Chillum... Help?

Spatzi

Belezen gebruiker
Okay, call me simple, maar hoe werkt een chillum? Heb er een gekregen, maar ik rook normaal uit een puurpijpje. Nu wil ik die chillum gaan proberen, maar het steentje in de chillum waar je je hash/wiet op legt, zit vrij diep in de chillum. Ik heb altijd maar een beetje wiet nodig om lekker high te worden, dus om dat ding nu af te moete toppen is wat te gek; met zoveel doe ik normaal een maand man! Daarnaast kan ik niet tegen shag, dus ik moet wel puur roken. (Nou is dat heeeelemaal niet erg, maar goed...)

Maar nu zit ik dus met het aansteken van dat ding, en dan je handen er omheen vouwen, en ook nog eens zo'n natte doek er bij waar ik iets over las, en dan ook nog eens proberen een flinke hijs er van te krijgen terwijl je dat ding aan moet houden na het aansteken. Dus maar even mijn trots opzij zetten en vragen om een step by step tutorial. Help! :)

Moker

Bewuste gebruiker
die natte doek is wel essentieel, Ik heb mijn luchtpijp zo eens behoorlijk gemarteld met een chillum :grin:

Maar je kan toch gewoon je chillum met 1 hand vast houden en met je andere hand de aansteker. En je kan natuurlijk gewoon de hoeveelheid wiet er in gooien die jij zelf wil, Je hoeft hem niet helemaal vol te gooien.

Bovenaan