Chinacat72's Thumbprint (epic Shroomery thread)

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
http://www.shroomery.org/forums/showflat.php/Cat/0/Number/1427364/page//fpart/all/vc/1

Chinacat72
Deze man spreekt over pure kristallen, heeft thumbprint achter de rug...
Er is sprake van 24/24u licht trip bij hem??? Er nemen mensen 1000µg per dag een maand???

Het realiteitsgehalte betwijfel ik.
Neem nu de geharde tripper Lysergine25 vindt 1000 µg te veel, het is een punt waar je terug wil.

In deze topic gaat het over veel grotere hoeveelheden en deze mensen lijken positief terug te komen? Het gaat toch echt mijn petje te boven.

(Na zijn thumbprint een hero-verslaving ==> wou hij zijn life-changing-experience verdoven...)

tripkop

Belezen gebruiker
Leuke verhalen allemaal, maar ik volg de conclusie van heel wat (wetenschappelijk onderbouwde) discussies op andere fora: hippie-lore en niet meer dan dat.

Onder andere zijn uitleg over "verschillende soorten LSD-kristal" en hoe je blotters legt zijn twijfelachtig at best en tegenover het thumbprinten zelf staan de meeste pharmacologisch geschoolde mensen ook nogal sceptisch ivm receptor saturation.

Neemt niet weg dat het wel leuk is om te lezen en het ongelooflijk cool moet zijn geweest om The Grateful Dead te volgen on tour en daar iedereen te voorzien van LSD die je zelf in kleine hotelkamertjes op blotter legde. :grin: