogen dicht dee de meest Afschuwelijke dingen zag .
( rottende lijken / insecten ect ) kwam er niet van in een bad trip gelukkig .
Ik vroeg me af of jullie dit ook wel eens hebben meegemaakt

Narayani

Bewuste gebruiker
Dat is wel vervelend, gelukkig ben je het mentaal de baas gebleven. Dat kan niet iedereen zeggen.

Echt verklaren kan ik het niet voor je. Heb zelf altijd al sterke visuals met mijn ogen open (waardoor ik me meestal daarop richt want met ogen dicht is het al snel overweldigend) en dan kunnen struiken, dode takjes enzo wel eens extra dood lijken zeg maar. Alsof ik het rottingsproces zie gebeuren terwijl ik ernaar kijk. Dat kan ook wel vervelend zijn soms griezelig. Ik focus me dan op de levende kleurrijke andere dingen om me heen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb twee truffel trips terug dergelijke visuals gehad. Overal krioelende insecten en rottende substanties en dergelijke. Klik hier voor het report van die trip.

Ik kan er alleen maar over zeggen dat psilocybine niet per definitie een entertainment drug is. Het toont je naast positieve energie ook de negatieve energie in jou en dat uit zich onder andere in je visuals. Het ene moment kan het allemaal prachtig hemels zijn en het andere moment dus heel erg aards en over dood/verderf van de natuur. Even lekker trippen kun je dus wel willen, maar dat is niet per se hoe het gaat met dit middel. Wil je gewoon lekker trippen met praktisch geen kans op dergelijke dingen, dan moet je iets als 2c-b nemen of een lage dosering lsd.

Of je ziet het niet als iets negatiefs. Fysieke dood is niet iets dat inherent negatief is van zichzelf, dat is slechts de opvatting in de westerse wereld. Zelf had ik niet graag die donkere kant willen missen in paddo en truffel trips. Dat maakt het juist (mede) zo interessant. Maar heb je daar niets mee, dan kun je dus beter iets anders nemen. Als dat soort dingen namelijk nu al bij je boven komen, dan zit de kans er dik in dat het vaker gebeurd. Blijkbaar moet je bepaalde dingen onder ogen komen. Kies je er voor om dergelijke negatieve energie en bijkomende visuals te voelen en accepteren, dan zullen ze na een tijdje oplossen en veranderen in fijne gevoelens en prachtige visuals.

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik heb dat met 2ce ook vaak. Ik zie de vreemdste beelden en vraag me af waar dat in godsnaam vandaan komt. Ik heb verder niks te verwerken en ben tevreden met wie ik ben en wat ik doe. Ik vind het soms best irritant maar ik sta er wel boven

Bedankt voor de reacties !!
Met lsd had ik dat totaal niet cev waren vriendelijk en de oev zijn ook ontzettend vriendelijk .
Alle kleuren van de regenboog en allerlij mooie fractals ,
Heb 150 ug trips gehad en ook van 200ug waarvan de 200ug nog vriendelijker was dan eerst genoemde .

Maar zoals je zegt al die beelden komen diep van binnen als je het goede accepteert moet je het slechte er ook bij nemen.

Ik ga ff je tripreport lezen mindless

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Helenas zei:
Ik heb dat met 2ce ook vaak. Ik zie de vreemdste beelden en vraag me af waar dat in godsnaam vandaan komt. Ik heb verder niks te verwerken en ben tevreden met wie ik ben en wat ik doe. Ik vind het soms best irritant maar ik sta er wel boven
Het hoeft ook niets met je persoonlijke leven te maken te hebben. Veel mensen claimen immers ook maya achtige tekens te zien bij het trippen. Ook niets persoonlijks, maar blijkbaar zit het wel in ons.

Dankje Dolmalikbieber :)

Bovenaan