chrystal meth

DAVID0FF

Experimenterende gebruiker
Iemand ervaring met chrystal meth? Zou het eens willen proberen.
Er is geen apart meth-forum dus plaats ik het even bij de speed.
Vind het trouwens raar dat Amerika er zowat onderdoor gaat van de meth, en in onze drugslandjes het niet echt lijkt te exploderen.
en laat de "doe het niet het is verslavend" opmerkingen.

Groetjes

Debris

Bewuste gebruiker
Geen ervaring mee, maar wel veel intresse naar.
Ken ook mensen die 't hebben gedaan.
Zij vonden het niet écht interessant.

Ik vroeg me altijd af of 't niet het speed effect omlaag haalt en na gebruik speed niet meer interessant is.
De mensen die ik ken die meth gedaan hebben beweren van niet, maar hun vinden speed ook niet zo leuk als mij :grin:.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik zou meth aanraden als je niet van slapen houdt en graag je lichaam naar de klote helpt.
Heb je al ervaring met speed ?

Taat

Bewuste gebruiker
DAVID0FF zei:
Iemand ervaring met chrystal meth? Zou het eens willen proberen.
Er is geen apart meth-forum dus plaats ik het even bij de speed.
Vind het trouwens raar dat Amerika er zowat onderdoor gaat van de meth, en in onze drugslandjes het niet echt lijkt te exploderen.
en laat de "doe het niet het is verslavend" opmerkingen.

Groetjes
Hier in Nederland is het nauwelijks verkrijgbaar, in Groot-brittannie al beter..
Het is echt dikke rubbish, van een punt goeie meth ben je 1-2 dagen retestrak..

En over de VS, de propaganda tegen drugs is daar heel groot:wink:
Er word sterk overdreven en volgens mij noemen ze daar hele goede speed al crystal meth, dus het zal daar ook wel meevallen..
Natuurlijk heb je daar wel veel meer gevallen dan hier, omdat het daar wel in grotere mate te verkrijgen is en je natuurlijk veel meer mensen hebt

_Kat_

Bewuste gebruiker
Kwam laatst wat oude bekenden tegen die plots aan Crystal konden komen. Ben alleen net van mijn speed verslaving af dus ik laat het nog even links liggen. Maar over een paar weken... Wie weet. Ik zal zeker vertellen wat er gebeurt, mocht ik mezelf weer eens compleet verwaarlozen met amfetaminen. :grin:

Debris

Bewuste gebruiker
_Kat_ zei:
Kwam laatst wat oude bekenden tegen die plots aan Crystal konden komen. Ben alleen net van mijn speed verslaving af dus ik laat het nog even links liggen. Maar over een paar weken... Wie weet. Ik zal zeker vertellen wat er gebeurt, mocht ik mezelf weer eens compleet verwaarlozen met amfetaminen. :grin:
Zou je misschien een report ervan willen maken (evt. via pm). Ik heb al enige tijd erg veel interesse naar deze drug.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
:tearsofjoy:

in nederland zeggen de meeste dealers gelukkig nog nee tegen meth inkoop.. (zijn er genoeg natuurlijk,, maar het is over het algemeen geen geliefde drugs in nederland).. in thailand en andere landen uit azie samen met amerika volgens mij wel meeste gevallen..
maargoed,.. ik persoonlijk ben erg nieuwschierig naar waarom je deze drugs wilt doen.. want als je goeie normale pep vaker gedaan hebt moetje zeker wel weten dat je je lichaam egt gewoon kapot voelt gaan,, je gaat ook kapot,, inwendige pijntjes van et spierenspannen en met een slechte lever ook daar pijn en op meerdere plekken, ook voel je dat je je blijstofjes opmaakt,,, dus waarom zou jij dat 100 X zo erg willen :confused:
speed lijkt me tog egt voldoende.. wil je nog beter gaan ofzo :confused:
ga dan als een hippy met lsd paddo`s en dmt op een eiland spacen met al je hippyvriendjes :)
:wave:

:tearsofjoy:

evil_kermit

Bewuste gebruiker

Taat

Bewuste gebruiker
Dat bedoel ik dus met die Amerikaans propaganda :grin:

Maar sommige zijn echt overdreven..
Alhoewel je natuurlijk wel echt kapot gaan aan de meth, geef mij maar gewoon goeie speed!! 60% +

DAVID0FF

Zou het gevoel dan met speed te vergelijken zijn enkel heftiger?
Wat ik ook vaak tegenkom in artikels is dat mensen op meth wat "ziekelijk geil" worden en dat een bijkomend probleem is dat allerlei mensen met elkaar beginnen te sexen en zo het HIV virus snel verspreid word.
Dus dan pak je meth en uiteindelijk ga je dood aan HIV, onrechtstreeks door de meth.
Straf goedje.

Taat

Bewuste gebruiker
Goeie meth is volgens mij gewoon monsterspeed..
Een lijn en je bent 3 dagen wakker..

