chrystal meth

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
CHEMIST zei:
BWAHAHHAHA lolz jullie hebben echt geen verstand in jullie kop he ik zal me ff nader verklaren crystal meth is de vrije base van methyl amfetamine gevangen in een base zoals natrium bi carbonaat decahydraat oftwel soda zodat ze t kunnen roken want de zout vorm oftewel hcl vorm verbrand gewoon en uit benzyl methyl ketone maken net als gewoon 1-phenyl-2-propanolamine???? waar zit jij met je verstand gewone amfetamine word gemaakt uit phenyl methyl ketone of beter gezegt pmk met bmk maak je de carbonyl groep en zijn de stoffen voor meth hier niet te krijg bwahahah nu nog mooier heeft 1 van jullie wel verstand waar t over gaat dan dwing je je phenylpropanolamine toch gewoon uit zn zouten tot vrije base los je t op in een apolaire laag ff een fractie destillatie erover onder vacuum dus en dan doe je een lithium -ammonia reductie oftewel de nazi methode simpel kind kan de was doen

Zo, jij bent stoer en intelligent! Duh!! Jij hebt echt geen verstand in je kop zitten he? Ik bedoel, waar zit je verstand als je denkt dat de anderen nu iets van jouw vakjargon begrijpen? Daarnaast mag je ook wel iets doen aan je leestekens, hoofdletters en spelfouten. Pas daarna mag je weer stoer komen doen!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
CHEMIST zei:
BWAHAHHAHA lolz jullie hebben echt geen verstand in jullie kop he ik zal me ff nader verklaren crystal meth is de vrije base van methyl amfetamine gevangen in een base zoals natrium bi carbonaat decahydraat oftwel soda zodat ze t kunnen roken want de zout vorm oftewel hcl vorm verbrand gewoon en uit benzyl methyl ketone maken net als gewoon 1-phenyl-2-propanolamine???? waar zit jij met je verstand gewone amfetamine word gemaakt uit phenyl methyl ketone of beter gezegt pmk met bmk maak je de carbonyl groep en zijn de stoffen voor meth hier niet te krijg bwahahah nu nog mooier heeft 1 van jullie wel verstand waar t over gaat dan dwing je je phenylpropanolamine toch gewoon uit zn zouten tot vrije base los je t op in een apolaire laag ff een fractie destillatie erover onder vacuum dus en dan doe je een lithium -ammonia reductie oftewel de nazi methode simpel kind kan de was doen

laten we het deze professor het beginners vergeving geluk geven en hem eens even wijzen op zn onzin: je maakt amfetamine wel degelijk uit benzyl methyl keton of efedrine en alle andere poepzooi,, lees maar even, en reageer dan maar kerel :rock:

http://designer-drugs.com/pte/12.162.18 ... ties3.html

Angramar Temenos

Badass junkie
Crystal meth, lekker doen, je houdt het vast bij een keertje! Je kunt het ook samen met heroïne spuiten, ga je lekker hard van! Je wordt vast niet verslaafd, je hoort wel bij die 0,3% die niet verslaafd wordt, je bent stoer joh! Gewoon doen!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Crystal meth, lekker doen, je houdt het vast bij een keertje! Je kunt het ook samen met heroïne spuiten, ga je lekker hard van! Je wordt vast niet verslaafd, je hoort wel bij die 0,3% die niet verslaafd wordt, je bent stoer joh! Gewoon doen!

nee nee zo doen wij dat niet,, wij doen er heel veel tripmiddelen bij om te kijken ofwe een dissosiatieve identiteitsstoornis kunnen creeren :rock:

HarryNak

Experimenterende gebruiker
Tester binnen, binnenkort maar eens proberen. Iemand tips over de dosis. En weet iemand wat nou precies de effecten zijn?

Finesse*

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:

Als er nou bij het begin wordt aangegeven dat hij deze reacties niet in dit topic wil, wat me duidelijk lijkt aangezien de openingspost, waarom begin jij dan met zeiken?

Ik reageer niet vaak, maar van deze zwaar irritante reactie van iemand die vanuit mijn opzicht geen reactie zoals dat mag leveren na zijn exorbitante trip op Ruigoord, nee joh dat soort dingen moet je lekker blijven doen man, is ook goed voor je!
Heb je posts nodig?

