Chemische huishouding uit BaLaNs!

jcutter

Badass junkie
Stel je eens voor: Je bent wezen trippen op lsd.
De volgende dag word je wakker en je voelt je niet helemaal zoals het hoort.
Dit houd wel langer dan een week aan.
Dan ga je naar de dokter toe.
De dokter vertelt je dat je met lsd je chemische huishouding uit balans heb gehaald en dit zich voor een deel nog niet heeft herstelt. Nu moet je aan de medicatie :eek:

Zijn jullie hier nooit bang voor?
Dat de chemische huishouding toch nog een beetje uit balans blijft in een nuchtere toestand?

Eigenlijk niet nee. Omdat het "uit balans brengen van de chemische hersenhuishouding" niet voorkomt in de literatuur over LSD.
Als die dokter geen specifiekere verklaring kan formuleren, zou ik hem voor kwakzalver verslijten.

Maar om op je vraag terug te komen: ik maak me geen enkele zorgen wat LSD-gebruik betreft. Zoloang je het verantwoord gebruikt en niet in een roman van Hunter S. Thompson belandt, zit alles snor. :smoke:

Met de forumchange zijn ook de posts in het onzin gedeelte mee gaan tellen :P

Ik zat me te verheugen op mijn 420e post... was er bijna godverdegodver

ik zou eerder bang zijn voor drugs die met serotonine of dopamine knoeien, maar aangezien elke dag weer miljoenen mensen vrolijk slikken zullen de risico's wel beperkt blijven.
voor de rest probeer ik zoveel mogelijk alles de natuurlijke gang te laten gaan, ik gebruik bvb alleen zeep als ik stink enzo, zodat mijn huid niet teveel chemische aanvallen moet ondergaan. lijkt me allemaal niet zo gezond voor immuniteit

waar ik wel bang van ben is dat mijn karakter zou veranderen door drugs, ik ben gestopt met wiet omdat ik vond dat ik bij momenten veel te vaag was. de wereld bekijken als buitenstaander, waardoor ik minder vlot was in de dagelijkse omgang.

Ik maak me daar wel eens zorgen over ja ... spiritueel gezien zou de chemische stofhuishouding ook van groot belang zijn. Veel mensen die heldervoelend zijn krijgen het gelijk door als iemand chemische shit niet in balans is... Dezelfde onevenwichtigheden die je door drugs kan krijgen zie je ook bij mensen met depressie/psychoses, enz.

Af en toe voel ik me wel ontzettend stom dat ik daarmee aan het rommelen ben. Het belangrijkste is toch dat je een leuk, gezond, en gelukkig leven hebt... en je lichaam zou je moeten verzorgen als een tempel. Vandaar dat ik het laatste half jaar echt een stuk minder ben gaan gebruiken. Voelt een stuk beter :love:

Ja, ik gebruik nu voortaan 1x in de maand een drug waar ik op dat moment zin in heb.

Het kan erg veel betekenen voor je leven als de boel ontregelt blijft..

Terug
Bovenaan