chrystal meth! trip?

Sarori

Bewuste gebruiker
pacha zei:
...ik voelde niet veel dus ik pakte nog een line...
Weet je wel zeker dat het crystal meth was? Als je dit snuift komt het effect al na zo'n 3-4 minuten (hevig) opzetten. Je gaat er niet van trippen, maar krijgt er zo'n stoot energie van dat je de komende twaalf uren volledig strak staat. Dat, gecombineerd met een lang aanhoudende euforische rush, die met niets is te vergelijken. Je hebt maar zeer weinig nodig, zo krachtig is die troep. Je legt het niet in van die lijnen als met coke, want deze drugs is superstrong. Tenzij je direct dood wilt natuurlijk :confused:

pacha zei:
... de volgende dag was gelukkig alles weer een beetje normaal...
Ik kan mij nog goed herinneren dat je van crystal heel zwaar crasht als de rush over is. Een crash die dagen aanhoudt en samengaat met zwaar depressieve gevoelens, compleet uitgeput zijn e.d.

Ik denk meer dat je een soort van tripmiddel hebt gekregen, Ik zou niet weten welke, want ik trip eigenlijk nooit. Misschien dat anderen hier op DF je kunnen helpen? :wave:

CHIASME

Belezen gebruiker
haha crystal ckerrrrrrrrr:grin: hahaha

naja eerst dacht ik ook keta ja... maja tering veel 2c-nogwat kan ook wel lijkt me
lekker slim gewoon lijne naar binne hijsseee hopppppa :grin: en los :rockband:

pacha

Newbie
thnx, ja ik zou niet weten wat het was ze zeiden het was crystal, en dat je er niet een lijn van moest nemen en hoeveel wist ik niet :confused:
het was alleen super wazig!

J0rrit

Badass junkie
Het verbaast me hoe sommige mensen met drugs omgaan. Ten eerste ben je achterlijk als je drugs neemt en niet weet wat het is, laat staan wat het kan doen zodra je wel weet wat het is. Ten tweede vind ik het achterlijk dat je dan achteraf nog denkt dat je van crystal meth echt gaan trippen...

Elke drug die ik geprobeerd heb, daarvan wist ik van te voren precies wat het deed, hoelang, de dosering enz. Als je denkt dat je van meth gaat trippen, dan gebruik je alles behalve verantwoord, en help je mee aan de al slechte naam die drugs heeft, precies door mensen zoals jij. Drugs kun je imo slechts verantwoord gebruiken als je goed ingelezen bent en niet zomaar vanalles neemt.

Zucht

Sarori

Bewuste gebruiker
Waarom heeft Pacha eigenlijk zijn hele tekst verwijderd? :confused:
Zo vern**k je wel het hele topic, want alle reacties die er nu staan slaan als k*t op Dirk :openmouth:

Tipje voor de newbee: smijt niet je hele tekst in de prullenbak als er eenmaal op gereageerd is, want nu heeft niemand er meer iets aan. Het lijkt nu net of iedereen die reageerde ofwel zo stoned was als een garnaal of zo dronken als een tor...terwijl jij toch begon :P

En wat je er nu van gebrouwen hebt slaat werkelijk helemaal nergens meer op: trippen op crystal meth?....dream on... :)

Ik zou nog even in de prullenbak zoeken als ik jou was... :P

:wave:

PS: ik ben even weg nu. Heb nog wat paardenkeutels liggen hier waarop je onwijs schijnt te kunnen trippen.....

Sarori

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Sarori zei:
PS: ik ben even weg nu. Heb nog wat paardenkeutels liggen hier waarop je onwijs schijnt te kunnen trippen.....

Die moet je wel pluggen he, anders doen ze niets....

Tof dat je zo snel reageert! Ik wilde ze net oraal innemen maar heb ze zojuist maar lekker naar binnen geschoven op jouw advies....ik merk al iets trouwens....mss later vanavond mijn eerste tripreportje?

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
pacha zei:
Iemand ervaringen met crystal meth trips?

je gaat van meth niet trippen.
heb zelf veel meth gebruikt en je gaat er niet van trippen.

maar je kan er wel van flippen maar dat komt door slapeloosheid en uitputting
maar dan raak je in een meth psychose {wanen,paranoide,hallucinaties,achtervolging waanzin}

maar dat is heel anders dan trippen ik denk dat je gewoon een tripmiddel of iets dergelijks heb gekregen. misschien wel PCP ofzo

Bovenaan