Overigens ben ik zelf ook zeer geïnteresseerd in crystal meth, hoop dat het een keertje op m'n pad komt en dan zal ik zeker wat van kopen, omdat jij incapabel bent om met deze stof om te gaan betekent niet dat ik het niet bij 1x kan houden.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Eindelijk een persoon in mijn omgeving naar zijn ervaring met meth kunnen vragen. Hij was ronduit teleurgesteld. "Als goeie pep alleen dan meteen het gevoel dat je na minimaal drie nachten wakker zijn pas krijgt" Oftewel gewoon echtgoed-pepstrak alleen gecombineerd met het retarded brein dat je vaak pas naar flink wat nachten doorhalen krijgt. Denkend aan "huh, zit ik nu 5 minuten of een uur zonder ook maar een cm te hebben bewogen voor me uit te staren?" of "argh spierpijn door het onopgemerkt lang een ongebruikelijke gespannen houding aan te nemen" of "hm klote puisje/bultje.. moet er eigenlijk van afblijven, naja nog een keer aanraken om te bevestigen dat tie er nog is, bam!een fijne huidbeschadiging" en dan nog al die typerende dingen als het tja ongemakkelijke verwilderde voorkomen en surealistische wereldbeeld what so ever.

Het is een wat cryptische jongen dus hopelijk niet te wazig :beer:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
DAVID0FF zei:
Iemand ervaring met chrystal meth? Zou het eens willen proberen.
Er is geen apart meth-forum dus plaats ik het even bij de speed.
Vind het trouwens raar dat Amerika er zowat onderdoor gaat van de meth, en in onze drugslandjes het niet echt lijkt te exploderen.
en laat de "doe het niet het is verslavend" opmerkingen.

Groetjes

daar wil ik wel op reargeren ben zwaar verslaafd geweest aan de Crystal Meth. En ja het is hier ook in Nederland. Ik maakte het zelf het is heftig echt heftig omdat de rush zoooo fucking lekker is
maar het is duivels en terecht want dat spul neemt niet alleen je geest en lichaam in beslag maar gaat veel dieper en daarom noemen de Amerikanen het "devilsdrugs" want het neemt je ziel in beslag voor dat je het door heb. En bij mij gold ook 1kr en ik was verkocht. Heb verschillende malen op het forum gezet wat het met mij gedaan heeft. Maar omdat onze hollandse speed een van de beste kwaliteit is samen met onze XTC is de vraag naar Meth ook niet zo groot.

Maar kwa gevoel komt er niets ook maar in de buurt van de Methrush.

:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Sarori

Bewuste gebruiker
tipsyflipsy zei:
Maar kwa gevoel komt er niets ook maar in de buurt van de Methrush.
Meth geeft idd een hele krachtige en vooral mega lekkere rush, die met niets is te vergelijken.

Je staat retestrak en het duurt erg lang voordat de werking afneemt. Aangezien het zo lekker is neem je snel weer bij en krijg je weer een nieuwe rush. Ik werd er behoorlijk (nog zacht uitgedrukt) geil van, maar ook heel relaxt.

Persoonlijk vergelijk ik het niet met speed, want het effect is velen malen sterker en de rush is uniek (van geen één ander middel ooit zo'n rush gehad).

De crash is alleen heel erg hevig en duurde bij mij (na 24 uur gebruik) zowat 5 dagen. Ik was doodop, af en toe leek het alsof mijn hersenen even stopten (black-outs) en ik voelde mij zwaarmoedig. Echt ellendig. Maar na die week was de crash over en begon ik er weer hevig naar te verlangen, zo lekker was het toch wel. De rush is zo lekker dat je de crash snel weer vergeten bent. Ik heb het intense verlangen gewoon bij mijzelf geregistreerd en merkte dat het na een week of twee langzaam minder werd. Deze drugs nam mij geestelijk echt in beslag, want ik dacht er dagelijks vaak aan. "Toch wel lekker om nog een keer....enz enz...". En dat van één keer gebruiken!

Heb het pas veel later nog een keer gebruikt en heb toen iets minder genomen, zodat de crash ook wat beter te behappen was. Ook toen weer die craving gehad.

Ik kan mij goed voorstellen dat velen hieraan verslaafd raken. Meth is te lekker en vooral als je tijdens de crash weer opnieuw neemt om de klap op te vangen, kom je denk ik al snel in een vicieuze cirkel terecht, van waaruit het steeds moeilijker ontsnappen is. Als je niet streng voor jezelf kunt zijn is het idd een "devilsdrug"....

peppie

Belezen gebruiker
Hmm als ik dat zo lees dan heb ik dat waarschijnlijk ook een keer gehad.
Een jaar of twee gelden met een stel vrienden, en precies het gevoel wat hier boven beschreven wordt. :hearteyes:
Daarna heb ik nooit meer zulke lekkere pep gehad :(
Maar verslavend...........nee !
Want je bent de volgende dagen zo verrot dat je er voorlopig ff geen behoefte meer aan hebt.
Maar nu wel weer :)

SsteffanN

Mijn eerste post!!!