Mja van speed word ik ook rete geil, maar om nou zomaar met iedereen te gaan neuken :tearsofjoy:
Je bent scherp en niet wazig, dus ik denk niet dat mensen zulke dingen zomaar gaan doen

DAVID0FF

Is there a link between crystal meth and HIV?
Yes. One of the biggest health risk from using crystal meth is the increased chance of HIV infection through unprotected and uninhibited sex while under the influence. Crystal meth increases the sex drive big time and enhances the sexual experience, and also increases euphoria and reduces inhibitions. The liberating feeling that comes with crystal meth use means that safer sex is often discarded while higher risk sexual activity increases greatly.

Because of its potent effect on stamina and sex drive, the drug has become popular people who attend dance clubs and sex parties.

For guys who use, crystal meth has earned an infamous association with sex. After having sex on crystal, some guys find that plain old sex is boring, not intense enough, not exciting enough. Eventually some of us felt like we couldn’t have sex without it.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
@topicstarter
maar ff serieus hebje niet genoeg aan normale goede amfetamine,, egt hoor kan me nietvoorstellen datje persee meer wilt,, effect van pep is heftiggenoeg :wave:

L

Lid 6909

Gast
Ik zou het gewoon een keer gaan gebruiken als ik jou was, het is echt niet zo verslaven en zo slecht als ze zeggen.

Maar wel slechter dan speed etc

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
natuurlijk overdrijft de media enzo,, is nou eenmaal zo,. maar het is een feit dat het veeele malen verslavender en lekkerder en heftiger enzz is dan normale pep, dus laat ook een handtekening achter bij je dopamine,.,. en aangezien ik pep al erg verslavend vind als je het regelmatig gebruikt.. dan wil ik me CM niet eens voorstelle :kots:

waarscheinlijk veelste lekker voor mij :wave:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Ga dit nooit proberen,geef mij maar straffe speed zoals ik nu op heb :grin: (71%) :sunglasses:
Gisteren op trouwfeest zo rond 22u een lijn van 20cm gelegd en sta nog altijd rete strak hier :wave:

martienp

Newbie
Hi

Meth is echt niet zo slecht als je het maar niet rookt of spuit

Ik maak nu al bijna 4 jaar pervitin eerst in tsjechie en nu sinds kort in nederland
geen enkele drugs is goed voor de gezondheid dacht ik maar zo

dus snuiven ok maar roken of spuiten nooit nooit doen

Martien

Taat

Bewuste gebruiker
Het spul is ook makkelijker te produceren dan gewone speed..
Maar misschien toch maar beter dat het niet op elke straathoek te verkrijgen is, zoals speed

Complicity

Belezen gebruiker
Ik zou het best wel eens eenmalig willen proberen, dit spul is denk ik toch niet in je normale leven te integreren.

L

Lid 6909

Gast
meth is best chill hoor, als je het bij één keer laat!

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Als men hier in nederland dan aan meth kan komen is deze dan gemaakt met ephedrine en pseudoephedrine zoals de "ice" uit de US of A of kan men meth maken op basis van BMK zoals de gewone speed?

L

Lid 6909

Gast
ik denk dat ze gewone speed laten reageren, tot die extra methyl groep erbij is

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De stoffen die gebruikt worden om meth te maken, zijn in ons land niet zo makkelijk te verkrijgen. Het gaat namelijk om bepaalde medicijnen (tegen verkoudheid geloof ik) die in Amerika gewoon vrij te koop zijn en hier niet.
Het is ook duidelijk dat men er in Amerika (en Azie) nogal kapot aan gaat, dus om die reden is het hier ook niet echt een gewild middel denk ik... Zie het een beetje als heroine: ook daar weet men tegenwoordig wel de consequenties van het gebruik, dus het percentage heroinegebruikers is sinds de jaren '80 logischerwijs heel erg afgenomen. We weten nu over het algemeen wel wat meth met je lichaam kan doen en dat maakt de wil om er mee te experimenteren bij de meeste mensen dus ook gelijk een stuk minder.

CHEMIST

Newbie
BWAHAHHAHA lolz jullie hebben echt geen verstand in jullie kop he ik zal me ff nader verklaren crystal meth is de vrije base van methyl amfetamine gevangen in een base zoals natrium bi carbonaat decahydraat oftwel soda zodat ze t kunnen roken want de zout vorm oftewel hcl vorm verbrand gewoon en uit benzyl methyl ketone maken net als gewoon 1-phenyl-2-propanolamine???? waar zit jij met je verstand gewone amfetamine word gemaakt uit phenyl methyl ketone of beter gezegt pmk met bmk maak je de carbonyl groep en zijn de stoffen voor meth hier niet te krijg bwahahah nu nog mooier heeft 1 van jullie wel verstand waar t over gaat dan dwing je je phenylpropanolamine toch gewoon uit zn zouten tot vrije base los je t op in een apolaire laag ff een fractie destillatie erover onder vacuum dus en dan doe je een lithium -ammonia reductie oftewel de nazi methode simpel kind kan de was doen

Bovenaan