Chocolade en mdma

Even een gekke vraag nav een discussie met een vriend.

Als je een chocoladereep van bijvoorbeeld milka uitholt er mdma-poeder in doet en vervolgens dr overhebleven chocolade smelt en er overheen smeert zodat je er niks van ziet dan heeft dat een extra stimulerend effect? Is dit waar, maakt het niet uit of is het effect juist minder?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Alhoewel cacao een milde MAO-remmer is, en het er dus voor zorgt dat mono-amines zoals serotonine in de hersenen moeilijker afgebroken worden, zou je hiervoor heel veel pure chocolade moeten eten, en is het bovendien ook nog gevaarlijk, hierdoor kan je het serotonine syndroom krijgen, met de dood als mogelijk gevolg.
Doe dus maar niet, en neem wat meer mdma als je harder wil trippen :wink:

Peace,

mick swagger

Belezen gebruiker
naar mijn idee, werkt preloaden met 5-htp een heel stuk beter! chocolade heeft bij mij nog nooit een merkbaar verbeterend effect op de mdma-trip gehad.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Doe dan L-tryptofaan. 5htp zit ten eerste maar heel kort in je lichaam, en er komt amper 2% van de 5htp in je hersnenen.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
@paperplane

heb jij zelf ervaring met L-tryptofaan? zelf wil ik het ook aanschaffen maar ben tot nu toe alleen maar internet shops tegen gekomen. en daar heb ik een beetje hekel aan. weet jij welke winkel het te koop heeft ?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Cosmic Controler zei:
@paperplane

heb jij zelf ervaring met L-tryptofaan? zelf wil ik het ook aanschaffen maar ben tot nu toe alleen maar internet shops tegen gekomen. en daar heb ik een beetje hekel aan. weet jij welke winkel het te koop heeft ?
De tuinen, natuur/wereldwinkels. Maar amazon.com o.i.d. is veel goedkoper. 20 dollar voor 120 stuks vs 15 euro voor 60 stuks bij de tuinen.
Ik ben zeer te spreken over tryptofaan, verandert het dipje/down gevoel wat zo nu en dan aanwezig is in een fijne afterglow. Neem er 1 De ochtend als ik wakker word, en de ochtend dat ik ga slapen. Heb een heel pre+reload schema gepost onlangs, kijk maar eens in mijn postgeschiedenis.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
waat ik me dan ook weer afvraag . als L-tryptofaan serotine verhogend is . kan het dus tijdens een pillentrip een boost geven? of is dat dan weer niet.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Cosmic Controler zei:
waat ik me dan ook weer afvraag . als L-tryptofaan serotine verhogend is . kan het dus tijdens een pillentrip een boost geven? of is dat dan weer niet.
Tryptofaan is niet direct serotonine verhogend, het stimuleert de aanmaak van 5HTP in de hersenen, wat weer word omgezet in serotonine. Tryptofaan vlak voor/in een trip gebruiken schijnt levensgevaarlihk te zijn i.v.m. het serotonine syndroom. Als Pre/Reloader werkt het heel goed.

Bovenaan