Afgelopen weekend voor de eerste keer meth gebruikt (icm wat ghb/gbl). Erg fijn, alleen tot heden geen oog dicht kunnen doen (afgelopen 2 nachten max 4u per nacht, daarvoor niets...). Voel me nog aardig gesloopt. Hoop gauw weer te kunnen slapen.. :openmouth:

Laterrr

cropp

Badass junkie
ik begin er niet aan, hoe slecht geinformeert ik ook ben, voorkomen blijft beter als genezen

Aldous

Belezen gebruiker
CHEMIST zei:
zeker net begonnen aan de loi opleiding chemie? dat je zoveel onzin in zo'n klein stukje text kan krijgen!

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
CHEMIST zei:

En zo is het maar net.
:smoke: :smoke: :smoke:

martin van nu

Belezen gebruiker
check voor de gein de film Spun eens.
http://www.imdb.com/title/tt0283003/

Het klopt dat de anti drugs campangnes in de USA vaak kortzichtig zijn en meestal juist het tegenovergetelde effect hebben.
Daarom is Meth daar ook zo'n probleem en hier niet. Omdat wij wat nuchterder tegen drugs in het algemeen aankijken.
Nederlandse gebruikers zien Hero bijvoorbeeld ook als een lozers drug (is het ook), die alleen voor echte hopeloze junkies goed is, terwijl dat in in landen als Frankrijk en America veel minder is. (dat men Hero zo ziet bedoel ik)

Wat ik van chrystal meth weet - ik geef toe dat is niet veel - maar van wat ik weet klopt het beeld uit die film wel.
youtube chrystal meth anders eens. Veel is "over the top" amerikaans maar dat van die uitgevallen bekkies, verrotte tanden en volkome krankzinnigheid in een paar maanden tijd, klopt wel degelijk.

Van coke is mij ooit ook vertelt dat ik na 1x direct al zwaar verslaafd zou zijn.
Het is heel erg lekker en ik besefte, toen ik na 20 minuten heel graag nog ff een snuif wou, dat het inderdaad vrij snel heel moeilijk zou zijn om te stoppen.
Maar na 1x keihard onheroepelijk verslaafd? Nee dat was over coke onzin.
Ze hebben geen gelijk, maar vaste coke gebruikers zullen je de eerste jaren vertellen, dat zij er geen probleem mee hebben.

Bij Meth is dat anders. Daar zeggen de gebruikers namelijk zelf ook, dat ze in een dag of 2 a 3 keihard verslaafd waren en dat ze er nu, in hun ogen, onmogelijk meer vanaf kunnen.
Dat moet je wel aan het denken zetten.

martin van nu

Belezen gebruiker
Dit is een ducumentaire die ik er pas over heb gezien.
http://www.youtube.com/watch?v=jGo2Mx3-P2A

Het is van frontline en hij heet "the meth epedemic"
Het komt bij mij niet over als de standaard anti drugs retoriek.
Echt het kijken waard !!! Ik schrok me kapot.

Dit programma staat bekend om serieus en onafhankelijk journaistiek werk.
Hebben bijvoorbeeld ook heel veel zwaar kritische ducumentaires over bush, irak, de amerikaans wapen en gevangenis-industrie en van alles gemaakt.
(niet bepaald propagana dus)

Peterblaat

CHEMIST zei:
BWAHAHHAHA lolz jullie hebben echt geen verstand in jullie kop he ik zal me ff nader verklaren crystal meth is de vrije base van methyl amfetamine gevangen in een base zoals natrium bi carbonaat decahydraat oftwel soda zodat ze t kunnen roken want de zout vorm oftewel hcl vorm verbrand gewoon

holy crap zeg,, jij hebt echt te diep in het sealtje gekeken :openmouth: hoeveel lijnen heb jij gehad man?!
Omdat ik altijd een bloedhekel heb aan wannabe's die alles denken te weten (en omdat ik nu zelf net een tweede lijn pep achter mn neusholte (achter mn kiezen klinkt ook zo raar als je snuift) heb deze nacht) post ik hier wat bronnen waaruit je kan opmaken dat (rookbare) MethAmphetamine zeker geen vrije base hoeft te zijn:

Poeder metamfetamine is hydrochloride in zoutvorm wat sterk water-absorberend is. Dit HCL zout is rookbaar. (...) Hoewel veel mensen denken dat crystal meth een freebase vorm is van methamfetamine HCL, klopt dit niet. Meth is rookbaar in de normale HCL vorm, maar wanneer je het laat groeien tot kristallen wordt dit nog gemakkelijker. Dit materiaal zal ook vrijwel altijd (relatief) zuiver zijn omdat het moeilijk is om kristallen te laten groeien van onzuiver materiaal. Methamfetamine freebase is een olie; een ongebruikelijke vorm waarin je deze drug niet tegen zal komen.
bronnetje: http://www.azarius.nl/encyclopedia/74/Metamfetamine/

en hier een citaatje van meth666 in een ouder topic:
Veel mensen denken dat Crystal meth een freebase vorm is van methamphetamine HCl, dit is niet correct. Methamphetamine kan gewoon gerookt in zijn normale HCl vorm, maar om de tijd ervoor te nemen om het in kristallen te laten vormen maakt het makkelijker om te roken.
bron: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... 593d62706a

Dit vind ik er persoonlijk overtuigender uitzien dan dat gezwets van jou...

