chupa chups 240mg

Status
Niet open voor verdere reacties.

uncoolbeatle

Experimenterende gebruiker
Hallo DF'ers,
Nog twee weken tot het winterfestival Transardentes in Luik plaatsvindt. (Techno, house, electro, drum’n’bass, dubstep, bass music, trap...) Het belooft een echt feesjte te worden :grin: Nu hebben we voor dan chupa chups pillen kunnen fixen waarvan ons verteld werd dat er 240 mg in zit, dit is natuurlijk een flinke hoeveelheid dus we rekenen erop dat een voor de hele avond( om ong 10 uur beginnen, tot 6 uur smorgens) zeker voldoende moet zijn. (meisje, 16, in de 1.70m) Nu was mijn vraag, heeft een van jullie ervaring met deze pillen? ze komen uit Wallonie, dat verklaart misschien waarom ik niet zo heel veel over ze vindt hier. Dit zal de 2e keer gebruik zijn, eerste keer was blauwe superman en daar ging ik in ieder geval super lekker op.

Skirre

Bewuste gebruiker
Speculeren over de inhoud van je pil is niet toegestaan, enige manier om erachter te komen is om ze te laten testen.

Verder vind ik dat je nog even beter kan wachten tot minimaal je 18e met XTC. Je hersenen zijn zich nog aan het ontwikkelen en de eventuele schade is het niet waard.
240mg mdma is trouwens ook heel erg veel. Aanbevolen hoeveelheid voor vrouwen is maximaal 1.5x je lichaamsgewicht in mg MDMA. 240 zou voor een vrouw van 160 kilo de maximale hoeveelheid zijn en ik neem aan dat een zestienjarig iemand dit niet weegt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
140mg zal ook genoeg zijn :wink: hier word niet gespeculeerd over snoepjes.dus waarschijnlijk word jou topic dicht gegooit. Breng er eentje langs het testcentrum.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Ik zou even googlen als je ze niet laat testen (neem aan dat je belgisch bent). Op partyflock in het drugsforum even de zoekfunctie gebruiken (dit is natuurlijk ook niet 100% betrouwbaar en weet eigenlijk ook niet of ik dat hier zo mag vermelden, zo niet dan alvast sorry)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
benniesmitters zei:
Ik zou even googlen als je ze niet laat testen (neem aan dat je belgisch bent). Op partyflock in het drugsforum even de zoekfunctie gebruiken (dit is natuurlijk ook niet 100% betrouwbaar en weet eigenlijk ook niet of ik dat hier zo mag vermelden, zo niet dan alvast sorry)

Pillreports kan ook nagekeken worden maar dat heeft ze nog geen zekerheid dat je hetzelfde snoepje met dezelfde inhoud bezit.. Enige dat ik kan en wil meegeven over deze pil dat ze zeker geen 240 mg bevat, dit is dealerpraat daarom TESTEN, kan ook een fake zijn aangezien wallonie en frankrijk een echte BUNK-load aan pillen bezitten, ik probeer men snoep altijd van de nederlandse kant te halen, minder risico op troep en mogelijkheid tot testen...

uncoolbeatle

Experimenterende gebruiker
Tekzor668 zei:
benniesmitters zei:

Pillreports kan ook nagekeken worden maar dat heeft ze nog geen zekerheid dat je hetzelfde snoepje met dezelfde inhoud bezit.. Enige dat ik kan en wil meegeven over deze pil dat ze zeker geen 240 mg bevat, dit is dealerpraat daarom TESTEN, kan ook een fake zijn aangezien wallonie en frankrijk een echte BUNK-load aan pillen bezitten, ik probeer men snoep altijd van de nederlandse kant te halen, minder risico op troep en mogelijkheid tot testen...

Ja wij waren hier ook al over de hoeveelheid mg het twijfelen indd, er is maar een breekrandje van achter en 120mg in een dosis is echt niet logisch...Hoe bedoel je fake? Dat er pmma in zit? of gewoon niks?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Er zijn resultaten rond 140 meer niet. Zolang je niet laat testen is er nooit zekerheid wat er in je snoep zit...

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat het wel redelijk duidelijk is. Alleen met testen krijg je een antwoord, hier niet. Speculeren is niet toegestaan zoals Skirre hierboven terecht aangeeft, ik gooi het topic daarom dicht.

Kijk even op www.drugs-test.nl voor het testen van jouw pil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan