Champix in combinatie met truffels

Dromertje

Newbie
Hallo,

Ik vind het een beetje lastig waar dit in thuishoort, ik heb gekozen voor verslaving omdat Champix een medicijn is om te stoppen met roken.

Dit wil ik gaan gebruiken. Ik gebruik op onregelmatige basis kleine hoeveelheden truffels (soms 2x per week en soms een paar weken niet en dan tussen de 1 en 3 gram) en dit zou ik graag blijven doen. Is er misschien iemand die ervaring heeft met de combinatie van deze Champix en truffels? en heeft Champix effect hierop?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik voorzie niet direct een wisselwerking, maar ook ik ben geen arts. Het beste kun je het dus even navragen bij een arts. Alhoewel ik verwacht dat je arts het waarschijnlijk niet weet. In dat geval zou ik voorzichtig beginnen de eerste keren en zorgen dat je niks belangrijks te doen hebt.

Dromertje

Newbie
Bedankt voor de reacties ! Ik heb mijn arts gevraagd maar die moest ik uitleggen wat truffels zijn dus had geen idee. ik gebruik meestal 1-2 gram truffels per keer dus geen hoge dosis en ga het dus gewoon proberen. Mocht ik bijzonderheden waarnemen dan laat ik het weten

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dromertje zei:
Bedankt voor de reacties ! Ik heb mijn arts gevraagd maar die moest ik uitleggen wat truffels zijn dus had geen idee. ik gebruik meestal 1-2 gram truffels per keer dus geen hoge dosis en ga het dus gewoon proberen. Mocht ik bijzonderheden waarnemen dan laat ik het weten
Verbaasd me niks dat de huisarts het niet weet. Laat het ook even weten als er geen bijzonderheden zijn.

Bovenaan