OT: ik persoonlijk vind pep erg lekker maar niet te vaak en niet te veel (heb meestal wel aardige kwaliteit); Meth daarentegen is voor mij echt een twijfel-gevalletje maar als ik de posts van Sarori, tipsyflipsy en anderen zo lees blijf ik daar fijn met m'n beide pootjes vanaf,, veel te link voor mij.

Overgens vroeg ik me nog wel af of er tussen het roken en snuiven van Meth nog verschil in effect bestaat zoals er een groot verschil is tussen coke snuiven en roken (in dat laatste geval als crack uiteraard,, bij coke geldt weer wel dat je het zout moet omzetten in een vrije base)...?

HarryNak

Test uitslag was 36%, vorig weekend maar eens geprobeerd, bommetje gemaakt van een vloeitje en 3 sleutel punten meth erin. Omstreeks 01:00 genomen. wel lekkere rush gehad, stond wel lekker te kauwen. Volgende avond om 23.00 pas kunnen slapen. Dagen erna goed kapot geweest. Voor mij een reden om het niet zo snel meer te doen.

Fly

Newbie
Ik word stront chagrijnig van die kut-dealertjes, die maar blijven komen met versneden en alles behalve oppeppende teringtroep. Het is werkelijk huilen met de pep op...ik gebruik nu al bijna 11 jaar, maar dat is verder ook de enige drugs die ik wel eens doe en leuk vind, maar de laatste tijd kan ik maar met geen goed fatsoen een goed pakkie vinden ergens... - overal waar ik kom is het dezelfde versneden teringbagger (maar met hier en daar wel een ander kleurtje).

Omdat ik pep al leuk vind had ik ooit besloten uit de buurt te blijven van Chrystal meth, maar nu dat ik na maanden zoeken nog steeds niets fatsoenlijks ben tegengekomen wordt de verleiding om CM te proberen groter.

Via een maatje van me kan ik het regelen. In sommige steden zie je een kleine maar wel vaste groep feestgangers en vooral ook in de homoscéne (dat maatje van me gaat daar altijd in uit). In Nederland begint CM hier en daar dus wel al op te duiken. De werking duurt bij die vriend van me 2 dagen - en houdt ook zolang in alle hevigheid aan - en dat met een minimale dosering. Dat mag ook wel voor de prijs die je betaalt: één gr kost 200 euro.

Maar ja, 200 euro vs één tientje (in guldens) ..... bovendien blijft mijn geweten een beetje dwars zitten, een stemmetje dat blijft herhalen 'niet doen' - omdat ik nu ook alweer 11 jaar pep gebruik en dus waarschijnlijk net zo makkelijk aan de CM kan blijven hangen.

Lyco

Newbie
Een vriend van me heeft het gebruikt. Elke keer zei die dat die het 1x wou gebruiken, en voor die het wist zat die in een kliniek waar die uit eindelijk 1 jaar in heeft gezeten. Ik ga het je niet afraden maar je moet weten dat je lichaam naar meer verlangt en dat het bij sommige mensen (niet iedereen) te erg word en ze meer willen..

BoNG

Newbie
Beste,

Ik ben persoonlijk heel erg tegen meth.
Het is een erg verslavende, en lichaamsverneukende amphetamine.
Niet mee beginnen dus. Beperk je gewoon tot speed (amfetamine).
En niet tot die zooi. Ik heb er ervaring mee, en heb er al vrienden aan ten onder zien gaan.
Het is echt zooi, net zoals heroïne. De dingen waar ik persoonlijk een rothekel aan heb op gebied van (synthetische) drugs zijn = Heroïne en Crystal meth. daarbuiten heb ik ook mijn bedenkingen over alcohol en weed (marijuana.)

Gr, BoNG

mattskovic

Wijs gebruiker
nog maals als je je reply op je post in sub-fora Drugs algemeen hebt gelezen mag je niet vragen ook niet heel vaag ! :wave:

89suited

Ik moet er niet meer aan denken, troep te gebruiken waarvan je minimaal 2 dagen wakker blijft :(

Bovenaan