Technofanaat
Experimenterende gebruiker
INTRO
Een aantal maanden geleden heb ik changa gerookt.
Op de bewuste dag waren we (ik en D) een beetje aan het chillen in D zn ontspanningsruimte (matrassen beamer xbox, relaxt licht muziek etc.. alles fijn
Hij haalt wat changa tevoorschijn.. nog nooit van gehoord.. hij vertelde dat het een soort DMT is, met wat andere stofjes erbij..
En DMT wou ik al een tijdje heel graag een keer doen (na het lezen van een boek over bijna-dood-ervaringen)
Wow, ga ik dit gelijk doen?
Even een moment van bezinning in mn eentje...
Ik heb dingen gelezen die zo bizar zijn dat ik wel een beetje bang ben....
10 min later komt D terug.. en ik ga het doen...
Nog even wat korte instructies van D. Zo diep mogelijk inhaleren... 1 mega-hijs.. en dan ga je...
Oh shit ik ben wel zenuwachtig... D:"goedzo dat moet ook"
TRIP
Ik ga op mn lekkerst zitten/liggen...
Voel me erg op mn gemak met D (heeeel fijne gozer)
MIND-TEK muziekie aan (Dane Spots)
Pak de pijp...
Hijsssseeennnn...
Oeehh dit is warm
Maar door en door en door
Hoor heel rare geluiden...... een soort glasgerinkel
Alles om me heen verandert in kristallen (in enkele seconden)
Achter deze kristallen komen twee armen vandaan en ik wordt in een andere wereld getrokken achter de kristallen... ik ben niet meer hier... ongelofelijk....
De twee armen begeleiden me naar verschillende ruimtes/vlakken... Alles is heel steriel en in alle ruimte/vlakken zijn een soort aliens aan het werk... Ik merk dat ze heel slim zijn. De vlakken waar ze op werken zijn van een heel raar materiaal... ik zal het omschrijven als een soort doorzichtig parelmoer.
Ik voel me zoals ik me nog nooit eerder heb gevoelt. Dit staat los van mn hele leven. Het voel hier enorm warm en liefdevol aan. En toch ook een beetje eng, omdat het zo onbekend terrein is voor mij. Er is hier niet echt tijd, het is heel anders.
Ik ga nog langs allerlei werkplekken en de armen zetten me rustig weer terug in de kamer van D.
NA DE TRIP
En inneens ben ik er weer... compleet nuchter en kan gelijk aan D vertellen wat ik vervaarde... ik kon alleen maar dingen zeggen als:
Terrring
Hoe kan dit
Etc
D was heel benieuwd wat ik allemaal mee had gemaakt en zag heel veel vergelijkingen met eerdere ervaringen die hij zelf had. Het bleek trouwens dat ik flink aan het lachen was tijdens de trip, dit voelde een beetje hetzelfde aan als lachgas (wel totaal anders, maar dat is wat er het meest in de buurt komt :P)
Ik snap niet hoe het kan dat je zulk soort belachelijke dingen kan meemaken. Kon zelf nooit geloven dat je andere wezens ontmoet, maar het kan wel degelijk. Ik heb geen idee wat ik met deze ervaring moet... met 2c-x trippen krijg ik meestal inzichten die ik in mijn leven kan toepassen... ,maar dit had gewoon niks met mijn leven te maken. Zag niks terug van wie ik ben. Ik heb de dag na deze trip heel veel moeten lachen. Verder weet ik niet echt wat ik hier nou mee moet, al vind ik het wel heel bijzonder dat ik dit heb mogen meemaken. Misschien dat ik het binnenkort nog een keer doe. Ik ben heel benieuwd of het dan weer anders is. Ik moet the-spirit-molecule nog steeds een keer lezen eigenlijk, ik snap er niks van hoe deze beleving mogelijk is (als iemand mij wat wil vertellen graag)
Ik heb redelijk pittige 2c-e trips gehad, maar dit is trippen van een heel ander kaliber...